Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: دستگاه‌های مربوطه پیگیر موضوع پناهندگی کمانداران هستند. به گزارش گروه ورزشی خبر گزاری دانشجو، مسعود سلطانی فر در حاشیه اردوی تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: با وجود اینکه در گروه سختی قرار داریم، امیدواریم در سومین حضور تیم ملی بسکتبال در جام جهانی، با تلاش بچه‌ها و کادر فنی بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و صعود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: زمان آن رسیده که بسکتبال ما مرز‌های آسیا را فراتر رود. خوشبختانه ترکیب خوبی تیم دارد و به شخصه امیدوار به نتایج خوبی برسیم.

وی درمورد برگزاری جشن تولد در سالن گفت: امروز تولدم بود و سورپرایز شدم. فضای گرم و صمیمی بود و لطفی بود که جامعه بسکتبال به من داشت. اتفاقا سال گذشته هم همزمان با بازی با مراکش تولدم بود و هر ساله مراسمی وجود دارد.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: امیدوارم امسال هم همانند سال گذشته در میادین بین المللی حضوری موفق داشته باشیم. سال گذشته در بازی‌های های آسیایی و لیگ قهرمانان و رشته‌های مختلف خوب ظاهر شدیم.

وی ادامه داد: امسال تلاش‌ها برای کسب سهمیه بوده و انشالله با کاروان گسترده تری وارد المپیک شویم.
وی با اشاره به حضور کاراته در المپیک اظهار داشت: همیشه می‌خواستیم در دو سه تیم اول کاراته دنیا باشیم و امیدوارم سه چهار سهمیه در کنار دوومیدانی و کشتی و شمشیربازی در توکیو داشته باشیم. برنامه ریزی خوبی هم در ستاد عالی بازی‌ها با کمک صالحی امیری شده و کار را جلو می‌بریم.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: این روز‌ها هم بحث حضور قهرمانان والیبال در لیگ ملت‌ها را داریم و الان در صدر جدول هستیم و به مرحله بعد صعود خواهیم کرد.

وی در مورد عدم بازگشت برخی کمانداران به کشور و بحث پناهندگی آن‌ها گفت: دستگاه‌های مربوطه پیگیر این موضوع هستند.

وی در مورد بحث ماندن برانکو در پرسپولیس اعلام کرد: هیات مدیره با تمام توان در حال پیگیری است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس تهران سلطانی فر بسکتبال جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۳۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار نشان داده در بازی‌ها ایده دارد | از الان هر بازی برای پرسپولیس حکم فینال را دارد | پرسپولیس اقتصادی بازی نمی‌کند

به گزارش همشهری آنلاین، حمید استیلی، درباره پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس برابر صنعت‌نفت آبادان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: شرایط پرسپولیس بسیار خوب است. این تیم در نحوه بازی هم عملکرد خوبی دارد. به غیر از بازی با ملوان، در بیشتر بازی‌ها شاهد عملکرد خوبی از پرسپولیس هستیم. در آبادان هم پرسپولیس با یک بازی هوشمندانه توانست به برتری برسد تا رقابت خود در صدر جدول با استقلال را ادامه بدهد. از زمانی که اوسمار هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفته است، پرسپولیس بازی‌های هجومی‌تری را ارائه می‌کند و دو مدافع چپ و راست تیم به خوبی نفوذ می‌کنند تا فرصت گلزنی ایجاد کنند. این شرایط باعث شده هواداران بازی‌های جذابی از پرسپولیس ببینند و نتایج خوبی هم کسب شود.

وی افزود: پرسپولیس وقتی به گل می‌رسد، تلاش می‌کند دوباره به گل برسد و اینگونه نیست که اقتصادی بازی کند. این فوتبال باب دل هواداران است. الان هر بازی برای پرسپولیس حکم فینال را دارد و نباید اشتباه کند. البته پرسپولیس در جام حذفی هم مدعی است و در این جام هم می‌تواند برای قهرمانی تلاش کند.

او همچنین گفت: انتخاب اوسمار ویرا به عنوان سرمربی پرسپولیس تصمیم خوب مدیریتی بود که آقای درویش اتخاذ کرد. این تصمیم هم از نظر اقتصادی برای باشگاه خوب بود و هم نشان داده از نظر فنی هم بسیار تصمیم خوبی بوده است. البته فراموش نکنید اضافه شدن بازیکنانی نظیر عبدالکریم حسن، اورونوف و آل‌کثیر بسیار مهم بوده چراکه این بازیکنان بسیار تاثیرگذار کار کرده‌اند. با اینکه پرسپولیس چند بازیکن مصدوم دارد اما توانسته روند خوبی را در لیگ دنبال کند. اوسمار نشان داده در بازی‌ها ایده دارد و به خوبی ایده خود را پیاده می‌کند.

استیلی درباره غیبت علیرضا بیرانوند و جانشین او هم گفت: بیرانوند دروازه‌بان بزرگی است و قطعا هر زمانی بوده تاثیرگذار بوده است. بازیکنان بزرگ همیشه تاثیر خود را می‌گذارند. به هر حال شرایط به گونه‌ای پیش رفته که بیرانوند در بازی‌های اخیر غیبت داشته و جای او امیرضا رفیعی با عملکرد خوبش به پرسپولیس کمک کرده است. بیرانوند هم در چند سال اخیر از بهترین‌ها بوده است. رفیعی هم به خوبی خود را جا انداخته تا نشان دهد پرسپولیس یک دروازه‌بان مطمئن دیگر هم دارد که در صورت نیاز به تیم کمک کند. امیدوارم روند خوب رفیعی ادامه داشته باشد.

او در پایان درباره اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند در پایان فصل دو جام کسب کند هم گفت: پرسپولیس هم در لیگ و هم در جام حذفی مدعی است و با ادامه روند خوب خود می‌تواند امسال هم دو جام به دست بیاورد.

کد خبر 846029 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی اوسمار ویرا باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال
  • پیوس: پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی است
  • سرمربی سابق پرسپولیس: تیم اوسمار اقتصادی بازی نمی‌کند
  • پاشازاده: استقلال ۸۰ دقیقه بااقتدار بازی کرد
  • اوسمار نشان داده در بازی‌ها ایده دارد | از الان هر بازی برای پرسپولیس حکم فینال را دارد | پرسپولیس اقتصادی بازی نمی‌کند