Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حمیدرضا کریم، سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان سمنان گفت: متراژ این زمین بیشتر از ۱۰ هکتار است و در سال ۹۰ متراژ زمین حدود ۶۰ هکتار بوده است.

وی با تأکید بر اینکه با طرح توجیهی قبلی ۱۰ هکتار را در اختیار قرار داده بودند، تصریح کرد: اعتبار آن طرح محقق نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان سمنان با اشاره به اینکه پیگیر هستیم تا ۵۰ هکتار فریزشده نیز آزاد شود، اضافه کرد: ۶۰ هکتار زمین دانشگاه فرهنگیان را به ما اختصاص دهند.

کریم با بیان اینکه ساخت پردیس‌های پسران و دختران دانشگاه فرهنگیان در مرکز استان سمنان طرح اجرایی ما در این زمین است، تصریح کرد: می‌خواهیم این اقدام را انجام دهیم.

وی با تأکید بر اینکه پردیس دختران در مرکز استان سمنان به شکل امانی در اختیار دانشگاه فرهنگیان قرار دارد، اضافه کرد: پردیس پسران هم تخریبی است و بنای آن به ۴۰ تا ۵۰ سال پیش برمی‌گردد.

سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان سمنان بیان کرد: با وجود افزایش قیمت‌ها و هزینه تمام‌شده ساختمان حداقل ۱۰ تا ۱۵ هزار مترمربع بنا و محوطه‌سازی در این زمین باید انجام شود که هزینه‌های زیادی دارد.

کریم با تأکید بر اینکه ساخت پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان برنامه‌ای کشوری است، اظهار کرد: اگر اعتبار باشد، طرح‌های سمنان نیز ساخته می‌شود.

منبع: فارس 

انتهای پیام / گ 

دانشگاه فرهنگیان سمنان به همه ۶۰ هکتار زمین خود نیاز دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۰۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در دانشگاه شریف محدود می‌شود

دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ورود تمامی دانشجویان در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) که آزمون سراسری برگزار می‌شود به پردیس اصلی دانشگاه ممنوع است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد. مطابق اعلام قبلی، جهت برقراری نظم و امنیت، ورود تمامی دانشجویان در روز‌های ذکر شده به پردیس اصلی دانشگاه ممنوع است.

در صورت ضرورت، تردد دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا، فقط از طریق مکاتبه رییس دانشکده مربوطه با مدیریت حراست دانشگاه و صرفا برای موارد بسیار اضطراری امکان پذیر خواهد بود.

دانشجویانی که در روز پنچشنبه در ساختمان آموزش آزمون میان‌ترم دارند، صرفا از طریق درب‌های ورودی پردیس شمالی دانشگاه (گیت بن‌بست تیموری و گیت کنار آسانسور پارکینگ) امکان تردد به ساختمان آموزش را دارند و پل عابر مابین پردیس شمالی و پردیس اصلی بسته خواهد بود.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت آموزی نومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
  • مبارزه با آفت غلات در سمنان از ۶ هزار هکتار فراتر رفت
  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • آخرین تغییرات کنکور؛ «نه» مردان به شغل معلمی
  • تردد در دانشگاه شریف محدود می‌شود
  • ساختمان‌های دانشگاه فرهنگیان بجنورد تکمیل شود
  • این دانش‌آموزان و طلاب از امسال بدون کنکور معلم می‌شوند
  • پذیرش بدون کنکور استعدادهای برتر ملی ‌در دانشگاه فرهنگیان
  • آغاز اجرایی سازی آیین نامه پذیرش استعداد‌های برتر ملی دانشگاه فرهنگیان از خرداد ماه
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است