Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@20:11:53 GMT

پاسخ منفی یونایتد و اصرار پوگبا برای رفتن به رئال

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۰۱۶۸

پوگبا که در سال 2016 به منچستریونایتد بازگشت، هرگز نتوانست روزهای خوبش در یوونتوس را در اولدترافورد تکرار کند و بارها با انتقادات تند رسانه های انگلیسی مواجه شد.

اخبار ورزشی- او اکنون مایل است راهی رئال مادرید شود تا بتواند در یک لیگ جدید، دوره جدیدی را آغاز کند؛ به ویژه اینکه زین الدین زیدان، سرمربی رئال، علاقه زیادی دارد تا برای تقویت خط میانی تیمش، او را به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلورنتینو پرز هم که برای بازگردان زیدان به نیمکت رئال، به او قول خرید ستاره های بزرگی را در این تابستان داده، آماده است تا هر طور شده پوگبا را نیز به خدمت بگیرد اما مدیران منچستریونایتد به مینو رایولا، مدیر برنامه جنجالی پوگبا، اعلام کرده که تحت هیچ شرایطی قصد فروش او را ندارند.

علی رغم موضع سفت و سخت مدیران یونایتد، پوگبا که دو سال از قراردادش با این باشگاه باقی مانده است، قصد دارد تمام تلاشش را برای خروج از اولدترافورد به کار بگیرد. او به ویژه در زمان حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت منچستریونایتد، روزهای خوبی را سپری نکرد و اخبار زیادی در مورد اختلاف آنها منتشر شد که در نهایت به گرفتن عنوان کاپیتان دوم تیم از او منجر شد.

به همین دلیل، او با توجه به آگاهی از حمایت زیدان، می خواهد هر طور شده به رئال برود تا با خیال آسوده تری، به روزهای اوجش برگردد.

پوگبا در آخرین بازی فصل با هواداری که خواستار خروج او از اولدترافورد شده بود، درگیری لفظی پیدا کرده بود

این ستاره فرانسوی در چند روز اخیر به آسیا سفر کرده بود تا در چند کمپین کمپانی آدیداس در کره و ژاپن شرکت کند و پس از آن برای تعطیلات راهی لس آنجلس خواهد شد. اما اتفاق خوب برای او، تعلیق محرومیت مدیر برنامه هایش، مینو رایولا بود که حالا می تواند با خیال راحت، روی بردن او به رئال فعالیت کند.

رایولا در سال 2012 و زمانی که الکس فرگوسن خواهان تمدید قرارداد پوگبا بود، مانع از این اتفاق شد و او را با انتقالی آزاد به یووه برد؛ اقدامی که خشم مربی باتجربه یونایتد را به همراه داشت. او اکنون بار دیگر در تلاش است تا این ستاره فرانسوی را از اولدترافورد خارج کند و این می تواند بار دیگر به تیره شدن رابطه او با این باشگاه منجر شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رئال یونایتد پوگبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۰۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند

به گزارش قدس آنلاین، شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با ۱۳۲۱ واحد افزایش به ۷۵۹ هزار و ۲۲ واحد و شاخص قیمت با ۷۳۹ واحد افزایش به ۴۲۴ هزار و ۸۵۵ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۷۸ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش تقریبی ۶۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال با انجام بیش از ۴۰۴ هزار معامله دادوستد کردند.

نمادهای فولاد، فملی، شپنا، نوری، شبندر، وغدیر و بملت بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۴۷ واحد کاهش، به ۲۵ هزار و ۴۸۸ واحد رسید.

معامله‌گران در فرابورس ایران با انجام ۲۱۰ هزار معامله بیش از ۵ میلیارد و ۷۵۸ میلیون سهم و اوراق مالی را دادوستد مالکیت کردند.

نمادهای ارفع و وخاور بیشترین اثر مثبت و نمادهای هرمز، آریا، آریان، شگویا و فزر بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد
  • بهترین خبر ممکن برای بارسلونا از هلند
  • رتبه اعتباری رژیم صهیونیستی در «اس‌اندپی»کاهش یافت
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟
  • اذعان بنی گانتز به ناکامی تل آویو در جنگ غزه
  • عصبانیت اروپایی‌ها از اصرار آمریکا بر مصادره دارایی‌های روسیه 
  • دشمنان در تلاش برای منفی جلوه دادن «طرح نور: هستند