Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اوج گرفتن مزاحمان خیابانی یا همان دور دور کنندگان در برخی نقاط شهر و تماس‌های مکرری که شهروندان با پلیس برقرار کردند، ماموران ما از سه شب گذشته برخورد با مزاحمان خیابانی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس تهران بزرگ افزود: در راستای اجرای این طرح ۵۵۹ دستگاه خودرو توقیف، ۱۳ نفر دستگیر و ۱۸۸۳ دستگاه خودرو اعمال قانون شد و به افرادی که برای شهروندان مزاحمت ایجاد می‌کنند تذکر می‌دهم که منتظر اقدام قاطع و جدی پلیس باشند، چرا که طرح برخورد با دوردورکنندگان هر شب انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در ۱۰ روز گذشته کنترل واحد‌های صنفی از جمله سفره‌خانه‌ها و قهوه‌خانه‌های لاکچری که اقدام به تبلیغات نامتعارف در فضای حقیقی و مجازی و پخش موسیقی غیرمجاز و لهو و لعب در اماکن خود می‌کردند، انجام و ۵۴۷ واحد رستوران به دلیل عدم رعایت شئونات پملب شدند.

سردار رحیمی گفت: رعایت شئونات اسلامی جزء موضوعاتی است که پلیس همواره با آن توجه می‌کند.

رییس پلیس تهران بزرگ درباره توقیف موتورسیکلت‌ها گفت: تمام وسایل نقلیه از جمله خودروها و موتور سیکلت‌ها که فاقد شماره و پلاک باشند، حرکتشان خلاف قانون است و توقیف می‌شوند.

وی با اشاره به عملکرد ماموران پلیس برای پاکسازی مناطق شوش، مولوی و هرندی از معتادان تصریح کرد: ۱۱۵ منزل پلاک قرمز در این مناطق پلمب شد والبته ۳ تا ۴ نفر از مالکان این منازل مجوز خود را دریافت کردند.

سردار رحیمی افزود: هنوز خرده‌فروشان مواد مخدر دست از سر مردم این منطقه برنداشتند و ۱۴ مرکز VIC در این مناطق فعال است و روزانه ۴ تا ۵ هزار معتاد برای گرفتن دارو به این مراکز مراجعه می‌کنند.

وی درخصوص سامانه پیامکی معرفی خودرو‌های هنجارشکن به پلیس گفت: در فرماندهی تهران بزرگ چنین سامانه‌ای وجود ندارد، اما درصددیم که ارتباط پیامکی پلیس با مردم را از طریق سامانه ۱۱۰ ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ناجا حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۰۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) تداوم جملات عجیب جواد خیابانی: جیرفت هند کوچک نیست، هند جیرفت بزرگ است!

جواد خیابانی گفت ما نباید خودمان را پایین بیاوریم و بگوییم جیرفت هند کوچک است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برخورد قانونی پلیس کرمانشاه با اندک افراد هنجارشکن حوزه حجاب
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد | حمایت مجلس از اجرای طرح نور
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن
  • (ویدیو) تداوم جملات عجیب جواد خیابانی: جیرفت هند کوچک نیست، هند جیرفت بزرگ است!
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • جواد خیابانی: جیرفت هند کوچک نیست هند جیرفت بزرگ است!
  • کشف سیگار قاچاق در کوهبنان
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد