Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول ساکی، سرپرست بخشداری غیزانیه درخصوص آخرین وضعیت سایت پسماند زباله در اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مکاتباتی با فرمانداری اهواز، مرکز بهداشت شرق، اداره محیط زیست انجام شده، ولی تا کنون اقدام موثری انجام نشده است.

وی با اشاره به اینکه آتش سوزی زباله‌ها در این سایت از چهارشنبه ۱۵ خرداد آغاز شده، افزود: تا امروز شنبه ۲۵ خرداد که یازدهمین روز حادثه آتش سوزی است، همچنان خودسوزی زباله‌ها ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساکی بیان داشت: براساس جلسه‌ای که با شورای شهر اهواز برگزار شد، مقرر شد تا امروز مشکل رفع شود، که متاسفانه تا لحظه مخابره هنوز این مشکل رفع نشده است.

سرپرست بخشدار غیزانیه اظهار کرد: خودسوزی زباله‌ها علاوه بر بروز مشکلات برای سلامتی اهالی غیزانیه، سبب انتشار دود غلیظ و در نتیجه مه گرفتگی جاده شده احتمال تصادفات را افزایش می‌دهد.

این مقام مسئول افزود: به گفته بعضی مسئولان، این آتش سوزی عمدی است، این در حالی است که این سایت حراست داشته و اجازه ورود افراد ناشناس را به سایت نمی‌دهند.

رسول ساکی با بیان اینکه اهالی غیزانیه و روستای صفیره به شدت از این مسئله شاکی هستند، اذعان داشت: هرچه زودتر این مسئله باید حل شود.

انتهای پیام/گ

آتش سوزی در سایت زباله اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پسماند مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۱۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت فراکسیون انقلاب اسلامی به حفظ انسجام مجلس کمک می‌کند

منتخب مردم تبریز در مجلس دوازدهم گفت: اگر مجلس آتی با کم‌توجهی به توصیه رهبرانقلاب، وارد فضای سیاست‌زده شود، دچار دعوا و ستیزه و مقابله و جبهه‌ بندی‌های گوناگون خواهد شد و از کار اصلی خود باز خواهد ماند. - اخبار سیاسی -

روح الله متفکرآزاد  منتخب اول مردم تبریز در مجلس دوازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به رایزنی‌ها برای شکل گیری مجلسی کارآمد و در تراز انقلاب اسلامی گفت: حدود یک ماه به پایان مجلس یازدهم باقی مانده و نمایندگان، پرکارتر و باروحیه‌تر در حال انجام وظایف خود هستند.

رئیسی: انتخابات باید یکی از جلوه‌های مهم و بزرگ انسجام ملی باشد

 

وی افزود: انتظار می‌رود همین روحیه پرکاری و خدمت بی‌منت به مردم در مجلس دوازدهم نیز تداوم داشته باشد و از سوی منتخبین جدید، تقویت نیز شود.

منتخب اول مردم تبریز در مجلس دوازدهم با اشاره به برخی رایزنی‌ها در بین منتخبین مجلس آینده، اظهار داشت: شکل گیری فراکسیون انقلاب اسلامی به عنوان فراکسیون اکثریت مجلس دوازهم، در شکل‌دهی جهت‌گیری کلی مجلس چه در حوزه‌های تخصصصی و چه در حوزه سیاسی مفید خواهد بود.

متفکر آزاد ادامه داد: اگر مجلس آتی با کم‌توجهی به توصیه رهبرانقلاب، وارد فضای سیاست‌زده شود، دچار دعوا و ستیزه و مقابله و جبهه‌ بندی‌های گوناگون خواهد شد و از کار اصلی خود باز خواهد ماند.

نماینده مردم تبریز ضمن اشاره به این‌که نکته دیگری که رهبری بر آن تاکید داشتند این بود که مسئولان باید بر مسائل اصلی تمرکز کرده و سرگرم حواشی نشوند، تصریح کرد: مردم و مسئولان باید مشغول اصل مطلب باشند؛ چراکه دشمن علاقه‌مند است بین مردم اختلاف بیاندازد و دودستگی ایجاد کند تا به خاطر تفاوت علائق و سلایق‌شان با هم بجنگند.

عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم، در پاسخ به پرسشی درباره توصیه رهبر انقلاب به منتخبان مجلس دوازدهم مبنی بر پرهیز از اختلاف، گفت: سابقه فعالیت فراکسیون انقلاب اسلامی در مقطعی از مجلس یازدهم، نیز نشان داده که فعالیت قوی و هدفمند باعث خواهد شد تا ضمن به رسمت شناختن سلایق مختلف، رقابت‌های درون‌گفتمانی در درون فراکسیون شکل بگیرد و به فضای صحن علنی کشیده نشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • پاکسازی ورودی شهر بیرجند به مناسبت هفته زمین پاک
  • آتش سوزی گسترده در منطقه دفن زباله
  • سایت پسماند سراوان، درد بی درمان گیلان/ از جمع آوری سطل‌های زباله تا بحران زباله در آینده نزدیک + فیلم
  • پنج اخطار برای یک مجلس
  • تقویت فراکسیون انقلاب اسلامی به حفظ انسجام مجلس کمک می‌کند
  • پنج اخطار رهبری به مجلس انقلابی در مورد چه بود؟
  • ۵ اخطار رهبری به مجلس انقلابی در مورد چه بود؟
  • قم موفق‌ترین کلان‌شهر کشور در حوزه پسماند؛ کاهش میزان دفن مستقیم به صفر