Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - باشگاه سامپدوریا و اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو برای همکاری با یکدیگر به توافق رسیده‌اند. ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» خبر داد اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو پس از چند روز فرصت خواستن از سامپدوریا برای پاسخ دادن به پیشنهاد مطرح شده از سوی این باشگاه ایتالیایی، به پیشنهاد بلوچرچیاتی برای عقد قراردادی سه ساله پاسخ مثبت داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سرمربی ایتالیایی اکنون باید قراردادش از سوی باشگاه رم فسخ شود تا بتواند هدایت سامپدوریا را برعهده بگیرد، اتفاقی که رخ خواهد داد چون رم قطعاً نمی‌خواهد حقوق اضافی به دی‌فرانچسکو پرداخت کند.

جنگ لفظی سران باشگاه‌های جنوا و سامپدوریا با تهدید به پیگرد قانونی!

دی‌فرانچسکو پس از حذف تیم فوتبال رم توسط پورتو در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در ماه مارس از سمت سرمربیگری جالوروسی اخراج شد و کلودیو رانیری تا پایان فصل جاری جانشین وی شد. باشگاه رم هفته پیش به طور رسمی پائولو فونسکا 46 ساله را با قراردادی دو ساله با قابلیت تمدید برای سال سوم  به عنوان سرمربی جدید جالوروسی و جانشین رانیری معرفی کرد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آ اس رم سامپدوریا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آ اس رم سامپدوریا آ اس رم سامپدوریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۲۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم

هواداران تیم فوتبال سپاهان پس از اتمام دربی اصفهان ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن عصر امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در چارچوب بازی معوقه هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در فصل بیست‌وسوم از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش‌جهان رودرروی یکدیگر قرار گرفته‌اند.

در این بازی که چندان جذاب و پرموقعیت هم نبود، تیم فوتبال سپاهان موفق شد از روی نقطه‌پنالتی توسط شهریار مغانلو تنها گل بازی را مقابل ذوب‌آهن به‌ثمر برساند و با همین یک‌گل پیروز دربی اصفهان شد تا حداقل برای مدتی از بحران خارج شود.

هواداران سپاهان در جریان این بازی به فحاشی‌های مختلفی علیه کادر فنی و کادر مدیریتی سپاهان پرداختند تا اعتراض خود را نسبت به وضعیت باشگاه‌شان نشان دهند، آن‌ها حتی هنگام گل تیم فوتبال سپاهان هم علیه هیئت‌مدیره این باشگاه شعارهایی سر دادند.

بلافاصله پس از اتمام این دیدار هواداران تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن سکوهای ورزشگاه را ترک کرده و از استادیوم خارج شدند تا نشان دهند علاقه چندانی به حضور بیش از حد در ورزشگاه نقش‌جهان ندارند و از طرفی هواداران سپاهان که پس از هر پیروزی به تشویق ایسلندی با اعضای تیم می‌پرداختند این کار را هم انجام ندادند.

کد خبر 745573

دیگر خبرها

  • سردار آزمون در بغل قهرمان جهان(عکس)
  • رسمی؛ قرارداد دنیله ده روسی با آاس رم تمدید شد
  • اسنوکر قهرمانی جهان| صعود وفایی به یک‌هشتم نهایی با شکست حریف ۱۷ ساله
  • انتقام رئال از منچسترسیتی به روش ایتالیایی/ بایرن با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید
  • تردید ستاره آرسنال: خبری از تمدید نیست
  • صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • کپی ایتالیایی، اجرای ایرانی
  • نایب رئیس سابق فدراسیون با حکم 10 ساله زندانی شد
  • رقابت یونایتد و یوونتوس: کونته برمی‌گردد