Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@04:43:17 GMT

امیر عبداللهیان مهمان امشب «نگاه یک»

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۲۱۶۵

امیر عبداللهیان مهمان امشب «نگاه یک»

خبرگزاری میزان- دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل بمنظور تحلیل مهمترین تحولات منطقه، امشب به برنامه نگاه یک می‌آید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی شبکه یک، با توجه سفر‌های دیپلماتیک اخیر سران کشور‌های جهان به ایران، این برنامه گفتگو محور امشب با حضور حسین امیرعبداللهیان مدیرکل امور بین الملل مجلس شورای اسلامی، به دیپلماسی ایران و مهمترین مسایل بین الملل می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه نگاه یک به تهیه کنندگی حسن نهضت، کاری ازگروه سیاسی شبکه یک است که امشب ۲۵ خرداد پس از سریال شبانگاهی و با اجرای مهدی مهدی قلی پخش می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امیر عبداللهیان دستیار ویژه مجلس شورای اسلامی نگاه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۲۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر عبداللهیان : به آمریکا هشدار لازم داده شده است

وزیر امور خارجه با اشاره به تماس تلفنی امروز وزرای خارجه هلند، بلژیک و قبرس با وی گفت که ضمن تبیین مواضع ایران در پی حمله اخیر رژیم اسرائیل، به آنها گفته شده که به آمریکا هشدار لازم داده شده است.

به گزارش فارس، در ادامه تماس‌های تلفنی تعدادی از وزرای خارجه با حسین امیرعبداللهیان امروز (شنبه) ۲۵ فروردین ماه وزرای خارجه روسیه، بلژیک، هلند و قبرس با وزیر امور خارجه ایران تلفنی گفت‌وگو کردند.

در همین خصوص حسین امیرعبداللهیان امشب در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: امروز تماس تلفنی همتایانم از هلند، بلژیک و قبرس را دریافت کردم.

وی افزود: در مورد حمله تروریستی اخیر رژیم اسرائیل به ساختمان (بخش کنسولی) سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و نقض حقوق بین‌الملل و کنوانسیون‌های وین ایده‌هایی را مطرح کردند. مواضع کشورمان تبیین شد.

امیرعبداللهیان اضافه کرد: تأکید کردم به آمریکا هشدار لازم داده شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دیدار امیر عبداللهیان با مقام سازمان جهانی بهداشت
  • گفتگوی تلفنی امیر عبداللهیان با دبیر کل سازمان ملل
  • حضور وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس
  • امیر عبداللهیان : اجازه نمی‌دهیم رژیم صهیونیستی آرامش و ثبات منطقه را برهم بزند
  • پیگیری مسائل تاکستان فارغ از نگاه‌های سیاسی
  • امیر عبداللهیان: رویکرد تهران جلوگیری از گسترش درگیری در منطقه است
  • فیلم/ انتقام تخریب سفارت ایران در دمشق از زبان امیر عبداللهیان
  • در صورت پاسخ رژیم صهیونیستی، خروج از پیمان NPT را در دستور کار مجلس قرار می‌دهیم
  • امیر عبداللهیان : به آمریکا هشدار لازم داده شده است
  • امیر عبداللهیان به کمیسیون امنیت ملی مجلس می‌رود