Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@08:08:54 GMT

وضعیت کیفی هوای امروز تهران؟

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۰۲۶۸

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از افزایش غلظت آلاینده ازن طی ساعات ۱۳ الی ۱۸ امروز (۲۵ خرداد) خبر داد. ناطقان: حسین شهبازی با بیان اینکه پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی طی امروز (۲۵ خرداد) است، اظهار کرد: به‌تدریج بر میزان ابرناکی و سرعت وزش باد افزوده می‌شود و برای برخی ساعات بعد ازظهر وزش باد نسبتا شدید به بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب‌ شرقی انتظار می‌رود که احتمال افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در طول روز با افزایش تابش نور خورشید و وجود آلاینده‌های مورد نیاز شرایط برای تولید آلاینده ازن فراهم و پیش‌بینی می‌شود که بین ساعات ۱۳ الی ۱۸ امروز (۲۵ خرداد) افزایش نسبی در غلظت این آلاینده مشاهده شود و در برخی مناطق آلاینده ازن در آستانه شرایط نامطلوب به ویژه برای گروه‌های حساس قرار گیرد.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه به‌تدریج در ساعات پایانی امروز از میزان ناپایداری جوی کاسته می‌شود، گفت: با تداوم این شرایط تا صبح فردا (۲۶ خرداد) طی برخی ساعات افزایش نسبی در غلظت آلاینده‌ها مشاهده می‌شود.

شهبازی با بیان اینکه با تغییر شرایط جوی در طول روز، برخی ساعات همراه با افزایش ابر و وزش باد است که در بهبود وضعیت کیفیت هوا موثر خواهد بود، اظهار کرد: همچنین دمای هوا در تهران تا روز آینده روند افزایشی دارد.

وی در پایان با اشاره به اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ صبح امروز با میانگین ۷۳ در شرایط سالم قرار داشت، تصریح کرد: کیفیت هوای هم اکنون نیز با میانگین ۷۸ همچنان در شرایط سالم است. منبع: مهر برچسب ها: وضعیت کیفی ، هوای سالم ، تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: وضعیت کیفی هوای سالم تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۰۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۶۸ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۴ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۲۵ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۳ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6082287

دیگر خبرها

  • هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • زنجان رکورددار آلودگی هوا/ شاخص کیفی ۲۰ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • پیش بینی افزایش دما و غلظت آلاینده‌ها در خوزستان
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • هوای تهران در وضعیت قابل قبول قرار دارد
  • تداوم کیفیت سالم هوا در تهران
  • وضعیت هوای تهران در ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است / هوای قزوین و شهرکرد بر مدار قرمز و نارنجی