Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@11:17:29 GMT

تیته: باید دائم حمله کنید تا هو نشوید

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۰۰۳۱

تیته: باید دائم حمله کنید تا هو نشوید

تیته، سرمربی تیم ملی برزیل بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل بولیوی در اولین بازی کوپا آمه‌ریکا گفت می‌فهمد چرا هواداران برزیلی با وجود پیروزی سلسائو آنها را هو کرده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، برزیل دیشب در اولین بازی خود در کوپا آمه‌ریکا به مصاف بولیوی رفت و با دو گل کوتینیو در نیمه دوم و یک گل دیرهنگام اورتون سوارز موفق شد بولیوی را 3-0 شکست دهد اما با این وجود هواداران برزیلی تیم ملی کشورشان را که در اولین بازی خود در کوپا آمه‌ریکا به پیروزی رسیده بود هو کردند و معتقد بودند برزیل آنطور که باید سرزنده و با نشاط بازی نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

تیته در پایان بازی در کنفرانس مطبوعاتی‌اش در پاسخ به سوالها درباره عدم حضور نیمار و تاثیر آن بر تیم ملی برزیل گفت:" ما غیبت نیمار را احساس کردیم، بازیکنان جوان ما احساس کردند، مربیان تیم احساس کردند. واقعیت این است که بازیکنانی که یک سال در تیمهای بزرگ بازی کرده‌اند گاهی اوقات بعد از پایان فصل نمی‌توانند آنطور که از آنها انتظار می‌رود کار کنند. ولی نباید از هوادار انتظار داشت که این را درک کند. هوادار وقتی با این شرایط مواجه شود هو می‌کند".

 

سرمربی تیم ملی برزیل در ادامه گفت:" برای همین وقتی توپ را به عقب پاس می‌دهید، مثلا وقتی دفاع کناری توپ را به دفاع وسط می‌دهد و او هم توپ را به عقب می‌دهد تا دروازه‌بان را صاحب توپ کند، اولین چیزی که می‌شنوید صدای هو کردن تماشاچی‌ها است".

 

تیته در ادامه گفت:" بله این قابل درک است. چون وقتی توپ را به خط حمله می‌رسانیم و شروع به خلق فرصتهای گلزنی می‌کنیم تماشاچی‌ها شروع به تشویق می‌کنند".

 

تیته (سرمربی) تیم ملی برزیل برزیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها تیته سرمربی تیم ملی برزیل برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۰۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: زمانی هم نام مرا صدا می‌کنید که دیگر نیستم

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان در حالی موفق به پیروزی یک بر صفر در دیدار معوقه هفته هفدهم شد که بار دیگر شعارهای هواداران علیه مجموعه باشگاه از جمله سرمربی تیم ژوزه مورایس و اعضای هیئت مدیره بود؛ موضوعی که سرانجام سبب شد سرمربی پرتغالی طلایی‌پوشان اصفهانی به آن واکنش نشان بدهد و بخش پایانی مصاحبه خود را با جملات کنایه‌آمیز که قابل توجه بودند، همراه کرد.
این متفاوت‌ترین مصاحبه ژوزه مورایس از زمان حضور در ایران است که در ادامه می‌خوانید.

در شروع نشست مورایس اینطور درباره نتیجه کسب شده در دربی صحبت‌هایش را آغاز کرد:ـ« یک دربی با احساسات روبرو بود. بازی ساده‌ای نبود. بالاخره یک ثباتی را نشان دادیم. البته بازیکنان ذوب آهن از نظر احساسی در این مسابقه برتری داشتند. می‌توانم به بازیکنانم بابت تلاش و کنترلی که در بازی داشتند، تبریک بگویم. به علاوه اتفاقاتی که افتاده بود و جوی که بازیکنان در دو بازی اخیر با آن روبرو بوده‌اند. امروز توانستیم یک هیچ بازی را ببریم که به نظرم لیاقت آن را داشتیم.» 

سوال اول را خبرنگاری از مورایس درباره شعار هواداران پرسید. او این موضوع را مطرح کرد که بازی کردن در این فضا چه حسی دارد. او گفت: اگر کسی بازی را ندیده باشد، انگار سپاهان در دربی باخته است. درنهایت این خبرنگار پرسید که این مشکل و این رابطه مخدوش شده حل شدنی هست یا خیر که مورایس در واکنش به این موضوع گفت:« به عنوان یک سازمان حرفه‌ای باید از پس این مشکلات بربیاییم. باید تمرکز داشته باشیم روی کار خودمان و بهترین خودمان را انجام بدهیم؛ حتی با تمام این اتفاقاتی که در کنارش هست.» 

سرمربی سپاهان ادامه داد:« البته ما انتظار داشتیم ساپورت و حمایت بیشتری را در کنار خودمان احساس می کردیم ولی وقتی هم نداشته باشیم، باز هم ما باید کار خودمان را به صورت حرفه‌ای انجام بدهیم و تمام تلاش‌مان را برای برد انجام بدهیم. حتی وقتی خود من اگر توجه کرده باشید، وقتی زمین مسابقه را ترک کردم، صورتم شبیه بازنده‌ها بود، اما من بازی را نباخته بودم.» 

با توجه به شرایط این روزهای سپاهان برخلاف همیشه خبرنگاران اصفهانی سوالی نپرسیدند و وقتی مدیر برگزاری نشست از مورایس خواست که صحبت‌های پایانی‌اش را مطرح کند، اینطور سرمربی سپاهان پاسخ داد:«امروز صحبت پایانی ای ندارم. می‌توانم از فقط از هوادارانی تشکر کنم که تیم را حمایت کردند. درک می‌کنم که شرایط ساده نیست ولی باور دارم که همه چیز قابل تغییر است. در زندگی فقط حمایت کننده نداریم. حتی وقتی همیشه ببرید، باز یک سری افراد هستند که ضد شما خواهند بود و شما را حمایت نمی‌کنند و من باید به تمام این تقاوت‌ها احترام می‌گذارم.» 

او در بخش پایانی صحبت‌هایش با اشاره غیرمستقیم به شعارهای هواداران و کنایه زدن به آنهایی که شعار سر دادند، گفت:« فکر می‌کنم اولین بار نیست که چنین اتفاقی در این باشگاه رخ می‌دهد. شاید موقعی هم باشد که اسم من را صدا می‌زنند، وقتی سرمربی دیگری روی نیمکت هست. خوشبختانه آقای نویدکیا دوست من هستند. اسطوره باشگاه هستند. چرا که نه. در آینده. به نظرم برای اینکه بخواهیم بالا بیاییم، نباید پای خودمان را روی کسی بگذاریم. ما با هم بودن را خیلی بیشتر قبول می‌کنم. من آدمی هستم که احترام می‌گذارم و قابل احترام هستم و امیدوارم ارزش درست را برای همه داشته باشیم.»

دیگر خبرها

  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • رای گیری در مورد عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • تل آویو: عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل پاداشی به تروریسم است
  • مورایس: زمانی هم نام مرا صدا می‌کنید که دیگر نیستم
  • عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل به رای گذاشته می شود
  • اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت! +عکس
  • بازگشت روماریو به فوتبال در 58 سالگی؛ اسطوره برزیلی با پسرش هم تیمی شد!
  • اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت!
  • اسطوره تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت!
  • چرا باجو هیچ‌گاه مارچلو لیپی را نمی‌بخشد؟