Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-18@09:02:57 GMT

مسئولان به پشتوانه رهبری هراسی از دشمن ندارند

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۳۲۰۸

مسئولان به پشتوانه رهبری هراسی از دشمن ندارند

خراسان جنوبی-حجت الاسلام معلمی امام جمعه بشرویه در خطبه های نماز جمعه گفت: مسئولین باید تدبیر کنند تا این مشکلات و سختیها به حداقل برسد ولی اگر تلاش مسئولین کم باشد مردم وظیفه دارند که صبر و شکیبایی داشته باشند و در برابر سختیها بایستند تا اسلام حفظ شود.

حجت الاسلام معلمی امام جمعه بشرویه در خطبه های این هفته نمازجمعه گفت: معلمین و عزیزان آموزش و پرورش شغل بسیار حساسی دارند و هیچ شغلی به اندازه معلمی مخصوصاً معلمان دوره ابتدایی اهمیت و نقش بالایی ندارد چراکه هر شخصی به هر درجه ای که می خواهد برسد باید از مهد علم و دانش و معرفت بگذرد و آغاز کارشان با معلمین دوره ابتدایی است و کاری بسیار سخت و باظرافت است و میتوان گفت شما کارخانه انسان سازی هستید هرچند بزرگترین معلم عالم هستی ذات پروردگار عالم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بشرویه در ادامه گفت: مقام معظم رهبری دیروز در فرمایشات خود فرمودند که باید شأن و جایگاه معلمین حفظ شود و همه مسئولین باید دست به دست هم دهند تا به این جایگاه رفیع خدشه ای وارد نشود و تلاش کنند تا مطالبات به حق معلمان و یکسان سازی حقوقها به نتیجه برسد و نسبت به پرداختی حقوق و مطالبات معلمان حقی ضایع نشود. خطیب جمعه بشرویه افزود: شهرستان بشرویه به معنای واقعی شهر علم و ادب است و باعث افتخار است، همچنین دانش آموزان این شهرستان دانش آموزان نمونه ای هستند که گزارشات آن بسیار است لذا نباید بخاطر پیروی از فرهنگ غلط و منحط غرب بگوییم که میخواهیم در مسائل فرهنگی پیشرفت کنیم و به سمت باورهای غلط روی آوریم و این اعتقادات اصیل و محکم خودمان را کنار بگذاریم و اگر هرکس بخواهد این اعتقادات را در شهرستان بشرویه کمرنگ کند به مکتب و نظام و انقلاب خیانت کرده است، وی در ادامه از رئیس محترم آموزش و پرورش درخواست نمود که از ظرفیت روحانیون در مدارس شهرستان استفاده نماید.

حجت الاسلام معلمی امام جمعه بشرویه در ادامه خطبه های نماز جمعه گفت: مسئولین باید تدبیر کنند تا این مشکلات و سختیها به حداقل برسد ولی اگر تلاش مسئولین کم باشد مردم وظیفه دارند که صبر و شکیبایی داشته باشند و در برابر سختیها بایستند تا اسلام حفظ شود.

امام جمعه بشرویه در ادامه گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن فرمودند ما هیچ مذاکره ای با ترامپ نمیکنیم چراکه بدعهدی آمریکا برای همه کشورها مشخص شده است پس مذاکره با آمریکا هیچ معنایی ندارد و از طرفی بعداز خروج از برجام دائما به کشور ما فشار وارد کرده اید و تحریمها چند برابر شده است و مذاکره ما تحت فشار یعنی اینکه آقای ترامپ ما اشتباه کرده ایم و ما تحت فشار هستیم و هرچه شما بگویید ما قبول داریم ولی ملت سربلند ایران هرگز زیر بار این ذلت نخواهد رفت.

