Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-18@10:57:04 GMT

زمان آغاز فصل 99-98 لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۱۱۹۲

رئیس سازمان لیگ به طور قطعی اعلام کرد فصل جدید لیگ برتر دو روز زودتر از زمان قبلی عنوان شده، آغاز می‌شود.   به گزارش صدای ایران از خبرورزشی، حیدر بهاروند درباره زمان آغاز لیگ نوزدهم عنوان کرد: طبق برنامه قرار بود بازی‌ها از روز دهم مردادماه ۹۸ آغاز شود، ولی به دلیل اینکه ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، زمان شروع لیگ برتر تغییر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: بخاطر بازی آسیایی ذوب‌آهن ایران در لیگ قهرمانان آسیا، در تاریخ هشتم مردادماه نخستین بازی لیگ برتر در فصل جدید برگزار می‌شود.
رئیس سازمان لیگ یادآور شد: البته برگزاری مسابقات فصل جدید لیگ برتر ملزم به اجرای مباحث امنیتی در ورزشگاه‌ها از جمله تجهیز تمام استادیوم‌ها به دوربین‌های مدار بسته و همچنین بلیت فروشی الکترونیکی از سوی باشگاه‌ها در همه ورزشگاه‌ها است تا از حوادث جلوگیری شود.
طبق اظهاراتی که بهاروند، رئیس سازمان لیگ داشته، باید پیش‌بینی کرد که احتمالا ذوب‌آهن به دلیل حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، افتتاحیه فصل جدید را برگزار می‌کند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: رئیس سازمان لیگ صدای ایران ایران صدا ایران صدا ایرانصدا حیدر بهاروند لیگ قهرمانان آسیا ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۱۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق

در نخستین بازی دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال اولسان هیوندای کره‌جنوبی برابر حریف ژاپنی‌ به پیروزی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امروز (چهارشنبه) و در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های اولسان هیوندای کره‌جنوبی و یوکوهامای ژاپن رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با پیروزی یک بر صفر میزبان کره‌ای خاتمه یافت.

لو دونگ در دقیقه 19 تک گل این بازی را برای اولسان هیوندای کره‌جنوبی به ثمر رساند.

در دیگر دیدار این مرحله و در منطقه غرب نیز امشب و از ساعت 19:30 تیم‌های العین امارات و الهلال عربستان به مصاف هم می‌روند.

دیدار العین - الهلال به تعویق افتاد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ پایان شکست ناپذیری الهلال ، پیروزی نامطمئن اولسان
  • خلاصه بازی العین 4-2 الهلال (لیگ قهرمانان آسیا - 2023/24)
  • تحقیر تاریخی الهلال در نیمه اول بازی العین
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق
  • سازمان ملل: از زمان آغاز جنگ اسرائیل بیش از ۱۰ هزار زن در غزه کشته شده‌اند
  • سازمان ملل: از زمان آغاز جنگ اسرائیل بیش از ۱۰ هزار زن در غزه کشته شده اند
  • توماس توخل: لیگ برتر انگلیس سخت‌ترین لیگ جهان است
  • دیدار العین - الهلال به تعویق افتاد
  • فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد