Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حوزه قضایی بخش خام از تشکیل پرونده قضایی در پی ضرب و شتم خانم آمر به معروف خبر داد و گفت: با جرائم منافی اخلاق و عفت عمومی قاطعانه برخورد می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد یزدانی رئیس حوزه قضایی بخش خمام در گفتگو با میزان، با اشاره به تشکیل پرونده قضایی در پی ضرب و شتم خانم آمر به معروف اظهار کرد: پس از تذکر این خانم به چند فرد هنجارشکن به دلیل عدم رعایت حجاب و اقداماتی که عفت عمومی را جریحه دار کرده بود، تعدادی از آن‌ها به ضرب و شتم وی اقدام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با اشاره به اینکه ضاربان شناسایی شده اند، از صدور دستور تعقیب کیفری متهمان خبر داد.   رئیس حوزه قضایی بخش خمام در پایان تاکید کرد: با جرائم منافی اخلاق و عفت عمومی قاطعانه برخورد می‌شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۱۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت سه بانوی قمی به مسابقات آسیایی پایوهوت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، خانم‌ها احمدی، تلخابی و ابراهیمی به عنوان بازیکن و خانم یوسف زاده به عنوان مربی جهت حضور در مسابقات آسیایی پایوهوت به اردوی تیم منتخب کشور دعوت شدند.

خانم‌ها کوثر احمدی، معصومه تلخابی و مارینا ابراهیمی با قهرمانی در مسابقات کشوری جواز حضور در اردو تیم ملی را اخذ کرده بودند.

مسابقات آسیایی پایوهوت تابستان به میزبانی کشور عراق برگزار می‌گردد.

اردوی شناسایی افراد اصلی تیم منتخب پایوهوت ۲۳ تا ۲۶ فروردین در استان گیلان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰ درصدی رسیدگی به تخلفات حمل و نقل جاده ای استان قم
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور 
  • استفاده از ظرفیت های صلح و سازش برای کاهش پرونده های ورودی
  • دعوت سه بانوی قمی به مسابقات آسیایی پایوهوت
  • بارگذاری ۹۰ میلیون رأی و تصمیم قضایی گمنام‌شده در سامانه تناد
  • ایران هرگونه تعرض به منافعش را پاسخ خواهد داد/ تشکیل پرونده قضایی علیه مقامات رژیم صهیونیستی
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی
  • پرونده تخلف رئیس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید
  • رسیدگی به پرونده تخلف رئیس اتحادیه نانوایان مشهد در دادسرا
  • محسن هاشمی‌: هواداران تفسیر قدرت محور از اسلام ۱۰ درصد جامعه را تشکیل می دهند