Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ دکتر فریدون همتی پس از بازدید از روند مبارزه با هجوم ملخ های صحرایی در اراضی و مزارع کشاورزی بخش احمدی شهرستان حاجی آباد، عنوان کرد: در این بازدید که مسئولان مرتبط از جمله معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان حفظ نباتات کشور حضور داشتند، تصمیمات مناسب و کاربردی بنا به تقاضای مردم در راستای مبارزه با هجوم ملخ های صحرایی اتخاذ و ضمن صدور دستورات لازم، هماهنگی‌های میان دستگاه‌ها انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای مبارزه بهتر و موثرتر با این پدیده، میان دستگاه‌های مسئول تقسیم وظایف صورت گرفته است.

استاندار هرمزگان افزود: برای تداوم مقابله موثر با پدیده هجوم ملخ های صحرایی، نیازمند مشارکت گسترده مردم و کشاورزان در این راستا هستیم و مجموعه مدیریت استان نیز پشتیبانی و حمایت لازم را از این امر انجام خواهد داد و هرگونه درخواست را به صورت ویژه تامین می کند.

همتی تصریح کرد: در شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاهای درگیر با این پدیده، فرمانداران، بخشداران و دهیاران فرماندهی مبارزه با هجوم ملخ های صحرایی را برعهده دارند و باید به طور منظم با حضور میدانی وضعیت را رصد و تصمیمات لازم را به سرعت برای رفع مشکلات اتخاذ و اجرایی کنند.

وی بیان داشت: از بهمن ماه سال گذشته که با پدیده هجوم ملخ های صحرایی مواجه شدیم بیشترین حجم مبارزه در استان هرمزگان صورت گرفته و تجربه خوبی به دست آورده ایم و روش های موثر و نتیجه بخشی به کار گرفته شده است.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: امیدوارم با اقدامات ویژه ای که در این راستا در شهرستان حاجی آباد و به ویژه بخش احمدی صورت می‌گیرد بتوانیم تا ۱۰ روز آینده به وضعیت قابل قبولی در این منطقه برسیم.

همتی با بیان اینکه با انجام اقدامات وسیع و همه جانبه و پیگیری های مداوم توانسته ایم این بحران را در استان مدیریت و کنترل کنیم، اظهار داشت: وزرای کشور و جهاد کشاورزی نیز به طور منظم پیگیر امروز مبارزه با ملخ های صحرایی در هرمزگان بوده اند و تمامی امکانات را از منابع استانی برای این کار به کار گرفته‌ایم و این پشتیبانی ها از طریق اعتبارات ملی جبران خواهد شد.

وی گفت: با جدیت کامل تمامی امکانات و منابع استان در هر منطقه که تقاضا و نیاز وجود داشته باشد به کار گرفته شده است، تا مبارزه موثری با این پدیده داشته باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهاد کشاورزی کشاورزی مشکلات معاون وزیر هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۰۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعجب مورایس از هجوم انتقادات/ شاید چون موهایم بلندتر شده، انتقاد می‌کنند!

به گزارش  قدس آنلاین، سپاهان و ذوب آهن فردا (چهارشنبه) در چارچوب دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند. ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از داربی اصفهان و تقابل در نقش‌جهان، آن را یک دربی و یک بازی مهم برای شهر اصفهان دانست و اظهار کرد: امیدوارم بازی جذابی برای هواداران اصفهان باشد. نمی‌دانم می‌بریم یا نه ولی می‌دانم که می‌توانیم رقابت کنیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با کمک هواداران بهترین خودمان را ارائه دهیم.

او در خصوص سیل انتقادات به سپاهان با اینکه امتیازات نسبت به مدت مشابه در فصل قبل برابر است، افزود: شاید به خاطر بلندتر شدن موهایم است. نگران نیستم زیرا به عقیده من انتقاد در فوتبال وجود دارد. شاید برخی به دلیل چند نتیجه پشت سر هم ناراحت باشند. مدت زیادی است که در فوتبال هستم ولی بالاخره این قسمتی از تئاتر است و باید رو به جلو حرکت کنیم.

سرمربی سپاهان همچنین در واکنش به تمام‌کننده نبودن تیمش با وجود نمایش‌های خوب سپاهان، یادآور شد: این سوال متفاوتی است. همیشه می‌گویند چرا دفاع نکردیم یا چرا گل نزدیم. گاهی بازیکنان آرامشی که باید را نگرفته‌اند یا گاهی مربوط به خودخواهی بازیکن است. ببینیم فردا چه خواهد شد. قبول می‌کنم ولی فشار بیشتری گذاشتم و امیدوارم فردا نتیجه را ببینیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • هجوم شاسی‌بلندهای کوچک چینی به بازار خودروی ایران!/ عکس
  • وضعیت فرودگاه دبی پس از هجوم مسافران برای ترک این شهر | ویدئو
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • نجات ۲۱ سرنشین کشتی خارجی در آب‌های جاسک
  • هجوم هواداران بارسلونا به اینستاگرام آرائوخو؛ نمی‌بخشیمت، برو بایرن مونیخ! / عکس
  • تعجب مورایس از هجوم انتقادات/ شاید چون موهایم بلندتر شده، انتقاد می‌کنند!
  • قطعی برق در برخی شهرستان‌های هرمزگان به علت سیلاب
  • عملیات «وعده صادق» آغاز معادلات جدیدی برای منطقه شد
  • آماده‌باش شبکه بهداشت و درمان هرمزگان در پی هشدار هواشناسی