Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@07:23:50 GMT

واکنش مدیر سابق استقلال به محرومیت ۵ ساله

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۲۹۱۰

واکنش مدیر سابق استقلال به محرومیت ۵ ساله

مدیرعامل سابق استقلال نسبت به رای کمیته اخلاق واکنش نشان داد و گفت که از طریق کمیته استیناف این رای را پیگیری می‌کند.

به گزارش مشرق، کمیته اخلاق در حکمی سنگین اعلام کرد که صادق ورمزیار رئیس سابق آکادمی استقلال به مدت ۱۰ سال از فعالیت‌های فوتبالی محروم شده و همچنین رضا افتخاری مدیرعامل پیشین استقلال نیز به مدت ۵ سال اجازه فعالیت فوتبالی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این پرونده در زمان مدیریت رضا افتخاری بر استقلال آغاز شد و همان زمان نیز مدیرعامل سابق استقلال پیگیری‌هایی برای مشخص شدن نتیجه آن انجام داد اما حالا یکسال بعد از جدایی او، این رای از سوی کمیته اخلاق صادر شده است.

بیشتر بخوانید:

جعل سند کار دست مدیران استقلالی داد / محرومیت ۱۵ ساله دو استقلالی از فعالیت فوتبالی


بر اساس مستندات پرونده و با اعلام افتخاری پرونده جعل امضای مدیرعامل استقلال در زمان سفر او به جام جهانی فوتسال اتفاق افتاد و قرارداد تعدادی از بازیکنان با جعل امضا و مهر باشگاه در هیات فوتبال به ثبت رسید.


سید رضا افتخاری مدیرعامل استقلال در واکنش به این موضوع گفت: خودم را از فوتبال کنار کشیده و در واقع محروم کرده‌ام. با این اوصاف نیازی نبود محرومم کنند! اینها احتمالاً شناختی روی من و سابقه‌ام ندارند و تازه به فوتبال آمده‌اند.

وی افزود: زمانی که برای جام جهانی فوتسال به کلمبیا رفتم، صادق ورمزیار قرارداد بازیکنان رده‌های پایه را به جای من امضا می‌کرد. این اتفاق در زمان بهرام افشارزاده هم افتاده بود و به جای مدیرعامل، قراردادها را امضا می‌کردند. زمانی که با تیم ملی فوتسال بودم، ورمزیار به جای من امضا کرده بود و زمانی که متوجه این مسئله شدم، اعلام کردم که پای هیچ برگه‌ای را امضا نکرده‌ام و هر برگه‌ای را که امضا شده است، بیاورید تا خودم امضا کنم. پس از آن، حراست و کمیته اخلاق ورود کردند و ورمزیار را خواستند و حتی با او برخورد شد.

مدیرعامل پیشین استقلال با تأکید بر اینکه این اتفاق هیچ ارتباطی به او نداشته است، خاطرنشان کرد: روحم از ماجرای رخ داده خبر نداشت. به دوستان در کمیته اخلاق هم گفته بودم که پرونده ارتباطی به بنده ندارد. این رأی قابل اعتراض است و به کمیته استیناف خواهد رفت. علت اینکه چرا با وجود توضیحات محرومم کرده‌اند، نمی‌دانم، اما موضوع کاملاً روشن است. این چیزها خدشه‌ای به اعتبارم وارد نمی‌کند. ۳۰ سال برای این فوتبال زحمت کشیده‌ام، آن هم زمانی که آقایان به دنیا نیامده بودند. یک نفر خواسته با چنین رأی خودش را مطرح کند، اما خدا جای حق نشسته است.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی شهید نصیری استقلال کمیته اخلاق محرومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۲۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احظار دو بازیکن استقلال به کمیته اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، سیدحسین حسینی و محمدحسین مرادمند دو بازیکن استقلال به دلیل اتفاقات رخ داده در پایان مسابقه با آلومینیوم اراک و اقدام غیر حرفه‌ای و خارج از وظایف قانونی یک بازیکن به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار می‌شوند.

کد خبر 6076909

دیگر خبرها

  • احتمال محرومیت دو استقلالی از بازی مهم هفته بعد
  • احتمال محرومیت ۲ استقلالی از بازی مهم هفته بعد
  • اتهام سنگین استقلال به یک داور و واکنش افشاریان
  • دو بازیکن استقلال به کمیته اخلاق و انضباطی احضار شدند
  • واکنش رئیس کمیته داوران به بیانیه استقلال؛ افشاریان: حتما در کمیته اخلاق پیگیری می‌کنیم
  • احضار دو بازیکن استقلال به کمیته اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال
  • احظار دو بازیکن استقلال به کمیته اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال
  • پیگیری اتهام سنگین استقلال به یک داور و واکنش افشاریان
  • احضار دو بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی