Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اجرای طرح احسان مسجد، ۱۸ ست جهیزیه به خانواده های کم درآمد استان همدان اهدا شد. ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، حجت‌الاسلام محمد هادی نظیری ظهر امروز در مراسم اهدای جهیزیه به خانواده‌های کم درآمد استان، با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی یکی از مشکلات اساسی کشور است  اظهار داشت: طرح سلامت اجتماعی در استان همدان با محوریت پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی بر همین اساس استوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح با محوریت مساجد در محلات و حاشیه‌های آسیب‌پذیر در حال اجراست.

وی افزود:در طرح سلامت اجتماعی خیرین با مدیریت روحانی محل برای حل مسائل و مشکلات اساسی در حوزه اجتماعی اقدامات اساسی انجام می‌دهند.

مدیر کل  تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه ازدواج و اشتغال مهمترین علت آسیب‌های اجتماعی است، گفت:با همکاری خوب و گسترده  ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و کمک خیرین ،مدیریت امام جماعت مساجد، جهیزیه خانواده‌ها دارای مشکل که تهیه جهیزیه برایشان امکانپذیر نیست تهیه می‌شود.

اهدای جهیزیه به زوج‌های مناطق کم برخوردار خراسان شمالی به روایت تصاویرنمایشگاه تخصصی ملزومات جهیزیه با هدف تسهیل امر ازدواج در شیراز برگزار می‌شود61 بسته جهیزیه به زوجین مناطق کم برخوردار خراسان شمالی اهدا می‌شود

نظیری تصریح کرد: در این راستا با تلاش همکاران ما در شهرستان فامنین و کمک خیرین 17 مورد جهیزیه   شامل تلویزیون،یخچال،فرش،اجاق گاز،ماشین لباسشویی و  غیره در این هفته تحویل خانواده های نیازمند شده است.  یک خانواده نیز در شهرستان همدان با دریافت وسایل اساسی ،در طرح احسان مسجد آماده آغاز زندگی  شده اند.

وی همچنین با اشاره به تلاش پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی  استان برای برطرف کردن معضل ویرانگر اعتیاد گفت:بیش از 300 خانوار در سطح استان با تلاش معتمدین،خیرین و  با محوریت مساجد و پایگاه‌های اجتماعی و مدیریت ائمه جماعات از دام این بلای شوم نجات پیدا کردند که  آماری در خور تحسین است.

انتهای پیام/ش

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۳۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسوایی مقامات اسرائیلی در فریب شهرک‌نشینان

یک خانواده اسرائیلی پس از ۶ ماه متوجه شده است که مقامات این رژیم به جای جنازه فرزندشان، یک عروسک را دفن کرده‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بی‌الملل خبرگزاری تسنیم، خانواده «اویعاد آدری»، یکی از شهرک‌نشینان صهیونیست دربند حماس که در ماه‌های گذشته در غزه کشته شد در یک افشاگری مهم مدعی شدند مقامات صهیونیست با فریب آنها سر یک عروسک را به اسم جنازه فرزندانشان به منظور خاکسپاری به آنها تحویل داده‌اند.

این خانواده با گذشت پنج ماه از دفن این شهرک نشین صهیونیست، به دلیل سوظن نسبت به اصالت جنازه ادعایی تحویل داده شده به خانواده، خواستار نبش قبر وی شدند و در نهایت متوجه شدند که به جای جنازه تنها سر یک عروسک به آنها تحویل داده شده است.

مقامات صهیونیست پس از این افشاگری مدعی شدند قصد داشته اند تا به نحوی عمل کنند تا ناراحتی این خانواده پس از مرگ فرزندشان تسکین پیدا کند؛ به همین دلیل به خاطر عدم دسترسی به جنازه اویعاد، اقدام به تحویل سر یک عروسک و برگزاری مراسم خاکسپاری برای آن کرده اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم در محرومیت‌زدایی از جامعه مصمم است
  • تحویل زمین به خانواده‌های استان سمنان با حضور رئیس جمهور
  • پرواز شرکت خودروسازی ویتنامی با خودروهای برقی
  • رسوایی مقامات اسرائیلی در فریب شهرک‌نشینان
  • سود هنگفت این شرکت از فروش خودرو‌های برقی
  • جزییات بودجه شهرداری همدان در دسترس مردم قرار گرفت
  • تاکسی داران همدانی در انتظار تحقق وعده شهرداری
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان جنوبی راهی خانه بخت شدند
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی