Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روحانی رییس هیات تیر و کمان استان فارس اظهار کرد: رقابت‌های تیر و کمان جام تخت جمشید فارس با شرکت ۵۰ کمانگیر از شهرستان‌های شیراز، مرودشت، گراش، جهرم و فیروزآباد و در دو رشته ریگرو و کامپوند به میزبانی شهرستان مرودشت برگزار شد.

وی ادامه داد: در پایان رقابت‌های تیر و کمان جام تخت جمشید فارس که در قالب ۹ تیم در رشته ریکرو و ۶ تیم در رشته کامپوند برگزار شد در رشته ریکرو تیم یوتاب شیراز متشکل از محمد فلاح و علی اسدی و رویا کرمی قهرمان شد، تیم هیات مرودشت با شرکت مجتبی پرکاس، فرهاد زارع و میثم کشتکار بر سکوی دوم ایستاد و تیم گمرک سه شیراز با حضور علی اصغر جوینده، رضا افشون و زهرا دهقانی سوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات تیر و کمان استان فارس تصریح کرد: در رشته کامپوند نیز تیم سورنا شیراز با شرکت حسین روحانی، رسول طاهری و خانم سارا بنیانی به مقام قهرمانی رسید، تیم گمرک سه با علی زارع و خانم‌ها مژده کشاورز و مریم علی آبادی نائب قهرمان شد و تیم آریوبرزن شیراز با حضور احسان یوسفی، حمیدرضا محمدی و علیرضا شکور در جایگاه سوم قرار گرفت.

انتهای پیام/چ

رقابت‌های تیر و کمان جام تخت جمشید فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان تیر و کمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۰۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس اورژانس فارس گفت: ۵ نفر از اعضای یک خانواده که از کوه‌های اطراف شهر شیراز اقدام به جمع آوری قارچ و استفاده از آن کرده بودند، دچار مسمومیت شدند.
محمدجواد مرادیان افزود: این افراد برای اقدامات درمانی به بیمارستان حضرت علی اصغر  شیراز مراجعه کرده و تحت درمان قرار گرفته اند.
افراد مشکوک به مسمومیت با قارچ در شیراز می‌توانند به بیمارستان حضرت علی اصغر واقع در انتهای خیابان سمیه، روبروی هتل هما و در شهرستان‌ها به بیمارستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

همه قارچ‌ها خوراکی نبوده و بعضی سمی و بسیار خطرناک هستند و باید از چیدن، خریدن و خوردن قارچ‌های روئیده شده در طبیعت، کوه و دشت پرهیز و تنها از قارچ‌های خوراکی پرورش یافته در کارخانه‌های معتبر استفاده کرد.

دیگر خبرها

  • رشد ۱۰۷ درصدی تناژ بارگیری محمولات در راه آهن فارس
  • صاعقه و بارش شدید تگرگ در شهرستان شیراز
  • رشد ۲ برابری تناژ بارگیری محمولات در راه‌آهن فارس
  • الکترونیکی شدن دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان
  • تخت ‌جمشید دوم ایران کجاست؟
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • جزئیات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز