Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@05:34:06 GMT

۱۱ برند آدامس قاچاق از بازار جمع آوری شد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۳۳۴۰

۱۱ برند آدامس قاچاق از بازار جمع آوری شد

به گزارش برنا از اراک ،  طاعتی در حاشیه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان مرکزی اظهار کرد:  آخرین سیاست‌های ارزی و سیاست‌های بانک مرکزی در مبارزه با قاچاق ارز در جلسه مطرح شد، همچنین با توجه به اینکه در برخی شهرستان‌های استان مرکزی موضوع ایجاد صرافی ها پیگیری می شود نماینده بانک مرکزی در این جلسه توضیحات لازم را ارائه کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

  وی درخصوص آدامس های قاچاق اظهار کرد: در برآوردی که ستاد مرکزی انجام داده سالانه بالغ بر 300 میلیارد تومان صرف تهیه آدامس خارجی در کشور می‌شود.

طاعتی افزود: توقع می‌رود که اعضای مرتبط با کمیسیون نسبت به شناسایی سرشاخه‌ها و جمع آوری  11 برند آدامس قاچاق اعلام شده اقدامات لازم را انجام دهند.

وی در ادامه در خصوص سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا افزود: در ابلاغیه اخیر ستاد مرکزی قاچاق کالا و ارز، سامانه جامع انبارها به عنوان سامانه شاخص برای تشخیص کالای قاچاق از کالای غیرقاچاق تعیین شده که این موضوع اهمیت سامانه را دوچندان کرده و قرار شد تا جلسه بعدی کمیسیون مشکلات باقی مانده احتمالی در سامانه جامع حل شود و امیدواریم اگر شهروندانی در استان مرکزی انبار دارند که در سامانه ثبت و تایید نشده حتما در اسرع وقت نسبت به مراجعه به صنعت و معدن استان و تایید انبار اقدام کنند .

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی در خصوص آدامس تصریح کرد:  در برآوردی که ستاد مرکزی انجام داده سالانه بالغ بر 300 میلیارد تومان صرف تهیه آدامس خارجی در کشور می‌شود، در این رابطه 11 نشان تجاری از سوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق ارز معرفی شده و توقع می‌رود که اعضای مرتبط با کمیسیون نسبت به شناسایی سرشاخه‌ها و جمع آوری این 11 برند اقدام لازم را انجام دهند .

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارز استان مرکزی قاچاق مبارزه با قاچاق کالا و ارز مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۳۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۵۵ درصدی زائرسرای استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ عملیات اجرایی زائرسرای استان مرکزی در مشهد مقدس از سال ۹۳ شروع شده است و در صورت تامین اعتبار تا پایان سال بهره برداری خواهد شد.

سروش، مدیر بنیاد زائر امام رضا استان مرکزی گفت: در سال ۹۳ شهرداری مشهد یک قطعه زمین به مساحت ۹۴۶ مترمربع با مجوز ساخت به طور رایگان در اختیار استان‌ها از جمله استان مرکزی قرار داد.

وی ادامه داد: با کمک خیرین و شهرداری‌های سراسر استان تابحال حدود ۸ میلیارد تومان جمع آوری آوری و هزینه شده و این ساختمان در ۱۱ طبقه با زیربنای ۶ هزار و ۴۵۴ مترمربع با ظرفیت پذیرش ۲۸ سوئیت و ۶۲ اتاق و ۲۴۲ نفر و سالن چند منظوره ۲۰۰ نفره در حال ساخت است.

سروش ادامه داد: تابحال این مجموعه ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ۲ طبقه هر این مجموعه برای پارکینگ ۶۴ وسیله نقلیه در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: برای تکمیل و تجهیز این مجموعه ۳۲ میلیارد اعتبار نیاز است و در صورت تامین اعتبار این مجموعه تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

سروش با اشاره تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ساخت این مجتمع برای همه استان‌ها گفت: جامعه هدف این زائرسرا اقشار آسیب پذیر و محروم جامعه هستند.

همشهریان می‌توانند برای کمک به این زائر سرا کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۱۸۶۴۵ بانک ملی شعبه علوی واریز کنند.

دیگر خبرها

  • اسنپ شاپ یا دیجی استایل؟ کدام برای خرید لباس بهتر است؟
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • پیشرفت ۵۵ درصدی زائرسرای استان مرکزی
  • کشف توزیع غیر مجاز یک هزار تن گندم یارانه‌ای در خوی
  • اصلاح سیاست‌های ارزی باعث کاهش التهابات بازار می‌شود
  • برخورد با مراکز فعال در زمینه قاچاق کالا‌های خارجی
  • دلار تلگرامی بر قیمت کالاهای وارداتی تاثیر ندارد
  • قیمت‌سازی برای قاچاق
  • تأثیر قاچاق کالا بر افزایش نرخ ارز چیست؟
  • جولان آیفون مستعمل/گمرک وستاد مبارزه با قاچاق شفاف سازی کنند