Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا امروز با برگزاری مسابقات در بخش انفرادی در اپه مردان و فلوره بانوان به پایان رسید. ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا امروز با برگزاری مسابقات در بخش انفرادی در  اپه مردان و فلوره بانوان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله مقدماتی فلوره بانوان هانیه خوش‌خواهی با 6 باخت و سروناز مرتضوی با 5 باخت و یک برد از مرحله گروهی صعود نکردند.

الهه قهرمانی با 4 باخت و یک برد راهی جدول حذفی مسابقات شد. وی در جدول 64 نفره 15 بر 6 برابر نماینده ویتنام شکست خورد. به این ترتیب الهه قهرمانی سی و نهم شد و
 سروناز مرتضوی و هانیه خوش‌خواهی به ترتبب چهل و ششم و پنجاه و یکم شدند.

در اسلحه اپه مردان نیز محمد اسماعیلی و محمدعلی کیهانی دو نماینده ایران بودند که از مرحله مقدماتی صعود کردند. در جدول 64 نفره، این دو شمشیرباز ایران رودرروی هم قرار گرفتند که طی آن اسماعیلی با نتیجه 15 بر 13 به برتری دست یافت، بدین ترتیب کیهانی در این جدول حذف شد.

در جدول 32 نفره محمد اسماعیلی در رقابت با حریفی از ژاپن با نتیجه 15 بر 10 شکست خورد و به کار خود پایان داد.

شمشیربازی قهرمانی آسیا| عابدینی به مدال برنز بسنده کرد



انتهای پیام/

R7890/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شمشیربازی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شمشیربازی شمشیربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۰۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال سه نفره جام آسیا؛ حریفان ایران مشخص شدند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون بسکتبال، رقابت‌های بسکتبال ۳x۳ جام آسیا در دو بخش آقایان و بانوان از ۹ فروردین به میزبانی سنگاپور برگزار می‌شود.   تیم ملی آقایان با ترکیب احسان دلیرزهان، متین آقاجانپور، محمدمهدی رحیمی و مجید رحیمیان با تیم‌های هنگ‌کنگ و چین تایپه هم‌گروه است.   تیم ملی بانوان کشورمان هم با ترکیب فائزه  شهریاری، نگین رسولی‌پور، مهلا عابدی و فرزانه خدامرادی با تیم‌های کره جنوبی و ماکائو هم‌گروه است.   برنامه کامل این رقابت‌ها به شرح زیر است: آقایان؛ پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۰ ایران - چین تایپه   ساعت ۱۵:۴۰ ایران - هنگ‌کنگ لوکا رامیرز کاروالیو به عنوان مدیر فنی و محمد سیستانی به عنوان مربی آقایان، کادر فنی تیم ملی را تشکیل می‌دهند.   بانوان؛ پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۰ ایران - ماکائو   ساعت ۱۵:۱۵ ایران - کره جنوبی لوكا رامیرز كاروالیو به عنوان مدیر فنی و سعيده على به عنوان مربی بانوان، کادر فنی تیم ملی را تشکیل می‌دهند.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ فروردین
  • دو برد بسکتبال سه نفره مردان ایران در کاپ آسیا
  • دومین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • آتش بازى دختران بسكتبال با حذف كره جنوبى
  • برتری تیم‌های مردان و زنان ایران در بسکتبال ۳ نفره کاپ آسیا
  • بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ درخشش بانوان در گام دوم
  • نخستین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ پیروزی بانوان ایران مقابل ماکائو در گام نخست
  • مروری بر خبر‌های ورزشی هشتم فروردین ماه استان قزوین
  • بسکتبال سه نفره جام آسیا؛ حریفان ایران مشخص شدند