Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-23@09:30:58 GMT

معترضان پیروز شدند؛ رهبر هنگ کنگ تسلیم شد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۳۳۶۵

معترضان پیروز شدند؛ رهبر هنگ کنگ تسلیم شد

به گزارش وانانیوز، 

 کری لام، رهبر هنگ کنگ در یکی از مهمترین عقب نشینی‌ها از سوی دولت پس از بازگشت حاکمیت هنگ‌کنگ به چین در سال 1997 گفت که شورای قانونگذاری این دولت شهر تمامی اقدامات در رابطه با این لایحه را متوقف می‌کند.

 

وی تاکید کرد که برای گام‌های بعدی پس از رایزنی با جناح‌های مختلف تصمیم‌گیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

حدود یک میلیون تن از مردم هنگ کنگ شنبه گذشته در اعتراض به این لایحه که بازگرداندن شهروندان و یا خارجی‌ها و حتی چینی‌هایی که به این منطقه سفر می‌کنند به چین را ممکن می‌سازد به خیابان‌ها آمدند. تظاهرات خیابانی در یک هفته گذشته ادامه داشت و در مواردی پلیس برای متفرق کردن مردم از گاز اشک آور و گلوله‌های پلاستیکی استفاده کرد.

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۳۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد دولت برای افزایش تعطیلی هفته چه روزی است؟

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، بهادری جهرمی گفت: موضوعی که در دستور کار مجلس است لایحه دولت است، دولت با بررسی کارشناسی که انجام داد لایحه ای را سال گذشته تقدیم مجلس کرد.پیشنهاد دولت افزایش تعطیلی های انتهای هفته از یک روز به دو روز بود که در لایحه آمده است و نسبت به روز هم پیشنهاد دولت در لایحه روشن است.

او گفت: نگاه دولت این است که درباره این موضوع تصمیم گیری منعطف تری داشته باشیم و متناسب با اقتضاعات زمانی و فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی بتوانیم دست بازتری در انتخاب روز داشته باشیم. پیشنهاد دولت این است که ضمن افزایش تعطیلات هفته به دو روز انتخاب این روزها در اختیار نظرات کارشناسی بخش های مختلف قرار گیرد.

کد خبر 846608 منبع: ایرنا برچسب‌ها تعطیلات سخنگوی دولت خبر ویژه علی بهادری جهرمی

دیگر خبرها

  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
  • پیشنهاد دولت برای افزایش تعطیلی هفته چه روزی است؟
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟
  • قدردانی شهباز شریف از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر | کنایه رئیسی؛ ممکن است برخی همکاری‌های دو کشور را نپسندند
  • کاهش تصدی‌ دولت در اقتصاد، زمینه‌ای برای رشد مشارکت مردم در تولید
  • کاهش تصدی‌گری دولت در اقتصاد، زمینه‌ای برای رشد مشارکت مردم در تولید
  • رئیسی: پیشرفت‌های نیروهای مسلح تحت مدیریت عالی رهبر انقلاب موجب ایجاد امنیت، اقتدار و امید برای مردم و کشور شده است
  • نوری قزلجه: ۳۰۰ تحقیق و تفحص؟! شورش را در آوردند
  • نوری قزلجه: دولت یا قوه قضاییه می‌توانند لایحه عفاف و حجاب را پس بگیرند /۳۰۰ تحقیق و تفحص؟! شورش را در آوردند/دولت غفلت نکند و پیام جامعه را بگیرد
  • تیک تاک در یک قدمی ممنوعیت یا تجزیه در آمریکا