Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@05:03:34 GMT

ایران می‌خواهد صدرنشینی خود را تثبیت کند

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۱۱۶۶

ایران می‌خواهد صدرنشینی خود را تثبیت کند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دو تیم والیبال ایران و لهستان در دومین دیدار خود در هفته سوم از ساعت 18:30 برابر یکدیگر صف آرایی می کنند.

لهستان برخلاف ایران شروع خوبی در هفته سوم نداشت و با وجود شروع خوب برابر روسیه در ست اول، در سه ست بعدی شکست خورد تا به این ترتیب سومین باخت خود در تنها 7 بازی را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران اما با نمایشی مقتدرانه توانست حریف خود را شکست دهد تا برخلاف حریف شروع فوق العاده ای داشته باشد و حالا صدرنشین لیگ ملت ها محسوب می شود.

دو تیم ایران و لهستان در سال های اخیر تقابل های زیادی را تجربه کردند و در سال 2018 میلادی نیز دو مرتبه به مصاف یکدیگر رفتند که سهم هر تیم یک برد بوده است. ایران برای کسب پیروزی در این دیدار انگیزه زیادی دارد و امیدوار است با تکرار حضور پرشور هواداران به دومین برد پی در پی خود در ارومیه دست پیدا کند تا همچنان در صدر جدول باقی بماند. بر اساس هماهنگی انجام شده تیم ملی ایران در این دیدار پیراهن سورمه ای بر تن خواهد کرد و تیم لهستان از لباس سفید استفاده می کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بازی روسیه لهستان والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدرنشینی اینترمیامی با گلزنی لیونل مسی

اینترمیامی در شبی که لئو مسی دبل کرد و یک پاس گل هم داد، توانست برابر حریفش با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

به گزارش مشرق، اینترمیامی در هفته دهم MLS به مصاف نشویل رفت و در این بازی خانگی با درخشش لیونل مسی توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

لیونل مسی در این بازی دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم به سرخیو بوسکتس داد. گل دوم مسی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. این نخستین بار پس از جام جهانی ۲۰۲۲ است که این فوق ستاره آرژانتینی از روی نقطه پنالتی گلزنی می‌کند.

مسی با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند شمار گل‌هایش با پیراهن تیم‌های مختلف را به عدد ۸۳۰ رساند. او زودتر از هر بازیکنی در تاریخ فوتبال جهان به این تعداد گل رسیده است.

اینترمیامی با بردن نشویل، ۱۸ امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال آمریکا قرار گرفت.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد
  • تثبیت موقعیت ایران پس از عملیات وعده صادق
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • تثبیت قدرت ایران در خاورمیانه/ هیچ اقدامی علیه منافع ملی ما بی پاسخ نخواهد ماند
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • صدرنشینی خیبر با موج‌های دریای بابل
  • تثبیت نرخ ارز عامل کاهش تورم است
  • پدر موشکی ایران از زیر صفر شروع کرد
  • صدرنشینی اینترمیامی با گلزنی لیونل مسی
  • دیدار غیررسمی سران کانادا و لهستان برای کمک به اوکراین