Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@20:07:31 GMT

واکنش قربانی به حضورش در کنار استراماچونی

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۲۶۶۵

واکنش قربانی به حضورش در کنار استراماچونی

بازیکن پیشین استقلال به حضورش در کادر فنی آبی‌پوشان واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، مسئولان استقلال در حال بررسی چند گزینه برای دستیار ایرانی آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال هستند. از گزینه‌هایی چون امیدرضا روانخواه گرفته تا پیروز قربانی که نام برده شده است.

در همین خصوص پیروز قربانی درباره حضورش در کادر فنی استقلال گفت: قرار است همه چیزی طی روزهای آینده مشخص شود، من هم این موضوع را در رسانه‌ها شنیده‌ام، اما چیزی قطعی نیست که بخواهم صحبت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی شهید نصیری استقلال پیروز قربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۲۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ضرغامی به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس/ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: این که گفته می‌شود سفر از سبد خانوار حذف شده حتما نادرست است و همان چیزی است که دشمن می‌خواهد

به گزارش جماران؛ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی در جمع خبرنگاران گفت: بعضی از دستگاه مانند مرکز پژوهش‌های مجلس بر اساس آمار و اطلاعات نادرست گزارشی منتشر کردند که سفر از سبد خانوار حذف شده است. حتما این نادرست است و این چیزی است که دشمن می خواهد. سال گذشته سال موفقی در ایام تعطیلات داشتیم این موضوع نشان می دهد که مردم به گردشگری حساس هستند و بالاخره حال مردم خوب است که به سفر می روند.

عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی در پایان جلسه هئیت دولت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: در شروع تعطیلات نوروز به دلیل همزمانی آن با ماه مبارک رمضان ۱۲ درصد کاهش اولیه گردشگری داشتیم که نشان می دهد خیلی از مردم ترجیح می دهند که سفر نروند، روزه بگیرند و در محل زندگی‌شان باقی بمانند. نه آنکه آن‌هایی که سفر رفتند چیزی کم داشته باشند نه این موضوع نیست، بلکه یک بخشی از جامعه تشخیص می دهد که وقت روزه گرفتن است. وقتی به انتهای ماه رمضان رسیدیم مردم جبران کردند و حال خوب‌شان را در گردشگری نشان دادند. این آمار نسبت به سال گذشته  ۵/۱۸ درصد افزایش پیدا کرد. با توجه به آنکه سال گذشته سال موفقی در ایام تعطیلات داشتیم این موضوع نشان می دهد که مردم به گردشگری حساس هستند و بالاخره حال مردم خوب است که به سفر می روند. 

وی افزود: اجازه بدهید من حرفی بزنم که ممکن است برخی رسانه‌ها تعبیر نادرستی از آن داشته باشند اما باید شجاعت به خرج داد و آن حرف‌ها را زد. یک زمانی آقای مسعود کیمیایی به من گفت وقتی فردی گریه می‌کند یعنی هنوز خیلی چیزها دارد که می‌تواند گریه کند. وقتی مردم با وجود همه مشکلاتی که دارند و من هم آن را تایید می‌کنم به سفر می‌روند یعنی یک حال خوبی در مردم وجود دارد. یک حداقل امکانی برای آنان فراهم است که به سفر می روند.

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری ادامه داد: برخی از ارقام ما در نوروز رکورد شکست. بعضی از دستگاه مانند مرکز پژوهش‌های مجلس بر اساس آمار و اطلاعات نادرست گزارشی منتشر کردند که سفر از سبد خانوار حذف شده است. حتما این نادرست است و این چیزی است که دشمن می خواهد. اگر شما آمار امسال را بررسی کنید آمار سفر گردشگران خارجی‌ نیز افزایش پیدا کرده است.

وی گفت: البته موضوع ایران هراسی بسیار شدید است. یعنی بعد از اتفاقاتی که در منطقه افتاد خیلی از کشورها به گردشگران هشدار می دهند به ایران نروید. ما در این زمینه هم در حال پیگیری و برخورد هستیم. ولی آخرین آمار ما حاکی از رشد قابل توجهی است و این نشان می دهد که دولت در انجام وظایف خود موفق نشان داده است.

ضرغامی  تاکید کرد: ۲۷ دستگاه تلاش می‌کنند بنزین یارانه‌ای و امکانات اقامتی فراهم شود. وزارت راه در فراهم آوردن امکانات جاده‌ای با همه مشکلاتی که دارد زحمت کشیده و آن را فراهم کرده اورژانس و دستگاه‌های مختلف تلاش کردند. اقامت ۶۳ میلیون نفر در هتل و اقامتگاه رسمی رقم خیلی بالایی است.

دیگر خبرها

  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • واکنش ضرغامی به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس/ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: این که گفته می‌شود سفر از سبد خانوار حذف شده حتما نادرست است و همان چیزی است که دشمن می‌خواهد
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس