Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@10:22:17 GMT

تهاتر بدهی دولت و بخش خصوصی 329 درصد افزایش یافته است

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۱۷۷۱

تهاتر بدهی دولت و بخش خصوصی 329 درصد افزایش یافته است

فتح‌الله حقیقی روز شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، افزود: از دستگاه‌هایی که عملکرد بالایی داشته‌اند باید تقدیر و دستگاه‌هایی که در استفاده از این ظرفیت، عملکرد ضعیفی داشته‌اند را نیز باید کمک و تقویت شوند تا بتوانند عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارند.

وی تصریح کرد: تهاتر به عنوان اهرم کمک‌کننده بودجه استان، یک فرصت و ظرفیت در قانون است و مدیران باید پیگیری بهتر و بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقی خاطرنشان کرد: پیگیری و استفاده از ظرفیت تهاتر و سایر اهرم‌های بودجه، اعتبارات استان را تقویت می‌کند که در این راه باید مدیران را راهنمایی و کمک لازم برای بهره‌مندی از فرصتها را انجام دهیم.

استاندار زنجان در خصوص اصلاح آیین‌نامه اجرایی شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان‌ها، گفت: ادغام کارگروه‌ها و کاهش تعداد آن‌ها از ۱۲ به ۴ کارگروه، اقدام موفق و ارزشمندی است.

وی، بهره‌مندی از ظرفیت حضور نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد در جلسات شورای برنامه‌ریزی و شورا را یک حُسن در اصلاح آیین‌نامه خواند و خاطرنشان کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد، افزایش کمّی داشته ولی ارتقا نیافته‌اند که با این اصلاحیه می‌توانیم آن‌ها را نهادینه کرده و به اتاق فکر بیاوریم تا هم دستور کارها بهتر و هم مصوبات کارشناسی‌تر شوند.

حقیقی اظهار داشت: کارگروه‌های قبلی نباید حذف شوند تا کارگروه‌های جدید، جایگاه خود را پیدا کنند و سپس کارگروه‌های قبلی به اینجا انتقال داده شوند.

وی افزود: جلسه‌ای برای بررسی آیین‌نامه جدید اختصاص یابد و نظرات اعضا، جمع‌بندی و به سازمان برنامه و بودجه اعلام تا ابهام‌های موجود برطرف شوند.

۹۵۵۶/6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قانون بودجه بخش خصوصی شورای برنامه ریزی و توسعه استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۱۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته باشگاه پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شدند و یک اتفاق بزرگ در تاریخ فوتبال ایران رقم خورد. سید محمد مهدی احمدی مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار باشگاه پرسپولیس شب گذشته در گفتگوی تلویزیونی درباره بدهی‌های گذشته این دو باشگاه به بانک شهر، بانکی که سهام‌دار ۳۰ درصد از سهام پرسپولیس است صحبت کرد.

ویدئو: 330935

او در ابتدا درباره این بدهی گفت:  مانده بدهی باشگاه پرسپولیس به بانک شهر حدود ۱۸۰ میلیارد تومان است و باشگاه استقلال هم ۱۹۰ میلیارد تومان بدهی دارد که این جدای وجه التزام است که من از آن صرف نظر می‌کنم و عدد حدودی را در اینجا ابراز می‌کنم. هر دو باشگاه ۲.۵ میلیون یورو بابت بحث تسویه مطالبات با بازیکنان و کادری قبلی بدهی دارند. از زمان خصوصی سازی، چون سازمان مکلف کرد که فقط با یک بانک کار شود، بانک  شهر این کار را کرد. من بدهی به نظام بانکی را عرض کردم.

او همچنین خاطرنشان کرد: ما آن موقع برای اینکه می‌دانستیم باشگاه‌ها درآمد ارزی ندارند، شخص وزیر ورزش و اقتصاد با تضمین این دو عزیز این وام را پرداخت کردیم و این مطالبه باید از دولت پیگیری شود و در سال بعد این را پیگیری می‌کنیم تا از طریق ذی حساب وزارت بتوانیم این مصوبه را دنبال می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!
  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC
  • بهبود شرایط صنایع دارویی در گرو برچیدن بساط ارز چند نرخی
  • دولت، یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد/ آموزش حفظ محیط زیست باید از دوران کودکی آغاز شود
  • بهادری جهرمی: بخشی از حقابه ایران از هیرمند دریافت شده/ نظر دولت درباره تعطیلی آخر هفته
  • فریاد شیران: واگذاری استقلال و پرسپولیس یک موفقیت برای دولت است
  • عجیب، اما واقعی؛ دولت پرسپولیس و استقلال را قسطی فروخت
  • دولت پرسپولیس و استقلال را قسطی فروخت!
  • وزیر اقتصاد: سرخابی‌ها اقساطی فروش رفتند