Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، «محمد اقوامی»، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی، گفت: مامورین مبارزه با قاچاق کالا و ارز هنگ مرزی شهرستان خوی در حین کنترل و بررسی به یکی از مسافران، مشکوک و در بازرسی از وی مقدار 50 هزار دلار ارز قاچاق کشف و پرونده را به تعزیرات حکومتی شهرستان خوی ارسال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شعبه اول ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز شهرستان مذکور با توجه به عدم ارائه اسناد و مدارک؛ متهمین را به ضبط ارزهای مکشوفه به نفع دولت و پرداخت چهار میلیارد و 105 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارز تعزیرات قاچاق مسافران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۱۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۶۷ میلیارد ریالی قاچاقچی پوشاک در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا لطفی مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: پرونده قاچاق پوشاک به ارزش ۵۸ میلیارد ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت ۵۸ میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

لطفی گفت: شعبه با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه کمتر از ارزش کالای کشف شده است، ۹ میلیارد ریال معادل ارزش خودرو به جریمه اضافه و متهم را در مجموع به پرداخت ۶۷ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان افزود: نیروی انتظامی شهرستان خرم آباد کامیون را به ظن قاچاق توقیف و پرونده محموله قاچاق کشف شده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند

کد خبر 6077471

دیگر خبرها

  • قاچاقچیان دام زنده محکوم به پرداخت جزای نقدی شدند
  • خودروی حامل دام قاچاق به مقصد نرسید
  • جریمۀ ۶۷ میلیاردی یک قاچاقچی پوشاک در لرستان
  • محکومیت قاچاقچیان کالا، دام و زغال در خوزستان
  • قاچاقچی سوخت ۴.۵ میلیارد جریمه شد
  • جریمه قاچاقچیان کالا‌های خارجی در جلفا
  • جریمه ۶۷ میلیاردی قاچاقچی پوشاک در خرم آباد
  • قاچاقچیان کالاهای خارجی جلفا ۶میلیارد و۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • جریمه ۶۷ میلیارد ریالی قاچاقچی پوشاک در خرم آباد
  • جریمه بیش از شش میلیارد ریالی قاچاقچی ماینر