Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ وزیر امور خارجه ژاپن خواستار روشن شدن حادثه نفتکش ها شد و گفت که کشورش تلاش خواهد کرد حقایق بیشتری را پیرامون حملات روز پنجشنبه علیه دو کشتی نفتکش از جمله یک کشتی ژاپنی در دریای عمان به دست آورد.
به گزارش روز شنبه تلویزیون ژاپن، "کونو تارو” در جمع خبرنگاران اظهار داشت روز پنجشنبه نیز در مورد همین موضوع با "مایک پمپئو” وزیر امور خارجه آمریکا مکالمه تلفنی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از نفتکش هایی که روز پنجشنبه در دریای عمان مورد حمله قرار گرفت توسط یک شرکت کشتیرانی ژاپنی اداره می شود.
کونو اظهار داشت ژاپن با ایالات متحده آمریکا و کشورهای دیگر به تبادل اطلاعات خواهد پرداخت تا دریابد چه اتفاقی افتاده است و چگونگی واکنش خود را تعیین کند.
آمریکا اگرچه بدون ارایه هیچگونه دلیل و مدرکی ایران را مقصر این حادثه اعلام کرد اما وزیر خارجه ژاپن گفت کشورش می خواهد درک درستی از وضعیت پیدا کرده و خطرات آینده را ارزیابی کند.
روز پنجشنبه دو کشتی به نام های "کوکوکا کوریجس” و "فرونت آلتایر” در دریای عمان مورد حمله قرار گرفتند که یکی از انها توسط یک شرکت ژاپنی اداره می شد.
واشنگتن اگرچه مدعی بود کشتی ژاپنی توسط مین مورد حمله قرار گرفته است اما "یوتاکا کاتادا” رئیس ژاپنی شرکت "کوکوکا سانجیو” روز گذشته در یک کنفرانس خبری با رد این ادعای آمریکا اعلام کرد خدمه کشتی شاهد بوده‌اند که کشتی با یک شی پرنده مورد حمله قرار گرفته است نه از طریق مین و یا اژدر دریایی که آمریکا ادعا می کند. برچسب ها: ژاپن

منبع: خرداد

کلیدواژه: ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۳۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لفاظی مجدد نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که اسرائیل طی روزهای آینده فشارهای نظامی و سیاسی را بر جنبش حماس افزایش خواهد داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نتانیاهو امروز شنبه در این راستا ادعا کرد: به زودی ضربات قوی و دردناکی به حماس وارد خواهیم کرد و فشارهای سیاسی و نظامی را بر آن برای آزادی ربوده شدگانمان افزایش خواهیم داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه آنها تا کنون 124 نفر از اسرای خود را از غزه آزاد کردند، افزود: همچنان 133 نفر از شهروندان ما در جهنم حماس اسیر هستند و ما متعهد هستیم زنده یا مرده آنها را بازگردانیم. 

درحالیکه رژیم صهیونیستی از پذیرش شرایط حماس برای آتش بس در غزه امتناع می‌کند، نتانیاهو می‌گوید: متاسفانه حماس تمام پیشنهادهای ما برای آزادی ربوده شدگانمان را رد کرده و این مطلبی است که وزیر خارجه آمریکا گفته است.

ژنرال صهیونیست: نتانیاهو شکست در غزه را پذیرا شود!

با توجه به ناکامی‌های رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر در میدان جنگ غزه، نخست وزیر این رژیم مدعی است: اسرائیل و ارتش آن قدرتمند در دفاع و حمله است و بر دشمنانمان پیروز خواهیم شد. با تمام توان تلاش خواهم کرد تا مانع تلاش برای اعمال تحریم بر هر یک از یگانهای ارتش خود شوم.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین نوشت: در همین حال، روزنامه عبری زبان هاآرتص در واکنش به سخنان نتانیاهو به نقل از یک مقام نظامی بیان کرد که وقتی بعد از گذشت نزدیک به هفت ماه فشار نظامی شدید، حماس در آستانه آزادی "گروگان"ها نیست، شاید لازم باشد که دیگر در این اظهارات و تهدیدات تجدیدنظر کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سفر وزیر خارجه ایرلند به غرب آسیا با هدف رایزنی درباره آتش‌بس غزه
  • حمله اوکراین به قدیمی‌ترین کشتی جنگی روسیه که از جنگ جهانی اول و دوم جان به در برد
  • برنامه هسته‌ای ایران موضوع نشست امروز نیست | به اسراییل پافشاری می‌کنیم به رفح حمله نکند
  • عملیات خود را علیه نیروهای آمریکایی از سر می‌گیریم
  • لفاظی مجدد نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین
  • آنکارا: واشنگتن ظلم بزرگی در حق مردم فلسطین کرد
  • حملات تلافی‌جویانه الحشدالشعبی در راه است/ اسرائیل رفتنی است
  • عطوان: حملات تلافی‌جویانه حشدالشعبی در راه است
  • «اف بی آی»: چین به زیرساخت‌های حیاتی آمریکا نفوذ کرده است
  • عکس | هنیه در استانبول با اردوغان دیدار کرد