Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری "النشره" لبنان، در این بیانیه آمده است: دولت "دونالد ترامپ" دیگر صلاحیت ندارد در خصوص اجرای قوانین و قطعنامه‌های بین المللی و تصمیم گیری درباره فلسطین به ایفای نقش بپردازد.

در ادامه این بیانیه، فتح هشدار می‌دهد که فلسطینی‌ها نباید با توهم شکوفایی و توسعه اقتصادی در نشست بحرین حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان هم جنبش فتح با دعوت از امت عربی برای اتخاذ واکنش مناسب علیه این نشست تاکید کرد: حقوق فلسطینی‌ها و قدس شریف قابل معامله و فروش نیست و فلسطینی‌ها باید علیه نشست بحرین تظاهرات برگزار کنند.

پیشتر جنبش حماس هم خواستار تحریم این نشست شده بود.

این نشست که اولین مرحله اجرای معامله قرن خواهد بود، قرار است در ۲۵ و ۲۶ ژوئن در بحرین برگزار شود، جذب سرمایه‌گذاری در اراضی فلسطین و اعطای وام‌های کم سود به فلسطین از اهداف آن عنوان شده است. رسانه‌های آمریکایی مدعی شده‌اند که نمایندگان برخی کشورهای عربی، تشکیلات خودگردان و سرمایه‌گذاران در این نشست شرکت خواهند کرد.
تا کنون، مغرب، اردن و مصر اعلام کرده اند، در این نشست حضور می‌یابند، عراق هم اعلام کرده که در این نشست شرکت نمی‌کند.

"جرد کوشنر" داماد و مشاور رئیس جمهوری آمریکا پیشتر اعلام کرده بود که معامله قرن بعد از ماه رمضان اعلام خواهد شد.
معامله قرن شامل انضمام کامل قدس به رژیم صهیونیستی، انضمام شهرک‌های موجود در کرانه باختری به این رژیم، نابودی کامل حق بازگشت آوارگان فلسطینی و تعیین منطقه "ابودیس" به عنوان پایتخت کشور فلسطین است.
این طرح با واکنش شدید مسلمانان و فلسطینیان روبه رو شده و تنش و درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی را در فلسطین از جمله نوار غزه افزایش داده است./‏

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بحرین رژیم صهیونیستی فلسطین دولت ترامپ قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۱۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تصاویر تظاهرات دانشگاهی در سراسر ایالات متحده علیه اسرائیل تا حمله اسرائیل به اردوگاه پناهندگان فلسطینی

به گزارش تابناک ــ  تظاهرات دانشگاهی ایالات متحده به جنگ اسرائیل و غزه؛ گرتا تونبرگ، فعال محیط زیست، در اعتصاب آب و هوایی جمعه ها؛ پرتاب یک پهپاد کوچک توسط یک سرباز اسرائیلی در جریان حمله به اردوگاه پناهندگان نور شمس؛ آتش‌سوزی که باعث فروپاشی بورس اوراق بهادار سابق در قرن هفدهم شد؛ ترامپ همراه با وکیلش تاد بلانچ، پس از اولین روز انتخاب هیئت منصفه برای محاکمه او در دادگاه جنایی منهتن؛ تجمع خانواده و حامیان اسرایی که در نوار غزه به اسارت گرفته شدند؛ اردوی دانشجویی در پردیس دانشگاه کلمبیا در اعتراض به روابط دانشگاه با اسرائیل و ... از جمله سوژه‌های ثبت شده توسط عکاسان در سرار جهان هستند.

                   هم اکنون برای دیدن این تصاویر از سراسر جهان با ما باشید.

تل آویو، اسرائیل ـ تجمع خانواده و حامیان اسرایی که در نوار غزه به اسارت گرفته شدند. آنان دست‌های خود را با رنگ قرمز به نشانه خون بالا می‌گیرند، تا خواستار آزادی اسرا شوند. بانک غرب ـ پرتاب یک پهپاد کوچک توسط یک سرباز اسرائیلی در جریان حمله به اردوگاه پناهندگان نور شمس نیویورک، ایالات متحده ـ دونالد ترامپ در اولین روز آغاز به کار در دادگاه جنایی منهتن وارد دادگاه جنایی منهتن شد. شهر نیویورک، ایالات متحده ـ ترامپ همراه با وکیلش تاد بلانچ، پس از اولین روز انتخاب هیئت منصفه برای محاکمه او در دادگاه جنایی منهتن نوار غزه ـ بسته‌های کمک‌های بشردوستانه بر فراز شمال نوار غزه رفح، غزه ـ اقامه نماز ظهر جمعه در کنار ویرانه های مسجد الفاروق خان یونس، غزه ـ حال و روز مردم در میان ساختمان های ویران شده ناشی از حملات اسرائیل استادان دانشگاه کلمبیا با لباس جشن و سایر حامیان خود در اعتراض به اقدامات اخیر دانشگاه علیه اردوگاه دانشجویان طرفدار فلسطین در محوطه دانشگاه، روی پله‌های کتابخانه Low Memorial در نیویورک اعتراض کردند. تظاهرات دانشگاهی ایالات متحده در انتقاد به جنگ اسرائیل و غزه؛ اردوی دانشجویی در پردیس دانشگاه کلمبیا در اعتراض به روابط دانشگاه با اسرائیل. استادان بارنارد در حمایت از دانشجویانی که به دلیل اعتراض به فلسطین در دانشگاه کلمبیا تعلیق شده بودند، کلاس را ترک کردند. تظاهرات معترضان طرفدار فلسطین در محوطه دانشگاه UC Berkeley دانشجویان طرفدار فلسطین و اساتید دانشگاه نیویورک با الهام از دانشگاه کلمبیا، میدانی را در محوطه دانشگاه اشغال و آن را اردوگاه همبستگی غزه اعلام کردند. معترضان با مداخله پلیس و دستگیری بیش از 100 دانشجو در دانشگاه نیویورک، نماز می خوانند. پلیس دانشجویان دانشگاه نیویورک را که به تظاهرات خود در محوطه دانشگاه در همبستگی با دانشجویان دانشگاه کلمبیا و مخالفت با حملات اسرائیل به غزه ادامه می دهند، دستگیر کرد. معترضان مؤسسه فناوری ماساچوست، هاروارد و دیگران در یک اردوگاه اعتراضی تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در کوگان پلازا در دانشگاه جورج واشنگتن دانش‌آموزان و اعضای جامعه در حمایت از معترضان حامی فلسطین در سالن زیمنس در Cal Poly Humboldt در آرکاتا، کالیفرنیا، رقص سنتی فلسطینی اجرا می‌کنند. دبی، امارات متحده عربی ـ آب های سیلابی ناشی از باران های شدید. برخی از ساکنان شهر که با پیامدهای باران های سیل آسا دست و پنجه نرم می کنند، داستان های دلخراشی از گذراندن شب در اتومبیل های خود و مسافرانی که صحنه های آشفته در فرودگاه ها را تحمل می کنند، نقل می کنند. گوانگدونگ، چین ـ ساختمان ها و خیابان ها پس از باران شدید در شهر Qingyuan در استان جنوبی گوانگدونگ چین دوشنبه، تاجیکستان ـ دیوید کامرون هنگام بازدید از پروژه برق آبی نورک مورد استقبال زنان با لباس های سنتی قرار می گیرد. مکزیکو سیتی، مکزیک ـ نامزد ریاست جمهوری حزب حاکم مورنا، کلودیا شینباوم، یک گردهمایی تبلیغاتی در محله تلالپان برگزار می کند. کپنهاگ، دانمارک ـ آتش‌سوزی که باعث فروپاشی بورس اوراق بهادار سابق در قرن هفدهم شد؛ از این لحظه به عنوان "لحظه نوتردام" در کشور یاد شده است. استکهلم سوئد ـ گرتا تونبرگ، فعال محیط زیست، در اعتصاب آب و هوایی جمعه ها

دیگر خبرها

  • سید الحوثی: اسرائیل از تاکتیک های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین استفاده می کند
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • درخواست اتحادیه عرب برای اجرای قطعنامه آتش‌بس غزه
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • کشور‌های آمریکای جنوبی خواستار بازداشت سران رژیم صهیونیستی شدند
  • از تصاویر تظاهرات دانشگاهی در سراسر ایالات متحده علیه اسرائیل تا حمله اسرائیل به اردوگاه پناهندگان فلسطینی
  • اعتراض آوارگان فلسطینی به سیاست‌های آنروا
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی در غزه