Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@01:13:49 GMT

گلایه مدیرعامل پارس از دستمزدهای میلیاردی

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۱۹۱۸

گلایه مدیرعامل پارس از دستمزدهای میلیاردی

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی از پرداخت رقم های میلیاردی به بازیکنانش گلایه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پارس جنوبی جم که سال گذشته با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کرد، امسال مجبور به کاهش بودجه خود برای حضور در لیگ نوزدهم شده و به همین خاطر پیش بینی می شود تعداد زیادی از نفرات این تیم جدا شوند.


بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در این باره به فارس گفته است: «احمد گوهری، سعید محمدی‌فر و مجید علیاری از جمع ما جدا شده‌اند و حسین پورامین و ابراهیم صالحی نیز از برخی باشگاه‌ها مثل پیکان، گل‌گهرسیرجان و فولاد خوزستان پیشنهاد دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشنهادهای مالی قابل توجهی به این بازیکنان داده شده است که باشگاه ما قادر به پرداخت چنین دستمزدهایی نیست. ما به بازیکنان قدیمی خود گفته‌ایم که ۳۰ درصد نسبت به فصل گذشته کمتر دستمزد می‌دهیم. این در حالی است که برخی باشگاه‌ها به برخی از بازیکنان ما پیشنهاد یک و نیم میلیارد تومانی داده‌اند.»


او ادامه داد: «تیم پارس جنوبی برای کسب مقام قهرمانی و یا گرفتن سهمیه آسیایی بسته نمی‌شود و ما با بودجه محدودی که داریم به دنبال حضوری خوب در لیگ برتر هستیم که بتوانیم با کمک هواداران‌مان در بین ۸ تیم اول جدول باقی بمانیم. واقعیت این است که فقط ۴یا ۵ تیم چنین می‌توانند چنین هزینه‌هایی انجام بدهند و به دنبال قهرمانی هستند یا اینکه سهمیه ایران در لیگ قهرمانان هستند و می‌خواهند از اعتبار فوتبال‌مان در اسیا دفاع کنند.»


رضاییان در بخش دیگری از حرف هایش گفت: « بودجه باشگاه ما در زمینه دستمزد بازیکنان و کادرفنی  نصف دستمزد مربیان مطرح خارجی در لیگ برتر است.»

بهرام رضاییان پارس جنوبی جم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها بهرام رضاییان پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۱۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورموسوی: ریسک کردیم و جواب گرفتیم

به گزارش ورزش سه،پورموسوی صبحت‌هایش را با گلایه آغاز کرد و گفت: گلایه‌دارم از باشگاه گل‌گهر، ما نزدیک صد هوادارمان از اهواز آمده بودند و یک مقدار به آنها کم لطفی شد و محل خوبی برای اسکان آنها در استادیوم به آنها داده نشد و حداقل باید پشت نیمکت خودمان حضور پیدا می‌کردند، برای ورودشان هم وقتی بازی رایگان است، مگر باشگاه گل‌گهر نیاز به پول بلیت 100 هوادار ما داشت؟

ویدئو: 330350

پورموسوی درباره جریان مسابقه گفت: بازی زیبایی بود و چهار گل داشت و در فوتبال ما یک گل به زور به ثمر می‌رسد، همه از زیبایی مسابقه راضی بودند، البته طبیعی است وقتی بازی دو بر صفر می‌شود دو بر دو هواداران ناراحت باشند، چیزی از ارزش های تیم گل‌گهر کم نمی‌کند و ما توانستیم از یک بازی سخت امتیاز کسب کنیم.

در ادامه کنفرانس بحث و جدال بین خبرنگار حاضر در کنفرانس و سیروس پورموسوی نسبت شکل گرفت و سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ گفت: برادر شما سخنگوی باشگاه گل‌گهر شدید؟ گلایه من به حق است و می‌گویم هواداران تیم پشت نیمکت ما باشد، قانون این است که هوادار پشت نیمکت تیم خودش باشد، شما چرا غیرمنطقی صحبت می‌کنید، من می‌گویم قانون این است و حرفی ندارم!

این بحث ادامه دار بود نسبت به شرایط تمرینی استقلال خوزستان در سیرجان کشیده شد و پورموسوی اظهار داشت: زمانی که گل‌گهر به اهواز آمده بود در بهترین زمان به آنها زمین تمرین دادیم.

سرمربی استقلال خوزستان در انتها درباره کامبک این تیم گفت: ما ریسک کردیم و فوتبال یعنی ریسک کردن، از دقیقه 88 تبدیل شدیم به چهار چهار دو و گفتیم یا می‌شود سه بر صفر یا برمی‌گردیم، ما نیمه اول کنترل کردیم، نیمه دوم روی اشتباه گل خوردیم و برخلاف جریان بازی گل دوم را خوردیم اما با تعویض هایی که انجام دادیم امیدوار بودیم بازی برگردد و خداروشکر این اتفاق افتاد.

دیگر خبرها

  • گلایه مردم از ساخت تقاطع های غیرهمسطح در رشت
  • گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها
  • پورموسوی: ریسک کردیم و جواب گرفتیم
  • گلایه پورموسوی از گل‌گهری‌ها
  • یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!
  • سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیاردی در گردشگری منطقه آزاد ماکو
  • ۷ نفر از سیلاب رودخانه‌های خراسان جنوبی نجات یافتند
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • فیلم| گلایه شدید مردم از وضعیت آزاد راه قم - کاشان
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!