Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن نوروزی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مجموع ۶ هزار و ۱۴۱ میلیارد ریال اعتبار مصوب کهگیلویه و بویراحمد در زمینه تملک دارایی های سرمایه ای استانی، در اولین ابلاغ تخصیص سال جاری ۲۴.۵ درصد اعتبارات مصوب معادل ۱۵۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافت.

وی افزود: ۲۲ درصد اعتبار تخصیص یافته به صورت نقدینگی، ۵۶ درصد در قالب اسناد خزانه موضوع بند «ب» تبصره ۵ و ۲۲ درصد نیز در قالب اسناد خزانه بند «ه» تبصره ۵ قانون بودجه ۱۳۹۸ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود یک هزار و ۹۰۰ طرح عمرانی نیمه تمام در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

۹۸۶۸/‏۱۶۶۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۲۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول بیش از 161 هزارمیلیارد ریال درآمد از بخش های مختلف استان یزد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، علی اکبر صائبی اظهار داشت: این میزان نسبت به عملکرد مصوب هفت درصد کاهش و نسبت به مدت مشابه سال قبل 35 درصد افزایش دارد.

رئیس خزانه استان یزد میزان درآمد مصوب استان در سال 1402 را 173 هزار و 675 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: از مجموع درآمد وصولی استان 155 هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی تشکیل می دهد که 97 هزار و 516 میلیارد ریال آن مستقیم و 57 هزار و 518 میلیارد ریال آن غیر مستقیم می باشد.

صائبی مالیات های مستقیم را شامل مالیات بر حقوق کارکنان بخش خصوصی و دولتی، مشاغل، مستغلات، متفرقه درآمد، مالیات بر ارث ، مالیات های اتفاقی و نقل و انتقال سهام، املاک و سرقفلی، تمبر و اوراق بهادار و خانه ها و خودروهای گران قیمت بیان کرد.

رئیس خزانه معین استان یزد گفت: مالیات های غیر مستقیم نیز شامل عوارض خروج مسافر از کشور، نقل و انتقال و شماره گذاری خودرو، فروش سیگار، ارزش افزوده و سایر کالاها می باشد.

وی تصریح کرد: چهار هزار و 500 میلیارریال نیز درآمد استان از منابع حاصل از یک درصد فروش معادن و حقوق دولتی می باشد.

دیگر خبرها

  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی ۴۱ درصد افزایش یافت
  • بررسی میزان پیشرفت مصوبات سفر رئیس جمهور به قم
  • ۸۰ درصد اعتبارات عمرانی به بخش عشایر دشتی اختصاص داده شده است
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • اختصاص ۳ همت از محل مسئولیت‌ اجتماعی وزارت نفت به کهگیلویه و بویراحمد
  • وصول بیش از 161 هزارمیلیارد ریال درآمد از بخش های مختلف استان یزد
  • اختصاص بیش از ۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های زیربنایی بخش تولید
  • تأمین زمین ۲۳۵۴ خانوار کهگیلویه و بویراحمدی در قالب طرح جوانی جمعیت
  • پرداخت ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات صندوق کارآفرینی امید مهاباد