Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@11:33:11 GMT

عرضه ۲ میلیون بشکه نفت‌ خام سنگین ایران در بورس انرژی

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۱۸۰۱

به گزارش ایلنا و به نقل از شرکت ملی نفت ایران، اطلاعیه عرضه ۲ میلیون بشکه نفت‌ خام سنگین شرکت ملی نفت ایران در رینگ بین‌الملل بورس انرژی با قیمت پایه ۵۹ دلار و ۵۹ سنت برای هر بشکه برای تاریخ سه‌شنبه (۲۸ خردادماه) منتشر شد.

این سومین عرضه نفت خام سنگین در رینگ بین‌الملل از زمان آغاز عرضه نفت در بورس انرژی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهم اردیبهشت‌ماه امسال در نخستین عرضه نفت خام سنگین ۷۰ هزار بشکه معامله شد.

خریداران می‌توانند تا سه ماه پس از انجام معامله محموله را تحویل بگیرند و تحویل محموله در دیگر مناطق منوط به تائید شرکت ملی نفت ایران امکان‌پذیر است.

بر اساس این گزارش، عرضه نفت خام در بورس انرژی ایران برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مبتنی بر ایجاد تنوع در روش‌های فروش نفت و استفاده از ظرفیت‌های بخش غیردولتی به‌منظور صادرات نفت‌ خام در دستور کار قرار گرفته است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انرژی ایران شرکت ملی نفت ایران صادرات نفت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۱۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه تعداد عرضه اولیه امسال در دستور کار سازمان بورس است؟

به گزارش خبرنگار مهر یکی از موضوعاتی که امسال به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم می‌تواند در دستور کار سازمان بورس قرار گیرد عرضه‌های اولیه است. رشد عرضه‌های اولیه می‌تواند موجب بازگشت اعتماد از دست رفته سرمایه گذاران در سال‌های اخیر شود.

خبرهای رسیده از سازمان بورس حاکی است ۲۰۰ عرضه اولیه در دستور کار این سازمان قرار دارد که فراینده بررسی شرکت‌ها هم اکنون در حال انجام است و به محض اینکه شرایط بورس به ثبات رسید این عرضه‌ها به ترتیب تا پایان سال انجام خواهد شد.

کد خبر 6086122 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • ثبات قیمت نفت در بازار‌های جهانی/ برنت ۸۷.۱۱
  • هیچ فاضلابی در شمال به دریا سرازیر نمی‌شود
  • اولین عرضه خودرو در بورس کالا در سال ۱۴۰۳
  • چه تعداد عرضه اولیه در سال ۱۴۰۳ انجام میگیرد؟
  • چه تعداد عرضه اولیه، امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • ۱۵۰۰ کیلو گرم زعفران فردا در بورس کالا عرضه می‌شود
  • چه تعداد عرضه اولیه امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • عرضه شمش بلوم و تختال
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود
  • آخرین جزئیات از عرضه پساپ در بورس انرژی اعلام شد