Web Analytics Made Easy - Statcounter

افت ولتاژ و نوسانات شدید برق در شهر لنده و روستاهای همجوار سبب نگرانی و نارضایتی گسترده و شدیدی برای مشترکان شده است. ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لنده، افت ولتاژ و نوسانات شدید برق در شهر لنده و روستاهای همجوار سبب نگرانی و نارضایتی گسترده و شدیدی برای مشترکان در آن شهرستان شده در حالی کارخانه صنعتی و مشترک پرمصرف وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق بررسی‌های انجام شده توسط خبرنگار تسنیم تعداد مشترکان برق در شهرستان لنده افزایش چندانی نداشته است که بگوییم به دلیل افزایش مشترکان، افت ولتاژ و نوسانات برقی بوجود آمده است.

اواخر سال 96 خط دو مداره برق با اعتبار 23 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید که در آن موقع مسئولان برق معتقد بودند با افتتاح این خط مشکلات قطعی، نوسانات و افت ولتاژ برق لنده به طور 100 درصدی رفع می شود اما اکنون با وجود اینکه هنوز فصل گرما آغاز نشده اما متاسفانه مشترکان برق در آن شهرستان از وجود این مشکلات و افزایش آن‌ها نسبت به گذشته خبر می‌دهند.

 از سویی از سال 94 تاکنون نیز مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق از احداث ایستگاه فوق توزیع در آن شهرستان خبر می‌دهد اما با وجود وعده‌های فراوان هیچ خبری از اجرای این پروژه نیست که به نظر می‌رسد  وعده‌ها همه تو خالی بوده‌اند.

مصرف زیاد موجب آتش گرفتن پست برق شد/ هشداری برای تابستان گرم پیش‌رومعاون ‌توانیر‌: قبض‌های کاغذی برق از مهر ماه دیگر توزیع نمی‌شود / مردم ‌با سرشماره 35150 تماس بگیرندبرق وزارت نیرو قطع شد/ مولد اضطراری وزارتخانه عمل نکرد

مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان لنده در این زمینه به تسنیم گفت: بیشتر نقاط کشور با مشکل افت ولتاژ برق روبه‌رو هستند و وزیر نیرو مدام تاکید می‌کند که باید مردم مدیریت مصرف را رعایت کنند زیرا برق موجود جوابگو نیست.

سید مالک رازنهان با اشاره به اینکه در هر خانه لنده‌ای دو کولر گازی نصب است، افزود: در صورت صرفه جویی و رعایت مشترکان به طور حتم از این وضعیت عبور می‌کنیم.

وی افت ولتاژ در 6 نقطه شهرستان لنده داریم، ادامه داد: در هر هفته یک یا دو مورد سوختگی وسایل برقی به دلیل افت ولتاژ برق در این شهرستان گزارش می‌شود که بعد از ثبت برای پرداخت خسارت به بیمه دی ارسال می‌شوند.

رازنهان بیان کرد: خطوط دومداره و نصب ترانس‌ها به عهده شرکت توزیع نیروی برق بوده و احداث ایستگاه فرعی در لیر باید توسط برق منطقه‌ای خوزستان احداث شود که نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس پیگر اجرایی شدن این مهم هستند.

وی با اشاره به نصب یک دستگاه ترانس برق تا اول تیرماه با هدف رفع مشکل افت ولتاژ برق در لنده خاطرنشان کرد: هم اکنون زیر کولر گازی در مرکز شهر نشسته‌ام و مشکلی وجود ندارد.

انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر بویژه شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد باید پاسخگو باشند که مشکلات برق شهرستان لنده کی باید برطرف شود.

انتهای پیام/ن

R41452/P1361/S6,69/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۱۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا