Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی روز شنبه در آیین بهره برداری از مسیر ارتباطی جنوب به شمال تقاطع غیر همسطح شهید کجباف (چهارشیر) اهواز ادامه داد: سایر مسیرهای ارتباطی این تقاطع باید تکمیل شود تا شاهد روان شدن حمل و نقل در اهواز باشیم.

وی با بیان اینکه روان بودن حمل و نقل سبب توسعه یافتگی شهر می شود بیان کرد: مجموعه استانداری، شهرداری و شورای شهر باید برای پیشرفت شهر اهواز همکاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریعتی با اشاره به اینکه پروژه شهید کجباف مهمترین پروژه در دست شهرداری اهواز است گفت: هرچه زیرساخت های شهری توسعه یابد رغبت مردم به ویژه نیروهای آموزش دیده برای سکونت در اهواز بیشتر می شود.

** بهره برداری کامل تقاطع شهید کجباف تا پایان سال

سرپرست شهرداری اهواز نیز در این آیین گفت: مسیر اصلی این پروژه یکسال پیش به بهره برداری رسید و حال پس از گذشت ۱۲ ماه، محور جنوب به شمال آن تکمیل شده که این به معنای حرکت کند در تکمیل این پروژه است.

موسی شاعری ادامه داد: انتظارات مردم از شهرداری اهواز بیش از این است از این رو تلاش می کنیم تا پایان امسال سه محور دیگر این پروژه تکمیل شوند.

گام نخست پروژه چند سطحی میدان شهید بندر (چهارشیر) اهواز خرداد پارسال به بهره برداری رسید. پل اصلی در مسیر جاده ماهشهر به میدان پنج نخل و برعکس و عرض آن حدود ۲۷ متر شامل ۶ خط سواره رو است.

۹۸۸۷ /‏۶۰۳۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۱۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۵ آیتم عمرانی برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان

به گزارش خبرگزاری مهر، سامان احمد زاده ضمن تشریح اقدامات شهرداری تبریز در خصوص دومین دستور جلسه یکصد و نود و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز مبنی بر تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان از اجرای ۵ آیتم عمرانی خبر داد.

طرح موضوع نواقص موجود پس از بهره برداری از فاز اول پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان در سال ۹۶ از یک سو و پیگیری مدیریت شهری طی سال‌های اخیر موجب آغاز اقدامات عمرانی برای تکمیل این نواقص شد، در همین راستا از اجرای ۵ آیتم عمرانی و مطالعاتی برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان خبر داد.

وی با تاکید بر ضرورت تکمیل نمای میدان آذربایجان به عنوان یکی از ورودی‌های شهر تبریز گفت: حجم نمای این میدان ۱۰ هزار مترمربع سیمانکاری نیاز دارد که در حال انجام است.

احمد زاده افزود: دیوارنگاره و المان‌های بصری میدان آذربایجان نیز در مرحله اتمام مطالعات است و مقرر شده اجرای آن تسریع شود.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز ادامه داد: ۶۰ درصد هندریل این میدان نیز طی سال ۱۴۰۲ اجرا شده و ۴۰ درصد آن تا پایان سال جاری اجرا می‌شود.

وی در ارتباط با چهارمین آیتم عمرانی پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان اظهار کرد: درز گیری آسفالت میدان سال گذشته انجام شده است و امسال نیز آسفالت ریزی اساسی اجرا می‌شود.

به گفته احمد زاده اتصال محور مواصلاتی شهید بابایی به اتوبان پاسداران از طریق میدان آذربایجان توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری تبریز وارد فاز مطالعاتی شده و مطابق با مطالعات اولیه نیازمند احداث ۴ پل ترافیکی در این میدان هستیم.

کد خبر 6084607

دیگر خبرها

  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • بهره برداری و صدور ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاه در اهواز
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم
  • اجرای ۵ آیتم عمرانی برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان
  • بررسی روند توسعه سامانه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در چایپاره
  • تقدیر شهرداری اهواز از حمایت‌های شركت نفت و گاز كارون
  • احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه در سال ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر تسریع می‌شود