Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: ایجاد اشتغال پایدار و دائم از سوی سازمان جهاد کشاورزی در دستور کار قرار گیرد. ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اظهار داشت: این استان ظرفیت‌های خوبی در بخش کشاورزی داشته و می‌توان از این بخش برای ایجاد اشتغال دائم و پایدار بهره برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیکاری آفت است و آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد خاطرنشان کرد: این نهاد با استفاده از ظرفیت‌های بخش کشاورزی برای ایجاد اشتغال پایدار در استان تلاش کند.

محصولات پرمصرف کشاورزی به صورت مداوم پایش می‌شودامام جمعه اصفهان: قانون ممنوعیت تغییر کاربری زمین‌ها ‌در شرق اصفهان ‌تغییر کند / کشاورزی کم رونق شده است

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه جهاد واژه مقدسی بوده و هر کجا که وارد شود قداست را به همراه دارد به فعالیت‌های سازمان جهاد کشاورزی در استان سمنان اشاره کرد و گفت: جهاد کشاورزی در استان سمنان مطلوب کارکرده است.

32 درصد جمعیت خراسان جنوبی در بخش کشاورزی فعال هستند

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به کمبود منابع آبی در استان سمنان خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی باید برای لایروبی قنوات نیز تلاش کند و این سرمایه‌ها را برای بهره‌گیری درست از منابع آبی به کار گیرد.

وی با اشاره به دیگر ظرفیت‌های استان سمنان در بخش کشاورزی گفت: این استان درزمینهٔ گیاهان دارویی دارای پتانسیل مطلوبی بوده که باید از آن بهره گرفت.

کشاورزان استان سمنان با پرداخت زکات اموال خود را بیمه کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه زکات یکی از فروع دین و پل اسلام است گفت: باید کشاورزان اموال خود را با پرداخت زکات بیمه کنند.

آیت‌الله شاهچراغی با بیان اینکه کشاورزان استان سمنان در حوزه پرداخت زکات تا امروز خوب عمل کرده‌اند خاطرنشان کرد: باید کشاورزان برای اجرای این دستور اسلام از یکدیگر پیشی بگیرند.

وی با اشاره به ضرورت حذف دلالان از بخش کشاورزی گفت: باید تلا ش شود تا سود محصولات کشاورزی  به جیب خود کشاورز برود.

انتهای پیام/ش

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۳۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح جهاد میدانی برای تحقق شعار سال در سیستان و بلوچستان

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان از آغاز طرح جهاد میدانی محققان مراکز تحقیقاتی برای جهش تولید و با مشارکت مردم در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، بهزاد شهرکی اظهار کرد: با توجه به اهمیت دانش و یافته‌های تحقیقاتی و به منظور ارتقای بهره‌وری عوامل تولید، بهبود کمی و کیفی تولیدات کشاورزی و حفاظت، احیا و بهره‌برداری پایدار از منابع طبیعی و در راستای پیشبرد اهداف نظام نوین ترویج در سال زراعی جدید، برنامه‌ریزی لازم برای اعزام هدفمند محققان خبره به مزارع و واحدهای تولیدی صورت گرفته است.

وی گفت: برگزاری کارگاه‌های متعدد حل مسئله در مزرعه منطبق بر اولویت‌های محصولی و موضوعی در بخش‌های تولیدات گیاهی و دامی، منابع طبیعی و آبخیزداری، امور عشایری، آب و خاک، دامپزشکی و شیلات از راهبردهای این طرح است.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی سیستان‌وبلوچستان خاطرنشان کرد: طرح جهاد میدانی محققان به صورت فصلی و در هر فصل با برگزاری ۳۰ تا ۶۰ کارگاه حل مسئله در مزرعه در سال زراعی جاری برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

کد خبر 746089

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۰۰۰ تنی تولیدات باغی در لرستان
  • لزوم ایجاد پایانه تجاری محصولات کشاورزی در شرق مازندران
  • ایجاد ۹ سایت الگویی برنج در محمودآباد
  • اجرای طرح جهاد میدانی برای تحقق شعار سال در سیستان و بلوچستان
  • تاکید وزیر جهاد کشاورزی بر اجرای کاشت یک میلیارد درخت
  • بازدید وزیر جهاد کشاورزی از مصوبه رئیس جمهور
  • ۳۲۷ واحد مرغداری در سیستان و بلوچستان در حال ساخت است
  • واحد تولیدی خوراک دام با حضور وزیر جهاد کشاورزی در گرمسار افتتاح شد
  • وزیر جهاد کشاورزی از پروژه ملی سیلوی گرمسار بازدید کرد
  • یک میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در واحدهای مرغداری سیستان و بلوچستان