Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@10:02:46 GMT

محرومیت در انتظار ملی پوش فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۲۳۸۴

محرومیت در انتظار ملی پوش فوتبال ایران

یک رسانه اسپانیایی از اجبار سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی در انتقالش به تیم آمیای فرانسه خبر داد.

به گزارش مشرق، به نقل از روزنامه هرالدوی اسپانیا، باشگاه اوئسکا با ارجاع شکایت خود به فیفا از باشگاه اوسترشوندس سوئد و سامان قدوس به خاطر عدم پایبندی به قرارداد ۴ ساله فصل گذشته و انتقال این مهاجم ایرانی به تیم آمیا فرانسه انتظار دریافت خسارت مالی و تحریم آنها را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وکلای سوئدی و سامان قدوس مدتی قبل برای رسیدن به یک توافق تا پیش از صدور حکم از سوی فیفا راهی اسپانیا شدند. هر چند اوئسکا درخواست غرامت ۴۰ میلیون یورویی دارد اما این میزان خسارت از سوی فیفا تعیین نخواهد شد. هر چند انتظار می‌رود فیفا باشگاه‌های اوسترشوندس سوئد، آمیا فرانسه و سامان قدوس را با محرومیت‌هایی مواجه کند.

بیشتر بخوانید:

با هیچ باشگاهی برای انتقال قدوس به توافق نرسیدیم

مانوئل تورس، رئیس باشگاه اوئسکا اسپانیا در این رابطه گفت: انتظار صدور رای نهایی فیفا در هفته آینده را داریم. یک اصل ثابت قراردادی در قوانین نقل‌وانتقال‌های بازیکنان در فیفا وجود دارد که در آن اقدام‌های تنبیهی و جبران خسارت‌های مالی پیش‌بینی شدند. ادعای ما بر مبنای همین قوانین است. وکلای سامان قدوس زمانی اعتراف کردند که باشگاه اوسترشوندس سوئد این بازیکن را مجبور به امضای قرارداد با آمیای فرانسه کرد. سامان قدوس در نامه‌ای برای فیفا اعتراف کرد که از امضای قرارداد با آمیای فرانسه راضی نبود. او و وکلایش چنین انتقالی را نمی‌خواستند. وقتی سامان قدوس با اوئسکا قرارداد امضا کرد موافقت باشگاه اوسترشوندس سوئد را به دست آورده بود. او قراردادش را امضا کرد و کارت فدراسیون فوتبال سوئد و موافقت‌نامه باشگاه اوسترشوندس را داشت. این انتقال صورت نگرفت اما حکم صادره از سوی فیفا مشخص می‌کند که اصل ثبات قراردادی در قوانین نقل‌وانتقال‌های بازیکنان در فیفا از سوی باشگاه اوسترشوندس و سامان قدوس نقض شده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی شهید نصیری آمیان فرانسه استرشوندس اوئسکا سامان قدوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۲۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال

فدراسیون فوتبال از محل درآمدهای خود نزد فیفا، ۲۰۰ هزار یورو به استقلال پرداخته است.

به گزارش مشرق، در روزهای اخیر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال ۲۰۰ هزار یورو به باشگاه استقلال کمک مالی کرده که حالا جزئیات این موضوع مشخص شده است.

بر اساس اطلاعاتی که از سوی یک مقام آگاه در فدراسیون فوتبال در اختیار خبرنگاران قرار گرفته است، فدراسیون فوتبال معادل ۲۰۰ هزار یورو از محل مطالبات دلاری خود نزد فیفا، به حساب باشگاه سانتاکلارا پرتغال پرداخت کرده تا به این ترتیب بخشی از بدهی باشگاه استقلال به این باشگاه پرتغالی تسویه شود. در قبال این کار، باشگاه استقلال هم با ارسال نامه‌ای به AFC، از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته که معادل ۲۰۰ هزار یورو از محل مطالبات دلاری این باشگاه نزد AFC، به حساب فدراسیون فوتبال منتقل شود.

باشگاه استقلال معادل ۳۰۰ هزار یورو هم از فیفا بابت حضور بازیکنانش در جام‌جهانی طلبکار است و می‌خواهد با احتساب این پول و پرداختی ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال، بدهی خود به باشگاه سانتاکلارای پرتغال را بابت انتقال محمد محبی پرداخت کند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • ذخیره لیگ برتری، محور اصلی تیم ملی
  • رای انضباطی دیدار تیم‌های فوتبال فرا ایساتیس فارس و کانی کردستان
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی ایران و ترکمنستان بود
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک این بازی بود؛ امیدوارم فیفا به این موضوع ورود کند
  • زمین بازی با ترکمنستان لذت فوتبال را گرفت
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار دلاری فدراسیون به استقلال
  • محرومیت ۲ ساله برای مهاجم تیم ملی برزیل
  • در انتظار برد تکراری