Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@15:06:05 GMT

رونق تولید در شهرضا با اعطای تسهیلات

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۰۹۳۰

رونق تولید در شهرضا با اعطای تسهیلات

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا باقری، مدیر جهاد کشاورزی شهرضا اظهار کرد: در سال ۹۷ برای واگذاری تسهیلات اشتغال پایدار روستایی از مبلغ ۱۶۱ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال برای ۶۹ طرح معرفی شده، مبلغ ۱۲۲میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال در کارگروه تایید، مبلغ ۵۰ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال پرداخت و ۵۸ میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال در حال تشکیل پرونده در بانک عامل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در همین مدت برای استفاده از تسهیلات سرمایه در گردش دام و زنبورداری از محل منابع صندوق توسعه ملی تعداد ۴۷ پرونده به مبلغ ۵۴ میلیارد و ۶۷۲ میلیون ریال معرفی و مبلغ ۱۷ میلیارد و ۷۱۸ میلیون ریال پرداخت شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرضا خاطرنشان کرد: تعداد ۲۵ پرونده برای واگذاری ۱۷ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال تسهیلات سرمایه در گردش بخش باغبانی و گلخانه از منابع صندوق توسعه ملی تشکیل شد و مبلغ ۱۰ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

باقری اضافه کرد: تعداد سه طرح برای استفاده از تسهیلات سرمایه در گردش صنایع تبدیلی از منابع صندوق توسعه ملی به ارزش ۲۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال معرفی شده است، این در حالی است که هشت بهره‌بردار برای دریافت سه میلیارد و ۸۵۵ میلیون ریال از تسهیلات سرمایه در گردش بخش زراعت از منابع داخلی بانک معرفی شده‌اند.

وی با بیان اینکه هشت پرونده برای واگذاری هشت میلیارد و ۵۶۴ میلیون ریال از تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون و ۱۳ پرونده برای واگذاری ۸۳ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال تسهیلات طرح رونق تولید به بانک عامل معرفی شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرضا گفت: در سال جدید با توجه به ابلاغ دستورالعمل اجرایی برنامه تولید و اشتغال سال ۱۳۹۷ امکان ثبت نام تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ در رسته‌های گلخانه، گیاهان دارویی، صنایع تبدیلی، شیلات، دامپروری غیر از مرغ گوشتی و تخمگذار، دامپزشکی و مکانیزاسیون در سامانه یکپارچه تسهیلات اعتباری به آدرس cita.maj.ir وجود دارد.
انتهای پیام/ی  
واگذاری ۸۳ میلیارد، اعطای تسهیلات در شهرضا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهادکشاورزی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۰۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی

مس رفسنجان و نود ارومیه در کمیته تعیین وضعیت محکوم شد.

کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره سه پرونده مطروحه اعلام کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

*با توجه به شکایت کیوان یاراحمدی از باشگاه شهرداری بندرعباس، این باشگاه به پرداخت مبلغ 313 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 11 میلیون و 940 هزار و 950 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت عقیل کعبی از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 7 میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 152 میلیون و 600 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*در پی شکایت حمید عبدالوند از باشگاه نود ارومیه، این باشگاه به پرداخت مبلغ 230 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 8 میلیون و 774 هزار و 500 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و 40 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • پرورش‌دهنده حلزون در شهرضا به مراجع قضایی معرفی شد
  • کشف صد هزار حلزون در شهرضا
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • اطلاعیه جدید بانک مرکزی/ سقف برداشت از حساب‌های بانکی دوباره تغییر کرد
  • معرفی 14 میلیارد تسهیلات توسعه باغ در ساری