Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، در شماره تابستان مجله Nanomedicine Journal وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مشهد ۱۰ مقاله (یک مقاله مروری و ۹ مقاله اصیل) در زمینه‌های نانوپزشکی، زیست‌شناسی، بیوتکنولوژی و داروسازی از محققانی از دانشگاه‌های مختلف ایران و خارج کشور به چاپ رسیده است.

مجله Nanomedicine Journal به همت مرکز تحقیقات نانوفناوری دارویی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و به سردبیری دکتر محمد رمضانی منتشر می‌شود، این مجله به صورت فصلنامه بوده و تاکنون شش جلد مشتمل بر ۲۴ شماره که حاوی ۱۷۶ مقاله اصیل و ۲۴ مقاله مروری است، در آن چاپ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجله Nanomedicine Journal توانسته است علاوه بر کسب امتیاز علمی، پژوهشی از کمیسیون نشریات وزارت بهداشت، در پایگاه ESCI نیز نمایه شود. این مجله در پایگاه‌هایWeb of Science – ESCI، Chemical Abstracts Service) CAS، islamic World Science Citation Database) ISC، EBSCO، Medical-Journals-Links،DOAJ، Magiran، IrMedex نمایه می‌شود.

این مجله از دریافت مقالات اصیل و مروری اعضا ء هیأت علمی، پژوهشگران و دانشجویان در زمینه کاربرد فناوری نانو در پزشکی، داروسازی و علوم پایه پزشکی استقبال می‌کند.

در این گزارش آمده است که سعی شده تا فاصله بین دریافت تا پذیرش مقاله بسیار کوتاه (حداکثر یک‌ماه) باشد، براساس آئین‌نامه حمایت تشویقی ستاد فناوری نانو، در صورت چاپ مقاله در مجله NMJ دانشگاه علوم پزشکی مشهد و تأیید آن توسط کمیته علمی ستاد نانو، مبلغ ده میلیون ریال حمایت تشویقی تعلق می‌گیرد.

علاقه‌مندان به ارسال مقاله برای چاپ در این مجله می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک http://nmj.mums.ac.ir مراجعه نمایند. فهرست مقالات این مجله و نسخه الکترونیکی آن از طریق پایگاه اینترنتی نشریه قابل دریافت است.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۱۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:  در این پایگاه اورژانس هفت  تکنسین، شامل پنج  خانم و دو راننده تکنسین آقا  فعالیت می‌کنند.
عبدالرزاق؛ رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم گفت: روزانه بیش از هزار تماس با این مرکز گرفته می‌شود و میانگین ۳۰ درصد تماس‌ها نیز منجر به اعزام آمبولانس می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل