Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بیمه سلامت مازندران با تاکید بر ارتقا خدمات بیمه ای در استان، گفت: طرح تجمیع دفترچه بیمه‌شدگان در مازندران اجرایی می‌شود. ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، رسول ظفرمند ظهر امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه مازندران با اشاره به اینکه طرح شفاف سازی داده‌های بیمه شدگان و پرونده سلامت در مازندران اجرایی می‌شود، اظهار داشت: با سیستم سنتی نمی‌توان داده‌های مردم را در دسترس قرار داد و این داده الکترونیک قابل استفاده برای همه دستگاه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح استحقاق سنجی بیمه ای با هدف تجمیع دفترچه بیمه‌شدگان نیز در مازندران اجرایی شده است.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران با اشاره به اینکه بیمه‌شدگانی که از چند دفترچه درمانی استفاده می‌کنند نسبت به تجمیع دفترچه‌های خود اقدام کنند، تصریح کرد: پیشگیرانه از یک دفترچه درمانی استفاده تا کمک‌ترین مشکل را در خدمت دهی مواجه شوند.

ظفرمند با بیان اینکه انتقال الکترونیک اسناد در بیمارستان‌های دولتی استان انجام می‌شود، گفت: اسناد الکترونیکی بیمارستان‌ها در سامانه مورد بررسی و رسیدگی قرار می‌گیرد.

استان کرمان امسال پایلوت اجرای 4 پروژه بیمه سلامت در کشور استافزایش 10درصدی هزینه بیمه نفتکش‌ها در خلیج فارس پس از حملات اخیر/برخی کشتیرانی‌ها سفارش جدید را معلق کردنداهالی استان فارس از خدمات بیمه مکمل درمان بهره‌مند می‌شوندطرح نسخه الکترونیک بیمه سلامت در تفت اجرا می‌شود532 هزار نفر در زنجان زیرپوشش بیمه سلامت قرار گرفتند

وی با اعلام اینکه نسخه نویسی در مازندران باید منطقی برخورد کرد، افزود: هنوز نتوانستیم طرح نسخه‌نویسی الکترونیکی را در مازندران به صورت گسترده اجرایی نکردیم و پس از اجرای نهایی آن توسط وزارت بهداشت این طرح قابلیت اجرایی شدن کامل دارد.

ظفرمند با بیان اینکه عزم وزارت بهداشت این است که داده‌های سلامت و پرونده الکترونیک سلامت مردم در آن ثبت شود، گفت: این داده سبب می‌شود تا تصمیم‌گیری مسئولان در حوزه سلامت بروز و صحیح ارائه شود.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران با اعلام اینکه انتقال الکترونیک اسناد بیمارستانی را در تمام بیمارستان‌های دولتی استان آغاز کردیم، تصریح کرد: بیمارستان‌های خصوصی مازندران نیز از ابتدای تیرماه باید به این طرح بپیوندند تا در ایجاد پرونده الکترونیک سلامت مردم استان دچار مشکل نشویم.

وی با بیان اینکه نسخه نویسی الکترونیک پروژه بعدی بوده که در استان در دست اجرایی شدن داریم، گفت:  پروژه ارجاع الکترونیک نیز بزودی در مازندران با همکاری دانشگاه علوم پزشکی قابلیت اجرایی شدن پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ش

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۳۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع اختلال سامانه نسخه‌نویسی بیمه سلامت تا پایان هفته جاری

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از رفع مشکلات سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت تا پایان هفته خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمدمهدی ناصحی درباره اختلال سامانه نسخ الکترونیک سازمان بیمه سلامت که منجر به بروز مشکل در دسترسی مردم به داروها و خدمات سلامت شده، نسبت به رفع مشکلات سامانه نسخ الکترونیک در روزهای آینده ابراز امیدواری و اظهار کرد: به نظر می‌رسد که تا پایان هفته مشکلات سامانه نسخه نویسی الکترونیک بیمه سلامت مرتفع خواهد شد.

وی افزود: سامانه بیمه سلامت یک سامانه با وسعت زیاد است و تنوع خدماتی زیادی دارد و به همین دلیل نیاز به توسعه زیرساخت‌ها دارد.

اختلال در سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ادامه داد: قبل از به روزرسانی زیرساخت‌ها، به مطب ها و داروخانه‌ها اعلام کردیم که کندی در سیر جابجایی سامانه‌ها وجود خواهد داشت. اگر در داروخانه‌ یا مراکز درمانی نسخه کاغذی را قبول نکردند یا خدمات به صورت آزاد محاسبه شود این هزینه را بیمه سلامت به عنوان هزینه‌های متفرقه به بیماران پرداخت خواهد کرد‌.
 لازم به ذکر است  خبرگزاری تسنیم چند روز پیش طی گزارشی از بروز اختلال در سامانه نسخه نویسی بیمه سلامت خبر داده بود؛ در پی این گزارش، رئیس مرکز فناوری اطلاعات سازمان بیمه سلامت در روز 27 فروردین ماه اعلام کرد که بخش عمده مشکلات مربوط به این سامانه طی 24 ساعت آینده مرتفع خواهد شد اما با گذشت این مدت، هنوز بیماران مجبور به مراجعه مجدد به پزشک و درخواست نسخه کاغذی و ارائه نسخ کاغذی به داروخانه‌ها هستند که این موضوع علاوه بر افزایش مرداخت از جیب مردم، موجی از نارضایتی را در بیماران ایجاد کرده است.انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی اختلال در سامانه الکترونیک بیمه سلامت
  • طولانی شدن اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک/ بازگشت نسخه‌های کاغذی به داروخانه‌ها
  • اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی
  • رفع اختلال سامانه نسخه‌نویسی بیمه سلامت تا پایان هفته جاری
  • بازگشت نسخ کاغذی به بیمه سلامت با اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • پرداخت خسارت بابت اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • پیگیری اختلال سامانه نسخه الکترونیک سلامت
  • تداوم اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک
  • بروز رسانی علت نوسانات سامانه نسخه الکترونیک
  • با قطع سامانه بیمه سلامت خدمت به بیمه‌شدگان خللی ایجاد نکرده است