Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:30:39 GMT

برادران گاسول، فاتحین اسپانیایی NBA

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۲۲۳۲

برادران گاسول، فاتحین اسپانیایی NBA

با قهرمانی تورنتو رپترز در رقابتهای NBA، دو برادر اسپانیایی، مارک گاسول و برادرش پاو، به اولین دو برادری تبدیل شدند که موفق شده‌اند جام قهرمانی NBA را بالای سر ببرند.

به گزارش "ورزش سه"، مارک گاسول، ستاره اسپانیایی تورنتو رپترز بالاخره به آرزویش رسید و عنوان قهرمانی NBA را بدست آورد. مارک به این ترتیب به برادرش پاو پیوست که در سالهای 2009 و 2010 با لس‌آنجلس لیکرز موفق به فتح NBA شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب برادران گاسول به اولین برادرانی تبدیل شدند که در تاریخ NBA موفق به فتح این رقابتها شده‌اند.

 

پنج‌شنبه شب، تورنتو رپترز با غلبه بر حریفش گولدن استیت واریرز در نهایت در فینال NBA با نتیجه 4-2 به پیروزی رسیده و حلقه  قهرمانی را به خود اختصاص داد. مارک گاسول یکی از بازیکنان مهم رپترز در رقابتهای امسال بود که در آخرین لحظات فرصت نقل و انتقالات گذشته از ممفیس گریزلی به تورنتو منتقل شده بود.

 

 

مارک این قهرمانی را ده سال بعد از آنکه برادرش پاو، موفق شده بود با لیکرز قهرمانی NBA را بدست آورد، به خود اختصاص داد تا سرانجام از زیر سایه برادرش بیرون بیاید. برادران اسپانیایی گاسول تا ابد در کتابهای تاریخ NBA باقی خواهد ماند چرا که در تاریخ 73ساله این رقابتها تا کنون هیچ دو برادری موفق به قهرمانی در این رقابتها نشده‌اند و بعید است به این زودی‌ها چنین اتفاقی تکرار شود.

 

پاو و مارک که زاده و بزرگ شده بارسلونای اسپانیا هستند در قهرمانی‌های تیم‌هایشان نقش بسیار مهمی داشتند. آنها در تمام بازی‌های تیم‌های خود از ابتدا در زمین حضور داشته، در میدان نقش رهبری را به عهده گرفته و آمار خیره‌کننده‌ای به نمایش گذاشته‌اند.

 

مارک گاسول در رقابتهای پلی‌آف امسال در 24 بازی برای رپترز به میدان رفت و میانگین امتیازهای کسب شده‌اش در هر بازی 9.4 امتیاز بود. او در هر بازی میانگین ریباند 6.4، میانگین اسیست 3 و میانگین بلاک 1.1 را هم به ثبت رساند.

 

رسانه‌های اسپانیایی به درخشش مارک در NBA امسال و رکورد تاریخی او و برادرش پاو پوشش رسانه‌ای گسترده‌ای داده و می‌گویند درخشش این دو غول اسپانیایی هرگز از حافظه ورزش اسپانیا پاک نخواهد شد.

 

تورنتو رپترز آمریکا (ان بی ای) بسکتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها تورنتو رپترز آمریکا ان بی ای بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۲۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) ورزشکار جنجالی مدل شد؛ سارا خادم‌الشریعه روی جلد مجله معروف

زی‌سان: تصویر سارا خادم الشریعه شطرنج باز ایرانی روی نسخه اسپانیایی وجله وگ آمریکا قرار گرفت.

سارا خادم الشریعه پس از کش و قوس‌های فراوان، تصمیم گرفت به اسپانیا مهاجرت کند و حالا تصویر شطرنج‌باز ایرانی، روی جلد یک مجله قرار گرفته است.

وُگ یک مجله ماهانه مد و سبک زندگی آمریکایی است که موضوعات زیادی از جمله مد، زیبایی، فرهنگ و زندگی را پوشش می‌دهد. وُگ ابتدا در سال ۱۸۹۲ در نیویورک سیتی به عنوان روزنامه هفتگی شروع به کار کرد، قبل از این که سال‌ها بعد به ماهنامه تبدیل شود. در حال حاضر، ۲۶ نسخه بین‌المللی از مجله وجود دارد.

تصویر سارا خادم الشریعه روی جلد نسخه اسپانیایی این مجله قرار گرفته است که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مارک زاکربرگ: متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
  • پیام برادران انصاری در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • مارک زاکربرگ می‌گوید متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
  • چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ
  • جی اوسو دلیل نمایش ناامیدکننده مقابل برادرش در رسلمنیا 40 را فاش کرد/ اخبار WWE
  • (عکس) ورزشکار جنجالی مدل شد؛ سارا خادم‌الشریعه روی جلد مجله معروف
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد
  • صعود شبانه تیم کوهنوردی فاتحین به بلندترین قله دشتستان