Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس اسناد مالی فدرال، دولت ترامپ و کنگره بیش از هفت میلیون دلار بابت مراسم تحلیف سال ۲۰۱۷ رئیس‌جمهوری آمریکا به ناحیه شهری واشنگتن دی‌سی بدهکار هستند.

به گزارش ایسنا، براساس اسنادی که به دست واشنگتن پست رسیده است، این شهر هزینه‌های امنیتی برای جلوگیری از تهدیدات تروریستی و میزبانی از سایر مراسم‌ها در قالب پوشش جشن‌های چهار روزه داشته است که در مجموع ۲۷ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجایی که معترضان گاها در واشنگتن تجمع‌های اعتراضی برگزار می‌کنند، مقام‌های واشنگتن‌ دی‌سی از دولت بابت هزینه‌های امنیتی دولت ترامپ انتقاد کرده‌اند. رئیس دفتر موریل بوزر، شهردار واشنگتن به واشنگتن پست گفت: تعهد ما راسخ است و تمام آنچه ما از شرکای فدرالمان درخواست داریم تداوم همکاری و تامین منابع برای انجام این فعالیت‌هاست.

با این حال یک مقام ارشد دولت ترامپ گفته است، واشنگتن دی‌سی کل بودجه درخواستی را دریافت کرده است و زمانی که هزینه‌ها از انتظارات فراتر رفت دولت با مقام‌های واشنگتن همکاری داشت و تلاش دارد از پول هزینه نشده برای هزینه‌های امنیتی استفاده کند. او افزود، مقام‌های این شهر درخواست اعتبار بیشتر نکرده‌اند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۰۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ۳۰ درصدی سهام رسانه‌های اجتماعی ترامپ

ایتنا - شرکت شبکه اجتماعی «تروت سوشال» دونالد ترامپ، در نخستین روز معاملاتش در نزدک در روز سه شنبه، بیش از ۳۰ درصد صعود کرد.
سهام «گروه رسانه و فناوری ترامپ» که شرکت مادر «تروت سوشال» است، با نماد دی جی تی، بالای ۶۵ دلار معامله شد  که ارزش بازار این شرکت را به ۹.۲۵ میلیارد دلار رساند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، این شرکت در توافقی که هفته گذشته مورد موافقت سهامداران قرار گرفت، با شرکت «دیجیتال ورلد اکوئیزیشن کورپ» ادغام شد. شرکت دیجیتال ورلد، قبل از این ادغام، از سال ۲۰۲۱، در بورس حضور داشت.

ترامپ پس از این که به دنبال حمله طرفدارانش به ساختمان کنگره آمریکا در سال ۲۰۲۱، از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر، بیرون انداخته شد، شرکت «تروت سوشال» را تاسیس کرد.

ترامپ با حدود ۷۹ میلیون سهم، مالکیت حدود ۶۰ درصد از «تروت سوشال» را در اختیار خواهد داشت که ارزش دارایی او را بر مبنای سطح فعلی معاملات، به بیش از پنج میلیارد دلار می رساند. اما ترامپ نمی تواند سهام خود را به این زودی نقد کند. بر اساس شرایط ادغام، سهامداران باید پیش از فروش سهام انتقال یافته، مدت ۶ ماه صبر کنند.

بر اساس گزارش رویترز، بر اساس اسنادی که دیجیتال ورلد نزد کمیسیون بورس و اوراق بهادار تنظیم کرده است، شرکت رسانه ای ترامپ، در ۹ ماه نخست سال میلادی گذشته، ۴۹ میلیون دلار ضرر کرد و ۳.۴ میلیون دلار درآمد داشت.

دیگر خبرها

  • وال‌استریت‌ژورنال: آمریکا در پشت‌پرده با عملیات اسرائیل در رفح موافق است
  • وال‌استریت‌ژرونال: آمریکا در پشت‌پرده با عملیات اسرائیل در رفح موافق است
  • استعفای مقام آمریکایی در اعتراض به حمایت واشنگتن از تل‌آویو
  • صعود ۳۰ درصدی سهام رسانه‌های اجتماعی ترامپ
  • بیگانی : پیش بینی بازاری داغ برای فعالان بورس در تابستان 1403 / صندوقهای طلا، کالا و بعضی سهامی، برندگان سال 1402 بازار سرمایه / حضور ترامپ در انتخابات تمام بازارهای مالی ایران را تحت تاثیر قرار می دهد
  • زلنسکی مقام ارشد امنیتی اوکراین را برکنار کرد
  • ترامپ در جمع ۵۰۰ ثروتمند جهان
  • آنتونوف: روسیه به‌جای آمریکا با دوستان خود همکاری امنیتی می‌کند
  • تل‌آویو برای سناریوی توقف کمک تسلیحاتی آمریکا آماده می‌شود
  • حمله روسیه به دفاتر سرویس امنیتی اوکراین با موشک‌های هایپرسونیک