Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@14:42:06 GMT

صالحی امیری: آینده از آن بسکتبال و والیبال خواهد بود

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۳۱۸۴

صالحی امیری: آینده از آن بسکتبال و والیبال خواهد بود

رئیس کمیته ملی المپیک معتقد است نسل جدید در بسکتبال ظهور کرده و آینده از آن این رشته خواهد بود. ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدرضا صالحی‌امیری در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی بسکتبال در جمع ملی‌پوشان تصریح کرد: من همیشه زمانی که در کمیته ملی المپیک حضور پیدا کردم تصمیم گرفتم هر جا که وزیر حضور دارد من صحبت نکنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الان نیز که دوستان تصمیم گرفتند من صحبت کنم تعجب کردم. واقعیت این است که امروز در بدنه ورزش همگرایی وجود دارد. بین کمیته المپیک، وزارت ورزش و فدراسیون‌ها همدلی وجود دارد و تا زمانی که باورهای‌مان یکدل و یکصدا نباشد هیچ وقت نمی‌توانیم موفقیت داشته باشیم. همه تلاش‌مان این است که بتوانیم با محوریت وزیر ورزش در جهت توسعه ورزش قهرمانی گام برداریم و بتوانیم قله‌هایی را فتح کنیم.

وی درباره وضعیت بسکتبال گفت: بسکتبال رشته مفرحی است که آینده درخشانی در ایران دارد. باید بگویم آینده از آن بسکتبال و والیبال خواهد بود. نسل جدید بسکتبال ظهور کرده و باید بابت این اتفاقات خوب از کادر فنی، فدراسیون و تک تک قهرمانان این رشته تقدیر و تشکر کنیم.

شاهین‌طبع: به دلیل مسائل فنی، برخی از بسکتبالیست‌ها به تیم ملی دعوت نشدند/ صمد نیکخواه مصدومیت جزیی دارد

 

انتهای پیام/

 

R7878/P/S3,31/CT11 واژه های کاربردی مرتبط بسکتبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۳۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  «فاطمه مجلل» بانوی قایقران ارومیه‌ای رشته روئینگ پس از کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس در کشور کره جنوبی به همراه «یاسمن حمزه‌پور» مربی‌اش با استقبال مسئولین ورزشی استان   و شهر ارومیه و جمعی از شهروندان و خانواده‌اش به زادگاهش بازگشت.

سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، معاون ورزش و معاون ورزش بانوان اداره کل، سجاد خوبدل رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه، روسای هیات‌های قایقرانی و ورزش‌های دانشگاهی استان و شهرستان و جمعی از علاقمندان ورزش و خانواده این ورزشکار امروز در فرودگاه از او استقبال کردند.

فاطمه مجلل روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه در سه دور رقابت انتخابی المپیک در کشور کره‌جنوبی با کسب بهترین زمان عنوان سوم را کسب و ضمن دریافت اولین سهمیه المپیک برای رشته قایقرانی، اولین بانوی ورزشکار استان آذربایجان‌غربی راه یافته به المپیک لقب گرفت.

پیش از این محسن شادی (رئیس کنونی هیات قایقرانی استان آذربایجان‌غربی) دو بار در المپیک‌های پکن و لندن در رشته قایقرانی حضور داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای