Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره بهزیستی تایباد گفت: این نهاد حمایتی به بیش از سه هزار و ۳۷۵ خانوار با ۱۶ هزار و ۸۷۵ مددجو خدمات ارائه می‌دهد که ۴۶۰ نفر از این تعداد را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند که حدود ۱۹ درصد افراد تحت پوشش را شامل می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، افسانه فدایی اظهار کرد: از این تعداد ۲۰۹ زن سرپرست خانوار بیمه تامین اجتماعی و بقیه از خدمات صندوق بیمه روستایی بهره‌مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی به بهره‌مندی ۲۸۵ نفر از بانوان بازتوان این شهرستان در حوزه‌های مختلف از خدمات بهزیستی تایباد اشاره کرد و افزود: هم اکنون ۲۰ پرونده نیز در نوبت دریافت مستمری در حوزه زنان سرپرست خانوار هستند.

فدایی مطرح کرد: ۱۷۵ زن مددجو بالای ۶۰ سال سن، ۴۷ کودک بی‌سرپرست و سه هزار و ۲۰ معلول از خدمات اداره بهزیستی تایباد بهره‌مند می‌شوند.

وی ادامه داد: این اداره ۲ گروه همیار دارد که توانسته‌ زمینه اشتغال را برای ۱۷ نفر در شهرستان فراهم کند.

رئیس اداره بهزیستی تایباد گفت: در حال حاضر این اداره به سه هزار  و ۲۰ معلول خدمات ارائه می‌کند که از این تعداد ۴۸۲ نفر مستمری بگیر هستند و ماهیانه بیش از ۹۵۰ میلیون ریال مستمری توسط این نهاد به حوزه توانبخشی و زنان سرپرست خانوار در این شهرستان پرداخت می‌شود.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: زنان سرپرست خانوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۱۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش به جان جنگل‌های مرزن آباد افتاد

به گزارش «تابناک»» به نقل از ایرنا، عبدالله شمس ناتری افزود: این آتش سوزی در ساعت ۱۴ امروز به وقوع پیوست و پس از بروز این آتش سوزی نیروهای یگان حفاظت، اهالی روستا و حامیان طبیعت دوست راهی محل آتش سوزی شدند.

وی اظهار داشت: مکان آتش سوزی تا شهر مرزن آباد بیش از یک ساعت فاصله دارد منتهی به علت ترافیک پرحجم در جاده کندوان اعزام نیروهای برای خاموش کردن آتش مدت بیش از ۲ ساعت زمان برد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چالوس گفت: این آتش سوزی از نوع سطحی بوده و به علت وزش باد، آتش به گستره ای از پوشش جنگلی این منطقه سرایت کرده است.

اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چالوس حدود ۱۵۶ هزار هکتار عرصه طبیعی و مرتعی زیر پوشش دارد.

بخش مرزن آباد چالوس با برخورداری از یک نقطه شهری و ۱۰۰ نقطه روستایی در مسیر جاده کندوان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دیدار عیدانه شهردار منطقه ۱۵ با کودکان شیرخوارگاه شبیر
  • ۴۰ بسته معیشتی میان زنان سرپرست خانوار مارگون توزیع شد
  • خدمت‌رسانی هلال احمر تایباد به بیش از هزار مسافر نوروزی
  • آرزوهای مددجویان و نیازمندان را برآورده کنید!
  • خدمات دهی اورژانس اجتماعی بهزیستی خوزستان به مردم و مسافران
  • ارائه خدمات به ۷۰ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی در کردستان
  • نگهداری ۱۰ کودک در شیرخوارگاه امام علی(ع) شهرکرد
  • اسکان مسافران نوروزی در مدارس کردستان از مرز ۱۵ هزار نفر گذشت
  • آتش به جان جنگل‌های مرزن آباد افتاد
  • آتش سوزی در جنگل مرزن‌آباد چالوس