Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرنگار بسیج از جزیره خارگ معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: نقش کلیدی جوانان و مخاطب اصلی مقام معظم رهبری  در این بیانیه گام دوم انقلاب ، جوانان را کلید دار اصلی در  بحبوحه جنگ اقتصادی و تمدن ساز نوین انقلاب معرفی می کنند.

سردار طهماسبی در ادامه به تشریح سه واژه کلیدی خود سازی،جامعه پردازی و تمدن سازی که در بیانیه گام دم انقلاب آمده است ،پرداختند و بیان کردند که ما تا زمانیکه نتوانیم در خود سازی خود موفق باشیم و گام برداریم ، توان برداشتن دو گام دیگر یعنی جامعه سازی و تمدن سازی را نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود : دشمن در لباس دین به مقابله با ما آمده است و ما نیروهای انقلابی باید با بصیرت و هوشیاری در مقابله با این فتنه عمل کنیم که انشاالله در این مسیر هم سربلند و پیروز از میدان خارج خواهیم شد.

طهماسبی بیان کرد: دشمن باید بداند که امت اسلامی ایران رهروان راه سیدالشهدا(ع) و ابوالفضل العباس(ع) هستند و اینگونه نیست که بتوانند با جنگ روانی و فضاسازی روحیه ملت را تضعیف کنند و در طی سال های پس از انقلاب اسلامی، ملت ایران همواره در مقابله با توطئه های دشمن از جمله جنگ تحمیلی و سایر اقدامات بدخواهان، پیروز و سرافراز بوده و امروز نیز که دشمن جنگ اقتصادی را تدارک دیده، قطعا با مقاومت و اتحاد توطئه ها را خنثی خواهیم کرد.

وی در پایان مراسم  به پرسش های که پیرامون مسائل سیاسی کشور و منطقه مطرح شد پاسخ دادند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۳۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است/ رژیم صهیونیستی قادر به مقابله با نیروهای مقاومت و شکست آنها نیست

به گزارش جماران؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز پنج‌شنبه در دیدار«زیاد النَّخالة» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین و هیأت همراه، نیروهای مقاومت و مردم غزه را تا این لحظه پیروز میدان خواند و تاکید کرد: اوج عزت و ایستادگی مردم غزه و فلسطین و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی در این جنگ شش ماهه، یک حادثه و پدیده‌ای الهی است.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم غزه گفت: اینکه رژیم صهیونیستی با آن همه ساز و برگ نظامی و پشتیبانی‌های قدرت‌های ظالم دنیا، اقدام به کشتار زنان و کودکان می‌کند، نشان می‌دهد این رژیم قادر به مقابله با نیروهای مقاومت و شکست آنها نیست.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خطاب به دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین خاطر نشان کرد: به‌فضل الهی شما پیروزی نهایی مردم غزه را خواهید دید.

در این دیدار «زیاد النَّخالة» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین با قدردانی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از موضوع فلسطین، یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی را گرامی داشت و گفت: آنچه که امروز در غزه در جریان است، درواقع تکرار حادثه کربلا است و به‌رغم همه سختی‌ها و توطئه‌ها، مردم غزه در کنار نیروهای مقاومت توانسته‌اند با ایستادگی کم‌نظیر خود، طراحی آمریکا و رژیم صهیونیستی و حامیان آنها را برای نابودی مقاومت با شکست مواجه کنند.

وی با تاکید بر هماهنگی کامل میان نیروهای مقاومت به‌ویژه حماس و جهاد اسلامی، خاطر نشان کرد: مردم غزه و نیروهای مقاومت بر استمرار ایستادگی تا پیروزی نهایی مصمم هستند و به لطف خداوند پیروزی نهایی در آینده نه چندان دور محقق خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شب‌های قدر قلب ماه مبارک رمضان است
  • ۱۲ فروردین ماه روز مردمی سازی ساختار حکومت است
  • محفل بزرگ «امام حسنی ها» بیانگر گام‎های تمدن سازی اسلامی است
  • امت اسلامی پایه شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی است
  • دشمن با راه اندازی جنگ نرم به دنبال نابودی اعتقادات جوانان است
  • رهبر انقلاب: غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است/ رژیم صهیونیستی قادر به مقابله با نیروهای مقاومت و شکست آنها نیست
  • شهادت قله رستگاری است/ جنگ غزه ماهیت تمدن غرب را نشان داد
  • ترس دشمن از گسترش انقلاب اسلامی
  • لزوم حکمی‌سازی مراکز علمی برای تولید دانش مبتنی بر بینش
  • محفل امام حسنی‌ها، گامی در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی / دهه هشتادی‌ها را اینجا بشناسید