Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@06:19:09 GMT

همکاری آلمان در برگزاری مذاکرات صلح افغانستان

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۲۱۷۳

همکاری آلمان در برگزاری مذاکرات صلح افغانستان

سیدعلیرضا محمودی، صاحب‌امتیاز خبرگزاری «دید» افغانستان در گفت‌وگو با ایکنا در این باره گفت: سخنانی در این باره که در آینده نزدیک مذاکرات بین‌الافغانی صلح برگزار خواهد شد، مطرح شده، ولی هنوز برگزاری آن به قطعیت نرسیده است.

وی با بیان اینکه آلمان برای برگزاری این نشست تلاش می‌کند، اظهار کرد: نشست بین‌الافغانی به میزبانی آلمان و با عنوان «بُن سوم» برگزار می‌شود و قطر میزبان نشست مذاکره میان آمریکا و طالبان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته محمودی، دولت افغانستان هنوز اسامی نفرات شرکت کننده در این نشست را اعلام نکرده است و مشخص نیست که گروه طالبان با حضور نمایندگان حکومت این کشور در نشست موافقت کند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا بین الملل قرآن نشست مذاکره بین الافغانی قطر آلمان افغانستان محمودی دید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۲۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلمان حمایت از آنروا را از سرگرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پولیتیکو، دولت آلمان پس از وقفه سه ماهه، حمایت مالی از نهاد امدادرسانی سازمان ملل به آوارگان فلسطینی «آنروا» را از سر می گیرد.

دولت آلمان روز چهارشنبه اعلام کرد که پس از توقف موقف، حمایت خود از سازمان آنروا (UNRWA) را از سر خواهد گرفت.

وزارت خارجه آلمان امروز در بیانیه ای اعلام کرد که با ادامه همکاری با آنروا، از نقش حیاتی و در حال حاضر غیرقابل جایگزین این نهاد در ارائه کمک به مردم غزه حمایت می کنیم.

در این بیانیه تاکید شده است که سایر سازمان های کمک رسانی بین المللی نیز در حال حاضر به ساختارهای عملیاتی آنروا در غزه وابسته هستند.

این اقدام دولت آلمان پس از آن صورت گرفت که کمیته حقیقت یاب سازمان ملل متحد اعلام کرد که رژیم صهیونیستی هنوز مدارکی در خصوص دست داشتن کارکنان آنروا در عملیات طوفان الاقصی ارائه نکرده است.

رژیم صهیونیستی پیشتر مدعی همکاری ۱۲ کارمند آنروا در حمله ۱۵ مهر حماس شده بود. بسیاری از کشورهای غربی در واکنش به این ادعا، همکاری خود با آنروا را قطع کردند.

کد خبر 6088019

دیگر خبرها

  • آلمان حمایت از آنروا را از سرگرفت
  • برگزاری نشست «گر تو سعدی شوی» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • سفر هیئت بلندپایه تجاری ترکمنستان به کابل
  • برگزاری رویداد فرهنگی سازمان همکاری اسلامی و دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • برگزاری نشست تحلیل تحولات خاورمیانه از طوفان الاقصی تا وعده صادق
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته