Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ پاسدار یوسف اختری، فرمانده سپاه ناحیه بیله‌سوار، روز گذشته 24 خردادماه که به همراه جمعی از مسئولان شهرستان با خانواده شهید شجاعی دیدار کرد، اظهار کرد: خانواده‌های شهدا به راستی باگذشت‌ترین مردم جامعه، انقلاب و نظام اسلامی هستند که با تقدیم فرزندان خود در امتحانی بزرگ شرکت کرده و در آن سربلند بیرون آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خانواده شهدا با رشد و تعالی فرزندان خود برای جهاد و شهادت در راه خدا، رسالت بسیار بزرگی را انجام دادند و همین حضور و فداکاری شهیدان منتهی به حفظ کشور شد.

فرمانده سپاه شهرستان بیله‌سوار بیان کرد: مردم شهرستان بیله سوار مردمی انقلابی و ولایتمدار هستند که برای خانواده شهدا احترام ویژه‌ای قائل هستند و شهیدان و خانواده شهداء را بهترین الگو برای ادامه راه زندگی می‌دانند و لذا به توفیق الهی همچنان روحیه شهادت طلبی در سطح جامعه جاری خواهد بود.

اختری در پایان تصریح کرد: حضور ما ‌بین خانواد‌‌‌‌‌‌‌ه‌های معظم شهیدان برای خودسازی خود و همچنین قوت قلبی برای دفاع از حریم امنیت جامعه بوده تا ا‌ن‌شاء‌الله شرمنده شهدا نباشیم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا اردبیل خانواده شهدا گذشت ایثار نظام اسلامی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۲۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از حضور مسئولان و مردم در مراسم خاکسپاری پدر شهیدان دهنوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، در این بیانیه آمده است: 
چند صبحی از شام رحلت پدر شهیدان دهنوی، مرد وفادار به پیمان الهی، می‌گذرد و در این ایام محبت و برادری خالصانه خویشان، اهالی جبهه، مسؤلین، مدیران و مردم بزرگوار را از نخستین لحظات وداع با ایشان تا خاکسپاری آن پیکر مطهر و سایر مراسم شاهد بودیم. 
بدینوسیله تقدیر و سپاس خانواده را از یکایک شمابزرگواران که با حضور خود و ارسال پیام التیامی بر اندوه فقدان آن پدر بزرگوار بودید اعلام می‌داریم و اجرفراوان الهی  را برای شما عزیزان مسئلت داریم. برخود وظیفه می‌دانیم به رسم همیشگی پدرعزیزمان عرض کنیم آنچه صبوری خانواده‌های شهیدان را دوچندان خواهد کرد، پایمردی بر آرمان‌های انقلاب عزیز و پاسداری از دستاورد عظیم شهیدان است. 
بی‌تردید پیروی مسئولان محترم و ملت شهیدپرور ما از زعیم امت اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بار غم از دل‌های داغدیده خواهد زدود. 
امید داریم که همگی با پشتیبانی قاطع از نظام جمهوری اسلامی ایران که حرم اهل‌بیت است در زمینه سازی ظهور منجی بشریت. موفق به انجام تکلیف خود و سربلند در پیشگاه حضرت حق و سید شهیدان حضرت اباعبدالله علیه السلام باشیم.
عزت و سعادت همه شماعزیزان را از خداوند تبارک خواهانیم. 

دیگر خبرها

  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • طعنه سنگین روزنامه جمهوری اسلامی به رئیسی و پرونده چای دبش: در کشوری که یک فسادبزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان
  • ارائه خدمات درمانی در راستای برنامه‌های نظام سلامت
  • بیله‌سوار نقطه آغاز منطقه آزاد تجاری اردبیل شد
  • شهدا بزرگترین قدرت نرم در برابر دشمنان هستند
  • بهار چشم‌نواز شهر بیله‌سوار (فیلم)
  • ایثارگران حوزه سلامت اجر و ثواب شهدا را دارند
  • کاوش‌های باستان‌شناسی در پارس‌آباد و بیله‌سوار
  • قدردانی از حضور مسئولان و مردم در مراسم خاکسپاری پدر شهیدان دهنوی