Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@19:11:36 GMT

«چشم به راه میرغضب» صاحب پوستر شد/ عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۲۱۳۰

«چشم به راه میرغضب» صاحب پوستر شد/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «چشم به راه میرغضب» نام تازه‌ترین نمایش حسین کیانی است و طراحی پوستر آن توسط مهدی دوایی که طراحی هنری اعلان‌های مجازی و کاغذی این اثر را بر عهده دارد، انجام شده است.

نمایش«چشم به راه میرغضب» که اجرایش از چهارشنبه ۲۲ خرداد با بازی علی سلیمانی، سیروس همتی، وحید نفر، مجید رحتمی، سهیل ملکی آغاز شد هر شب ساعت ۲۰:۳۰ در تماشاخانه سنگلج  روی صحنه می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایش در سه شب نخست اجرا توانسته است رضایت بسیاری از تماشاگران حرفه‌ای و عادی تئاتر را جلب کند و با توجه به جذابیت‌های هنری آن، انتظار می‌رود این روند همچنان سیر صعودی خود را طی کند.

۲۵۸۲۴۳ کد خبر 1270110

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تئاتر نمایش ایرانی هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۲۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد

به همت شرکت کتیبه شمس و همکاری انجمن موسیقی و انجمن نمایش استان یزد، دور همی صمیمانه‌ای با حضور پیشکسوتان عرصه موسیقی و هنرمندان هنر‌های نمایشی استان یزد در مکان برج آسمان برگزار شد.

در این آیین که با حضور سید عباس دهقان معاون هنری، سلمان برقی رئیس امور هنری، مهدیه امامی کارشناس حوزه نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید خالویی رئیس انجمن موسیقی و علی جاور رئیس انجمن هنر‌های نمایشی استان همراه بود در یک فضای صمیمی و گرم هنرمندان به گفتگو و بیان خاطره پرداخته و پیشنهادات خود را در خصوص برگزاری جشنواره‌ها، اجرا‌ها و پیشبرد فرهنگ و هنر استان به مسئولین اداره ارشاد و روسای انجمن‌های موسیقی و نمایش ارائه دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • پوستر «مست عشق»، سوژه خنده کاربران شد
  • رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری
  • پوستر «همسایه شما، زهره» با طراحی مجید برزگر منتشر شد
  • «آن دو» و «آپاراتچی» صاحب پوستر شدند
  • روز جهانی طراح و گرافیک چه روزی است؟ + تاریخچه World Graphics Day
  • اجرای ۳ اثر متفاوت در پردیس تئاتر شهرزاد
  • اردیبهشتِ تئاتر شهرزاد با سه نمایش متفاوت
  • معرفی و دانلود بهترین طرح‌های بکگراند دفاع مقدس