Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در بسته اخبار ورزشی امروز   شنبه شاهد خبر‌هایی از قزوین قهرمان مسابقات کشتی بغل به بغل قهرمانی کشور شد،درخشش نمایندگان استان در مسابقات شطرنج قهرمانی رده‌های سنی کشور،مسابقات انتخابی ووشو نوجوانان استان برگزار شد،قهرمانی شطرنج باز قزوینی در مسابقات قهرمانی پیشکسوتان کشور،مسابقات مینی بسکتبال قهرمانی استان برگزار شد،مسابقات بدمینتون نونهالان استان برگزار شد،سه فوتبالیست استان در اردو تیم ملی فوتبال امید،درخشش یخ نوردان قزوینی در قهرمانی کشور و مسابقات دو و میدانی نونهالان ونوجوانان دختر استان برگزار شد، هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قزوین قهرمان مسابقات کشتی بغل به بغل قهرمانی کشور شد

در پایان اولین دوره رقابت‌های کشتی بغل به بغل قهرمانی کشور، تیم قزوین قهرمان شد، تیم‌های تهران و زنجان هم در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

در نخستین دوره رقابت‌های کشتی بغل به بغل کشور که به میزبانی سالن ورزشی روستای شید اصفهان قزوین برگزار شد، ۲۰ تیم با ۲۰۰ ورزشکار در پنج وزن با یکدیگر رقابت کردند.

درخشش نمایندگان استان در مسابقات شطرنج قهرمانی رده‌های سنی کشور

در پایان مسابقات قهرمانی بلیتس رده‌های سنی کشور، رادین یادگار، قهرمانی رده سنی زیر ۱۰ سال پسران، رضا مهدوی، طلای رده سنی زیر ۱۲سال پسران، ملیکا رحمانی طلای رده سنی زیر ۱۲ سال دختران، آرین انوشه فرمانی نقره رده سنی زیر ۱۸ سال پسران، ملیکا محمدی نقره رده سنی زیر ۱۰ سال دختران، سارا داوری برنز رده سنی زیر ۱۰ سال دختران و حدیث محمدی برنز رده سنی زیر ۱۲ سال دختران را کسب کردند.

در مسابقات بخش رپید هم، ساراداوری، طلای رده سنی زیر ۱۰ سال دختران، پدرام دلیری نقره رده سنی زیر ۱۸ سال پسران، ملیکا رحمانی برنز رده سنی زیر ۱۲ سال دختران و مهدیس مهدوی برنز رده سنی زیر ۱۸ سال دختران را از آن خود کردند.

فدراسیون شطرنج میزبان این رقابت‌ها بود.

مسابقات انتخابی ووشو نوجوانان استان برگزار شد

در پایان این رقابت‌ها بخش ساندا مهدی قره باغی، یاسین علیدوست، علی فتوحی، طا‌ها یاری و امیرحسین رضایی عناوین برتر اوزان مختلف را کسب کردند.

در بخش تالو هم عارف علیدوست، یونس رضایی و امیرحسین رضایی به ترکیب تیم استان راه یافتند.

در پایان نفرات اول و دوم هر وزن به اردوی تمرینی تیم استان جهت حضور در مسابقات المپیاد استعداد‌های برتر دعوت شدند.

مسابقات انتخابی استعداد‌های برتر ووشو استان با شرکت ۲۸ ورزشکار در آکادمی قهرمانان ووشو شهر الوند برگزار شد.

قهرمانی شطرنج باز قزوینی در مسابقات قهرمانی پیشکسوتان کشور

در پایان این رقابت‌ها در رده سنی بالای ۶۵ سال نیز عنایت الله امینی قهرمان شد و فرهاد کربلایی صادقی هم در رده ششم رده سنی ۵۰ تا ۶۵ سال قرار گرفت.

پیکار‌های شطرنج پیشکسوتان کشور با تعیین نفرات برتر در شیراز پایان یافت.

مسابقات مینی بسکتبال قهرمانی استان برگزار شد

در پایان این رقابت‌ها تیم شهرستان قزوین قهرمان شد، تیم‌های البرز و تاکستان هم دوم و سوم شدند.

این رقابت‌ها با شرکت تیم‌های قزوین الف، البرز، قزوین ب، فنس بافی پیریوسفیان، آقای گل تاکستان و آبیک برگزار شد.

خانه بسکتبال قزوین میزبان این رقابت‌ها بود.

مسابقات بدمینتون نونهالان استان برگزار شد

در پایان این رقابت‌ها و در بخش پسران مهدیارایران دوست قهرمان شد، فاضل نوری در جایگاه دوم ایستاد و سوم مشترک هم به پرهام مختاری و پارسا طالقانی قزوین رسید.

در بخش دختران هم ریحانه نیکنام فرد قهرمان شد، هدیه جلیله نایب قهرمان و مقام سوم مشترک هم به حنانه نیکنام فرد و آناهید مدبر رسید.

این رقابت‌ها در خانه بدمینتون قزوین برگزار شد.

سه فوتبالیست استان در اردو تیم ملی فوتبال امید

حمیدرضا طاهرخانی از پرسپولیس، شاهین طاهرخانی از استقلال و سید محمد خرم الحسینی از ماشین سازی تبریز به اردوی تیم امید دعوت شدند.

اردوی ملی پوشان از شنبه ۲۵ خرداد در مرکز ملی فوتبال ایران آغاز می‌شود.

درخشش یخ نوردان قزوینی در قهرمانی کشور

در پایان ششمین دوره مسابقات درای تولینگ قهرمانی کشور در ماده سرعت رده سنی بزرگسالان، محسن بهشتی راد با ثبت رکورد ۵:۳۶ ثانیه و شکستن رکورد کشور به مقام قهرمانی رسید. مهدی تقی خانی با زمان ۶:۱۶ ثانیه نایب قهرمان شد و محسن شفیعی بر سکوی ششم ایستاد.

این رقابت‌ها در مازندران برگزار شد.

مسابقات دو و میدانی نونهالان ونوجوانان دختر استان برگزار شد

در پایان این رقابت‌ها زهرا اصفهانی و فاطمه نصرالهی در ۱۰۰ متر، دیانا ابراهیمی فرد و فاطمه کرمی در ۴۰۰ متر، پریسا صفری و معصومه کرمی در ۸۰۰ متر، حدیثه عسگری و زهرا کرمی در ۱۵۰۰ متر نونهالان و نوجوانان قهرمان شدند،مبینا طاهرخانی هم در پرتاب وزنه نوجوانان قهرمان شد.

منتخبین نونهالان به رقابت‌های استعداد‌های برتر کشور اعزام می‌شوند.

این رقابت‌ها در مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان برگزار شد.

انتهای پیام/چ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۰۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، کاراته‌کا‌های کرمانی در بخش کاتای مسابقات کاراته قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) به دو نشان طلا، یک نقره و دو برنز دست یافتند.

این مسابقات با حضور ورزشکاران در بخش کاتا در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد و  تیم استان کرمان در بخش کاتای تیمی بزرگسالان متشکل از مهدی رضایی، مهدی شجاعی، رضا پوردهقان و به مربیگری مسعود دانشور به مقام سوم دست یافت.

دیگر تیم استان کرمان با ترکیب علیرضا ابوالحسنی، عباس حیاتی‌فر، بهروز حسینی‌نسب به مربیگری مصطفی پور جلالی به‌صورت مشترک سوم شد.

در بخش جوانان نیز تیم استان کرمان به مربیگری عابد علمدار با حضور سبحان عوض ‌پور، محمدعلی مسلمی، امیرحسین عربی بر سکوی نخست ایستاد.

در بخش کاتای انفرادی و در رده زیر ۲۱ سال پسران، امیرحسن معین‌الدینی به مربیگری عابد علمدارزاده عنوان قهرمانی رقابت‌ها را به خود اختصاص داد و در رده نوجوانان نیز یزدان قوام به مربیگری حمیدرضا طالبی‌زاده به مقام دوم دست یافت.

دیگر خبرها

  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور