Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

 ساعت کاری ناوگان اتوبوسرانی استان یزد از صبح امروز ۲۵ خردادماه به صورت رسمی کلید خورد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، تغییر ساعت فعالیت ناوگان اتوبوسرانی درونشهری استان یزد از صبح امروز به صورت رسمی آغاز شد.

محمدرضا شفیعی رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد با اشاره به اجرای طرح تغییر ساعت فعالیت ناوگان اتوبوسرانی درونشهری از صبح امروز 25 خردادماه اظهار داشت: این طرح تا روز سی و یکم مردادماه سال جاری ادامه دارد و ساعت فعالیت ناوگان اتوبوسرانی هم از 5 و 30 دقیقه صبح خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به دلایل تغییر ساعت کاری ناوگان اتوبوسرانی درونشهری استان اشاره و خاطرنشان کرد: به استناد مصوبات هیئت وزیران و ابلاغ نامه استانداری یزد در مورد تغییر ساعات کار در فصل گرما و مدیریت مصرف انرژی، ساعت کار ناوگان اتوبوسرانی درونشهری در استان را تغییر دادیم تا به نوعی در راستای دست‌یابی به اهداف مورد گام موثری برداشته باشیم.

شفیعی با اشاره به اینکه ناوگان اتوبوسرانی درونشهری در روزهای عادی از ساعت 6 صبح الی 21 برای خدمت‌رسانی به شهروندان فعالیت خود را شروع می‌کنند اضافه کرد: گشت‌های نظارت و بازرسی و همچنین تمامی مسئولان اجرایی برای نظارت بر عملکرد و خدمات ناوگان درونشهری در پایانه‌ها و نقاط مختلف مستقر خواهند شد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ناوگان اتوبوسرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۱۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل کلید ۳۳ هزار و۸۰۰ واحد مسکونی به محرومان

مجید جودی معاون بازسازی بنیاد مسکن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در شواری عالی مسکن تفاهم نامه همکاری  با کمیته امداد برای ساخت ۷۰ هزار واحد مسکن روستایی منعقد شده بود که با توجه به همکاری مردم و تامین مالی خوشبختانه تا به امروز  ۳۳ هزارو ۸۶۳ واحد مسکن محرومان در قالب اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می‌رسد.

به گفته وی این ۳۴ هزار واحد با مشارکت آورده مردم و با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و بسیج سازندگی ساخته و امروز به بهره برداری می‌رسد.

او می‌گوید: امیدواریم امروز با همکاری دستگاه‌ها بتوانیم این پروژه‌های حمایتی را ساخته و به متقاضیان تحویل دهیم.

او اظهار کرد: هدف گذاری ما ساخت و اجرای ۷۰ هزار پروژه برای متقاضیان و محرومان کشور بوده که در سال ۱۴۰۱، ۲۳ هزار واحد و امسال هم ۳۴ هزار واحد ساخته و به بهره برداری می‌رسد و امیدواریم مابقی پروژه‌های باقی مانده هم تا پایان سال ساخته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • دریافت وجه نقد از سوی رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی ارومیه ممنوع است
  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • ایرانی‌ها چقدر کار می‌کنند دیگران چقدر؟
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها از کی اجرا می‌شود؟
  • اعلام جزئیات کاهش ساعت کار هفتگی
  • تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه (س)
  • نام ۳۱ میدان تهران به نام استان‌های کشور تغییر می‌ کند | حضور عجیب گله‌ سگ ها در این بزرگراه پایتخت
  • ساعت کاری از این تاریخ تغییر می‌کند
  • تحویل کلید ۳۳ هزار و۸۰۰ واحد مسکونی به محرومان
  • راه‌اندازی خط جدید درحوزه حمل و نقل شهری صدرا به شیراز