وی در ادامه گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که آقای ترامپ گفته است ما قصد تغییر رژیم ایران را نداریم ولی ترامپ دروغ میگوید و همین رسانه های آمریکایی رسماً اعلام کرده اند که ترامپ ۱۱۰۰۰ بار دروغ گفته است و با چنین شخصی اصلا مذاکره نمیکنیم و توانش را هم ندارد که بخواهد رژیم را عوض کند، اکنون هم اگر سلاح هسته ای نداریم چون بنده فتوا داده ام که سلاح هسته ای حرام است و خیال نکنید بخاطر ترس از ترامپ سلاح هسته ای نمیسازیم. وی ادامه داد: مسئولین محترم بارها مقام معظم رهبری فرموده اند که جنگ نمیشود و مذاکره هم نمیکنیم لذا با پشتوانه این رهبری عزیز و مردم مقتدر و انقلابی ایران از دشمن نترسید و چراغ سبز به آنها نشان ندهید.

امام جمعه بشرویه در ادامه به هفته جهاد کشاورزی اشاره نمود و گفت: شهرستان بشرویه قطب کشاورزی استان است و به مسئولین جهاد کشاورزی توصیه کرده ایم که تمام تلاش و همت خود را بکار گیرند تا کشاورزی منطقه رونق بیشتری پیدا کند، همچنین وی از کشاورزان محترم خواست تا به کمک بخش دولتی بیایند و سرمایه داران  پولهای خود را در بانکها انباشته نکنند و سپرده های بانکی خود را به سمت تولید و اشتغال ببرند تا مشکل اشتغال جوانان در شهرستان حل شود. خطیب جمعه بشرویه در ادامه گفت: جشنواره رضوی فراخوان شده است و در موضوعات مختلف از جمله کتابخوانی، نقاشی، عکاسی و غیره بصورت فردی و خانوادگی مسابقات مربوطه را برگزار میکند که درخواست دارم در این برنامه شرکت نمایید و امیدوارم همانند سنوات قبل رتبه های بالایی در این مسابقات کسب کنند.

امام جمعه بشرویه در خصوص برگزاری مراسم عروسی در شهرستان نیز گفت: در هنگام برگزاری مراسم عروسی کلیه مسائل و موازین شرعی را رعایت نمایید تا حفظ شخصیت و آبروی مردم عزیز شهرستان بشرویه رعایت شود و دستگاههای زیربط هم با تخلفات و بی قانونیهای مرتبط برخورد نمایند. حجت الاسلام معلمی در پایان گفت: ستاد نمازجمعه یک نهاد مردمی است و وابسته به هیچ ارگان و نهادی نیست و همه امکانات موجود در نهاد امامت جمعه مردمی میباشد و با کمک مردم تهیه شده است و اکنون این نهاد مقداری بدهی دارد و تقاضا داریم خیرین و مردم با نیت پاک به این نهاد کمک کنند و مسئولین نیز وجوهات شرعی را به دفتر امام جمعه هدایت نمایند تا مشکلات ستاد نمازجمعه مرتفع گردد .

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آیت الله معلمی بشرویه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۳۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به ناوگان امدادی جزیره جهانی قشم

آئین الحاق یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به ناوگان امدادی جزیره جهانی قشم توسط خیر با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، امام جمعه شهرستان و جمعی از مدیران و مسئولان اجرایی و نظامی قشم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، آئین الحاق یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به ناوگان امدادی جزیره جهانی قشم توسط خیر با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، امام جمعه شهرستان و جمعی از مدیران و مسئولان اجرایی و نظامی قشم برگزار شد؛ عادل پیغامی در این مراسم اظهار کرد: ۳ دستگاه آمبولانس پیشرفته برای اضافه شدن به ناوگان امدادی جزیره جهانی قشم توسط خیر تهیه شده که امروز شاهد الحاق اولین آن‌ها هستیم و دو دستگاه دیگر در آینده نزدیک وارد جزیره می‌شود.

وی افزود: متأسفانه ساکنان جزیره قشم در سال‌های گذشته کمتر از تجهیزات و امکانات حوزه بهداشت و درمان برخوردار شده‌اند و در این زمینه عقب ماندگی‌های زیادی وجود دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم عنوان کرد؛ منطقه آزاد قشم متعلق به تمامی ایرانیان است و تولیدکنندگان، بازرگانان و فعالان اقتصادی سراسر کشور می‌توانند برای استفاده از مزیت‌های این منطقه در جزیره قشم فعالیت کنند.

وی با تقدیر از اقدام خیران بویژه خیران حوزه سلامت و درمان افزود: فعالان اقتصادی به‌ویژه سرمایه‌گذاران بومی که سال‌هاست از مزیت‌های منطقه آزاد بهره‌مند شدند، می‌توانند برای انجام کار خیر در حوزه‌های مختلف پیش قدم شوند.

پیغامی خاطرنشان کرد: برای خدمات‌رسانی به ساکنان جزیره قشم در حوزه بهداشت و درمان وظیفه داریم اقداماتی را انجام دهیم و برای بهبود وضعیت بیمارستان خلیج فارس (جیجیان) نیز برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته که در آینده نزدیک اجرایی می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه گفت: براساس آموزه‌های دینی و قرآنی، پرداخت خمس و زکات و انجام کار خیر موجب برکت می‌شود و می‌تواند شرایط را برای پیشرفت و نشاط اجتماعی فراهم کند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تبریک به مناسبت حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم غاصب صهیونیستی، افزود: نابودی رژیم غاصب صهیونیستی یک وعده تاریخی و قرآنی است که اتفاقات روزهای اخیر می‌تواند نقطه شروع آن باشد.

ضرورت تخصیص اعتبارات ملی برای نیازهای ضروری قشم

حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم نیز در این مراسم اظهار داشت: با توجه به کمبودهای موجود، باید برای تأمین نیازهای ضروری ساکنان جزیره قشم اعتبارات ملی تخصیص پیدا کند.

وی ادامه داد: در حوزه خیرین سلامت و درمان نیز افراد بسیاری دارای توانمندی در جزیره سکونت دارند و مشغول فعالیت هستند و باید شرایط برای نقش‌آفرینی بیشتر آن‌ها برای افزایش اقدامات خیریه، تسهیل شود.

امام جمعه شهرستان قشم اضافه کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی و انجام اقدامات شایسته در سال جدید به اقتصادی پویا با مشارکت مردم جزیره جهانی قشم دست پیدا کنیم.

حجت‌الاسلام حاجبی تصریح کرد: براساس آموزه‌های دینی مسلمانان برای برکت و زیبایی مال، خمس و زکات می‌پردازند.

امام جمعه شهرستان قشم همچنین از عملیات و پاسخ مقتدرانه نیروهای سپاه پاسداران علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی قدردانی کرد و گفت: عملیات بی‌سابقه دلیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد که جمهوری اسلامی هیچ تعرضی به فرزندان، خاک و منافع ملت ایران را بر نمی‌تابد.

کد خبر 744874

دیگر خبرها

  • پاسخ تنبیهی به اسرائیل به دستور رهبری و خواسته مردمی بود
  • دیدار مدیر کل امور اتباع البرز با امام جمعه چهارباغ
  • آمادگی یگان‌های نظامی و انتظامی در خراسان شمالی
  • شکوه و عظمت ایران از وجود رهبری دینی و سربازان شجاع نشات می‌گیرد
  • «بارانی» امام جمعه موقت سمنان شد
  • علما مرزبانان سنگرهای عقیدتی هستند
  • علما در طول تاریخ با تبیین حق و حقیقت هدایتگر مردم بوده‌اند
  • بیانیه امام جمعه اهل سنت سرسوره در پی حمله قهرمانانه موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل
  • عملیات «وعده صادق» نقطه عطف عبور از چالش‌ها است
  • الحاق یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به ناوگان امدادی جزیره جهانی قشم