Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، احمد جمشیدی از تأمین به موقع لاستیک مورد نیاز برای ناوگان عمومی در بخش باری و مسافربری در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: مشکلی در خصوص توزیع لاسیتک در این استان وجود ندارد.
وی ادامه داد: در یک هفته اخیر روزانه به طور متوسط ۷۲۰ بار نامه صادر شد که این موضوع نشان از عادی بودن تردد کامیون‌ها در استان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری نیاز ماهانه کامیون‌های استان به لاستیک را ۵ هزار حلقه در ماه اعلام کرد و گفت: با کاهش نرخ ارز و خارج شدن لاستیک‌ها از گمرک در تأمین این نیاز با مشکلی مواجه نخواهیم شد.
جمشیدی از رشد ۳۷ درصدی میزان تناژ بار و کالا و رشد ۲۰ درصدی تعداد بارنامه صادر شده در استان طی امسال خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود این روند افزایشی تا پایان سال ادامه داشته باشد.

وی افزود: از میزان لاستیک توزیع شده، ۲۵ هزار حلقه برای بخش خودروهای باری و مابقی بین صاحبان متقاضی خودروهای مسافری توزیع شده است.

جمشیدی، با اشاره به اینکه مصرف لاستیک خودروهای سنگین در برخی شهرهای این استان بیشتر از شهرهای دیگر کشور است، گفت: توزیع لاستیک سنگین بین شهری بر اساس پیمایش توسط این اداره متولی صورت می‌گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، تعداد رانندگان بخش حمل و نقل باربری ناوگان عمومی این استان را حدود ۱۵ هزار نفر عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، ۵۵ شرکت حمل و نقل کالا در چهارمحال و بختیاری فعال است.
چهارمحال و بختیاری اکنون محور شریانی فلات مرکزی ایران به جنوب است، بخش عمده‌ای از حمل و نقل مسافری اصفهان به خوزستان از مسیر بروجن - لردگان انجام می‌شود.

۶۱۹۹/‏۲۰۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۰۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴۴ هزار بسته نوسازی بافت‌های فرسوده در ۲۶۱ محله کشور

محمد آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه استفاده از ظرفیت حلقه‌های میانی برای نوسازی بافت های فرسوده در کشور از سوی وزیر راه وشهرسازی در تمامی بخش ها و محلات هدف تاکید شده است گفت:  در وزارتخانه با محوریت شرکت بازآفرینی شهری ایران تأکید دارد، تصریح کرد: طبق هدف گذاری های صورت گرفته امسال   حداقل ۱۵۰ هزار واحد مسکونی در این بافت‌ها در دست نوسازی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تاکنون در ۸۶ شهر و ۳۸۱ محله ۳۷۴ حلقه میانی تشکیل شده است افزود:  در ۲۶۱ محله هدف بازآفرینی شهری تعداد ۴۴ هزار و ۸۷۵ مورد بسته تشویقی به صورت چهره به چهره بین ساکنان محلات هدف توزیع و اطلاعات لازم در خصوص انواع تسهیلات شهرسازانه و مالی برای نوسازی مسکن در اختیار آن‌ها قرار گرفت.

آیینی با بیان اینکه اعضای شوراهای شهر به شکل مستقیم با مردم در ارتباط هستند و می‌توانند نقش موثری در نوسازی بافت های فرسوده داشته باشند افزود:  استفاده از ظرفیت سازمان امور اجتماعی کشور تأکید دارد و باید با برنامه‌ریزی از تمام این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

معاون وزیر راه وشهرسازی بیان کرد: تشکیل و آموزش حلقه‌های میانی بسیار مهم است؛ زیرا هیچ ارتباطی نمی‌تواند به اندازه ارتباط چهره به چهره تأثیرگذار باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • بازار لاستیک ترمز برید
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • اجرای پویش بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند در چهارمحال و بختیاری
  • توزیع بیش از ۴۴ هزار بسته نوسازی بافت‌های فرسوده در ۲۶۱ محله کشور