Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@14:14:11 GMT

رقابت قرآنی دانش‌آموزان در فارس

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۱۵۳۴

رقابت قرآنی دانش‌آموزان در فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، صدرالله زین‌العبادی رئیس اداره امور قرآنی، نماز و عترت آموزش و پرورش استان فارس بیان کرد: در مرحله استانی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فارس، ۹۴۰ دانش‌آموز قرآنی شرکت دارند.

وی با بیان اینکه ۴۴۰ دانش‌آموز دختر و ۵۰۰ دانش‌آموز پسر در این دوره از مسابقات قرآنی حضور دارند، افزود: زمان برگزاری مسابقه دانش‌آموزان دختر ۲۹ خرداد است که در ۲ بخش آوایی و پژوهشی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زین العبادی با اشاره به اینکه رقابت دانش‌آموزان پسر روز سی خرداد ماه امسال برپا می‌شود، تصریح کرد: بخش آوایی و پژوهشی دختران شامل قرائت، ترتیل، حفظ عمومی، حفظ ویژه، انشای نماز، احکام، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و تفسیر قرآن و دانش آموزان پسر نیز در بخش آوایی علاوه بر رشته‌های ذکر شده برای دختران در دو رشته مداحی و اذان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رئیس اداره امور قرآنی، نماز و عترت آموزش و پرورش فارس ادامه داد: در پایان این مسابقات هشتاد دانش‌آموز منتخب دختر و پسر به مرحله کشوری راه می‌یابند.

وی اضافه کرد: مرحله کشوری سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان، هفته دوم تیر و هفته اول مرداد امسال به میزبانی شهر‌های زنجان و مشهد مقدس، برگزار می‌شود.

زین العبادی اظهار کرد: مرحله منطقه‌ای سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در فارس با حضور حدود ۱۰ هزار دانش‌آموز در ۱۴ منطقه برگزار شد.

انتهای پیام/ت

رقابت قرآنی دانش آموزان فارس در روز‌های پایانی خرداد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرآن تفسیر قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۱۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ در این دوره از مسابقات که تعداد ۹۶ نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه از سراسر استان با نیاز‌های ویژه حضور داشتند.
در رشته‌های انشای نماز، قرائت قرآن، احکام و اذان و نهج‌البلاغه بصورت کتبی و عملی در دو بخش خواهران و برادران با یکدیگر به رقابت پرداختند که برگزیدگان این دوره از مسابقات به مرحله کشوری در مرداد ماه برگزار می‌شود راه خواهند یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • شرکت بیش از ۲ هزار دانش آموز قشمی در طرح قرآنی مسطورا
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان
  • رقابت‌های منطقه‌ای قرآن، عترت و نماز مدارس دلیجان
  • رقابت دانش آموزان خرامه‌ای در مسابقات قرآنی