Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی محمدی مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان صبح امروز با حضور در دفتر باشگاه ذوب‌آهن قرارداد خود را به مدت ۲ فصل دیگر با این باشگاه اصفهانی تمدید کرد. ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هادی محمدی مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان صبح امروز با حضور در دفتر باشگاه ذوب‌آهن قرارداد خود را با این باشگاه اصفهانی تمدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب مدافع با تجربه ذوبی‌ها به مدت 2 فصل دیگر در این باشگاه ماندنی شد تا خیال منصوریان بابت استحکام خط دفاعی ذوب‌آهن در فصل آینده راحت شود.

جمشیدی: ذوب‌آهن نمی‌تواند مبالغ خارج از عرف بپردازد/ مطهری برای ماندن قول داده استچرا مطهری با ذوب‌آهن قرارداد نبست؟اصفهان| سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن: با ارسلان مطهری برای تمدید قرارداد به توافق رسیدیم

ذوبی‌ها پس از تمدید قرارداد یک ساله علیرضا منصوریان فعالیت خود در فصل نقل و انتقالات را با تمدید قرارداد قاسم حدادی‌فر آغاز کرده‌اند.

گفتنی است تاکنون جدایی سیدمحمدرضا حسینی و رشید مظاهری از جمع سبزپوشان قطعی شده است. حسینی با قراردادی 2 ساله به سپاهان پیوسته و مظاهری نیز با تراکتورسازی تبریز به توافق رسیده است.

انتهای پیام/ف

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۲۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیغام دو ملی پوش به بازیکنان پرسپولیس؛ تیم تان را رها کنید و به اینجا بیایید!

در روزهایی که مسابقات لیگ برتر به حساس ترین هفته‌های خود رسیده، دو بازیکن ملی‌پوش لیگ برتری اقدام عجیبی را علیه باشگاه پرسپولیس ترتیب داده‌اند

طرفداری | بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس در حالی به هفته های پایانی خود نزدیک می‌شود که رقابت قهرمانی این دوره از مسابقات به اوج حساسیت خود رسیده است و به نظر می‌رسد با توجه به شرایط جدول یکی از دو تیم استقلال تهران و پرسپولیس تهران عنوان قهرمانی این فصل را از آن خود کنند.

به نقل از ایرنا، این دو تیم در حالی با یکدیگر در حال رقابت هستند که با پایان فصل قرارداد ١١ بازیکن پرسپولیس به اتمام خواهد رسید و تمدید قرارداد با این بازیکنان به خواسته و دغدغه اصلی هواداران از مدیریت باشگاه تبدیل شده و از همین رو باشگاه در تلاش است تا بعد از مذاکره با بازیکنان خود قرارداد آنها را تمدید کند.

این در شرایطی است که با پیگیری‌ها مشخص شده است برخی از تیم‌های مطرح لیگ برتری به دنبال جذب این بازیکنان در فصل آتی رقابت‌های لیگ برتر هستند اما نکته جالبه توجه آنجاست که دو نفر از بازیکنان این تیم‌ها که عضو تیم ملی ایران نیز هستند در اقدام عجیبی با هماهنگی صورت گرفته با مدیریت باشگاه خود در تلاش‌اند تا برخی از ستاره‌های تیم پرسپولیس را به تیم مدنظر خود ببرند و در همین راستا مذاکراتی را با بازیکنان مدنظر خود داشته اند. همین موضوع سبب شده تا موضوع تمدید قرارداد برخی از بازیکنان پرسپولیس از سوی باشگاه با مشکل جدی روبه‌رو شود.

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند
  • کنان ییلدیز در آستانه تمدید قرارداد با یوونتوس
  • سرمربی پرسپولیس این بازیکن را برای فصل بعد می‌خواهد
  • قرارداد مربی گیتی‌پسند اصفهان تمدید شد
  • بارسلونا به دنبال تمدید قرارداد هکتور فورت
  • جلسه درویش و اوسمار درباره تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس
  • پیغام دو ملی پوش به بازیکنان پرسپولیس؛ تیم تان را رها کنید و به اینجا بیایید!
  • می‌فهمید با بایرن قرارداد دارم یعنی چه!
  • چه خبر از آخرین وضعیت تمدید قراردادهای پرسپولیس؟
  • قرارداد ژسوس با الهلال تمدید شد