Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای کانون موفق به کسب دیپلم افتخار مسابقه بین المللی هنر وگرافیک «سرزمین مادری» بلاروس ۲۰۱۸ شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، با اعلام اسامی برندگان سیزدهمین مسابقه بین المللی هنر و گرافیک «سرزمین مادری» کشور بلاروس دونفر از اعضای کانون آذربایجانغربی ، به نام های «کوثر قهرمانی» ۱۳ ساله از مرکز مهاباد و «فردین علیزاده» عضو ۱۰ ساله مرکز تازه شهر دیپلم افتخار این مسابقه را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه که با موضوع «سرزمین مادری» برگزار شد، ۱۰ هزار و ۶۱۵ اثر از ۳۲ کشور جهان شرکت داشتند.

گفتنی است؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی، در این مسابقه با ارسال ۵۱۲ اثر نقاشی از اعضای خود حضور یافته بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۱۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز نوآوری فرآورده های زنبور عسل درآذربایجان غربی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، دکتر جواد نوری نیا  در حاشیه   بازدید از شرکت بسته بندی عسل از بحث و بررسی در خصوص راه اندازی مرکز نوآوری فرآورده های زنبور عسل در استان خبر داد.

وی در این خصوص  اظهار کرد: این مجموعه پتانسیل راه اندازی مرکز نوآوری فرآورده های زنبور عسل را با همکاری پارک علم و فناوری آذربایجان غربی دارد.

وی ادامه داد: آذربایجان غربی به عنوان یکی از قطب های تولید زنبور عسل کشور نیازمند تدوین یک استاندارد مناسب برای این محصول و تکمیل تولید زنجیره محصولات عسل است.

 

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • عضویت ۱۰۶ هزار نفر در آذربایجان غربی درکانون‌های مساجد
  • راه اندازی مرکز نوآوری فرآورده های زنبور عسل درآذربایجان غربی
  • تشرف نزدیک به دو هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است