Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-18@08:51:39 GMT

ضرورت تولید آثار نمایشی در زمینه آسیب‌های اجتماعی

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۳۴۹۸

ضرورت تولید آثار نمایشی در زمینه آسیب‌های اجتماعی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، امان‌الله نجفی، سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 24 خردادماه اظهار کرد: چنین اقدامی در کاهش انواع آسیب‌های اجتماعی رایج در کهگیلویه و بویراحمد تأثیرگذار خواهد بود.
وی افزود: این آثار می‌تواند شامل عکس، فیلم، تئاتر، شعر، داستان، طنز، کاریکاتور، گرافیک، طراحی، نقاشی و خوشنویسی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این آثار باید مفهوم و انواع آسیب‌های اجتماعی به همراه ضرورت و راهکارهای مقابله با آنها برای مخاطبان و به ویژه نسل جوان تبیین شود.
نجفی بیان کرد: نوجوانان و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیش از دیگر قشرهای مردم این استان در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دارند.
وی ابراز کرد: دشمنان با استفاده از تمامی ابزارها و امکانات خود جنگ فرهنگی گسترده‌ای را علیه ملت ایران و به ویژه نسل جوان آغاز کرده اند و به همین علت نیز باید بیش از پیش هوشیار بود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد اجتماعی آثار نمایشی آسیب های اجتماعی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۳۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح چهارشنبه در نشست ستاد اجرایی شهدای غریب استان بوشهر اظهار کرد: باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود استان در اجرای برنامه‌های شاخص در زمینه‌های مختلف به ویژه برگزاری اجلاسیه شهدای غریب در خرداد ماه تهیه مستند از شهدای شاخص استان و نیز به روز رسانی اطلاعات و آمار شهدا مد نظر قرار گرفته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: این کنگره به جهت معرفی زوایای دیگری از حماسه‌ها و استقامت‌های دوران دفاع مقدس و اهمیت و ارج نهادن به شهدای غریب در نوع خود نوآورانه و ارزشمند است.

وی افزود: برنامه‌های در نظر گرفته شده برای پاسداشت شهدای غریب در شورای هماهنگی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان به کمیته‌های استانی برای اجرا و برنامه ریزی لازم ارائه خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه باید فرهنگ نامه شهدای غریب در اسارت و یک کتاب در این زمینه تهیه و تدوین شود گفت: یادواره شهدای غریب در اسارت در هر استان و کنگره ملی آن نیز امسال به صورت سراسری برگزار می‌شود.

پورات عنوان کرد: از اصحاب رسانه می‌خواهیم که در این زمینه اطلاع رسانی نمایند تا جامعه نسبت به وجود این عزیزان آگاهی پیدا کنند چون بسیاری از افراد وقتی که برای آنها توضیح داده می‌شود تازه متوجه می‌شوند که شهدایی هستند که در اسارت به شهادت رسیده‌اند.

کد خبر 6080528

دیگر خبرها

  • چه کسانی حق ارشاد ندارند؟ علی علیه السلام پاسخ می دهند
  • فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد
  • شهدای هنر و رسانه از تحریف وقایع جنگ جلوگیری کردند
  • یادواره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • مروری بر معضل اجتماعی خودکشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سال ۱۴۰۳
  • مستندهای زندگی شهدای کهگیلویه و بویراحمد در حال تولید است
  • تمرکز بر پیشگیری، ضرورت امروز جامعه در حوزه اعتیاد است